به گزارش مشرق، کانال کرامت و بصیرت در ایتا نوشت:

مهمترین آثار و تبعات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی مقاومت فلسطین و همپیمانانش در محور مقاومت چه بود؟

بین المللی

مردم دنیا بیدار شدند. میلیون‌ها انسان در دنیا به نفع آرمان فلسطین در خیابان‌ها علیه ظلم فریاد زدند. خون کودکان غزه، وجدان های خفته جهانیان را بیدار کرد. تبلیغات ۷۵ ساله صهیونیست ها خنثی شد.

آمریکا در گرداب طوفان الاقصی فرو رفت . در مقابل حملات بی سابقه محور مقاومت به پایگاه های نظامی خود به عجز و استیصال رسید. مردم آمریکا رکورد بزرگترین تظاهرات مردمی در جهان علیه اسرائیل را به نام خود ثبت کردند.

هابرماس و علوم انسانی غربی ناکارآمدی خود را نشان داد . بی اعتباری اندیشه لیبرالیسم اثبات شد. کشتی ماهیت تمدن غرب به گِل نشست. سازمان ملل بی خاصیتی خود را در مواجهه با کودک کشی به اثبات رساند. تحمیل اراده لابی های صهیونیستی به دولت های دنیا برای همگان آشکار شد.

کبر مستکبرین اروپایی در هم شکسته شد. سفرهای پی در پی به سرزمین های اشغالی و ارسال سلاح برای نسل کشی، صدای جمعیت عظیم مردم اروپا را در خیابان ها درآورد. موج اسلام گرایی رو به فزونی گرفت.

ماجرای اوکراین به دست فراموشی سپرده شد. آلت دست بودن زلنسکی و فشار برای تن دادن به مذاکره بعد از ویرانی های بی سابقه و آوارگی مردم اوکراین، اعتماد به غرب را از بین برد.

منطقه ای

اراده صهیونیست‌ها در هم شکسته شد. هیمنه اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل به باد رفت. غزه گورستان تانک ها و سربازان اسرائیلی شد. افسانه شکست ناپذیری اسرائیل نقش بر آب شد. اسرای اسرائیل یک به سه معاوضه شدند. دولت نتانیاهو در آستانه فروپاشی قرار گرفت. اقتصاد رژیم فلج شد. مهاجرت معکوس بی سابقه شد.

مقاومت فلسطین، همچون پولاد آبدیده شد. حماس و جهاد ماندند. تونل ها ماندند. گذرگاه رفح باز شد. مردم آواره به شمال غزه بازگشتند. زنان و کودکان زندانی آزاد شدند. کرانه باختری به فکر سلاح افتاد. شروط حماس در آتش بس پذیرفته شد.

چند میلیارد انسان منتظر سخنرانی سید حسن نصرالله بودند. سید حسن خود را سرباز ولایت خواند.« تشدید میدان در برابر تشدید میدان»، صهیونیست ها را به اظهار عجز و استیصال کشید.

دولت‌های عربی بی‌آبروتر از گذشته شدند. مصر، عربستان و امارات رسواتر شدند و نگران واکنش ملت های خود هستند.

یمنی‌ها به معنای واقعی کلمه گُل کاشتند. یحیی سریع از قاتلان یحیی (ع) اولین انتقام را گرفت. معادلات قدرت دریایی در منطقه جابجا شد.

مقاومت عراق شاهکار کرد. علمانی ها و سکولارها رسوا شدند. افسران آمریکایی برای بازگشت در فرودگاه بغداد تجمع کردند. بارزانی بایکوت شد. سران عشایر در مرز اردن چادر زدند.

سوریه برادر قوی محور مقاومت ماند. فرودگاه های بشار اسد بمباران شد اما او همدستان اسرائیل را در اتحادیه عرب به باد تمسخر گرفت.

قطر همراه بود. اردوغان نفاق خود را کاملا نشان داد. مردم ترکیه اینجرلیک را تهدید کردند. الهام علی‌اف حساب کار دستش آمد. ارمنستان سستی حمایت غرب را مشاهده کرد.

الجزیره، المنار و المسیره فضای رسانه‌ای جهان را در دست گرفتند.

مجلس الجزایر اجازه جنگ با اسرائیل صادر کرد. بیش از ۲۰ کشور سفرا و نمایندگان اسرائیل را اخراج کردند.

داخلی

چشم دنیا به رهبر ایران بود. اشاره انگشتان او رعب در دل صهیونیست ها ایجاد کرد.

مردم ایران مثل همیشه در صحنه بودند. بیش از ۱۰ میلیون نفر برای اعزام به فلسطین اسم نوشتند.

امیرعبداللهیان و سید ابراهیم رئیسی خوش درخشیدند. دولت جمهوری اسلامی در دیپلماسی سنگ تمام گذاشت. محموله ها یکی پس از دیگری به آنجا که باید میرسید، رسید.

سپاه پاسداران از جدیدترین موشک های خود از جمله فتاح۲ رونمایی کرد. اسماعیل قاآنی پهپاد شناسایی رژیم صهیونیستی را در لبنان به سخره گرفت. سپاه، لبخند را بر لبان رهبری و ملت ایران نشاند.

جواد ظریف و هم پیاله های سیاسی او، چهره نفاق گونه خود را بیش از پیش فاش کردند. روزنامه های اصلاح طلب رادیکال، دِین خود را به غرب کاملا ادا کردند. زیباکلام ها، بیش از پیش رسوا شدند.

سلبریتی‌ها با سکوت ۵۰ روزه رسواتر از گذشته شدند. آنهایی که سر ماجرای زن، زندگی، آزادی مدام بیانیه میدادند، در این ایام در خفگی مزمن رفته بودند.

ایران اینترنشنال یهودی، برای سگ های اسرائیلی سنگ تمام گذاشت. بی بی سی فارسی الگوی بدآموزی کودکان ایرانی شد. تاریخ مصرف منوتو به اتمام رسید. و در یک کلام دنیا یک گام اساسی به سمت ظهور برداشت. و این تازه آغاز ماجراست.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    6 3
    عالی بود دقیقا همینطور است پاینده رهبری جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس