سریال دفتر یادداشت

منیر مدیر ساختمان با شوگرددی خود ازدواج کرده اما با نامزد نازنین (سوگل خلیق) ارتباط دارد. تیام تمایلات همجنسگرایانه‌ای نامحسوسی دارد، سکانس بوسیدن داود توسط شائبه این تمایل را تشدید می‌کند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - سریال «دفترچه‌ یادداشت» از همان روزی که عوامل تبلیغاتی سریال اقدام به انتشار پوستری جنجالی از آن کردند با واکنش‌های مختلفی مواجه شد.

پوستر اولیه سریال پلت‌فرم «فیلم‌نت»، متعلق به علی سرتیپی، به نظر می‌رسد قصد داشت مسیری طراحی شده‌ای که سازندگان برای ارائه‌ای محتوایی ساختارشکن در نظر داشتند را در یک آزمون مجازی تست کند.

بازگشت رضا عطاران با شوخی‌های جنسی/ چرا ساترا «دفتر یادداشت» فیلم‌نت را رها کرده است؟

پوستر اولیه با محوریت «رضاعطاران» طراحی شد و در این پوستر چند زن با لباس سفید پرستاری، با فندک‌های روشن، در حال رقابت برای روشن کردن سیگار این بازیگر هستند. این پوستر در تحلیل های نخست با تصویری از فیلم مشهور «مالنا» از جوزپه تورناتوره مقایسه شد.

قلق‌گیری فیلم‌نت برای آزمون فضای مجازی!؟

انتقادات مجازی فراوانی درباره این پوستر مطرح و در فضای مجازی فعالان سایبری از طیف‌های مختلف به این طراحی خرده گرفتند، اما هیچکدام از نهادهای رسمی نظارتی، به انتشار عمومی واکنشی این پوستر نشان ندادند.

بازگشت رضا عطاران با شوخی‌های جنسی/ چرا ساترا «دفتر یادداشت» فیلم‌نت را رها کرده است؟

مدیریت پلت‌فرم فیلم‌نت را همانطور که اشاره شد علی سرتیپی «سلطان بی تاج و تخت سینمای ایران» برعهده دارد. مجموعه فیلم‌نت تحت مدیریت او سال گذشته سریال «پوست‌شیر» را روانه بازار کرد که با استقبال گسترده‌ای مواجه شد و برگ برنده سال ۱۴۰۲ او سریال دفتریادداشت که در سالگرد توزیع سریال پوست شیر روانه بازار شد.

از حیث مارکتینگ با توجه به تجربه این تهیه کننده در سینما، او همانند فیلیمو اثری را بدون استراتژی از پیش تعیین شده توزیع نمی‌کند و جوانب مارکتینگ اثرش را بررسی می‌کند و شرایط را کاملا می‌سنجد.

با توجه به این هوشمندی باید به این موضوع توجه داشت که مدیرفیلم‌نت و حواریون با علم به اینکه حضور رضا عطاران بدون شوخی‌های جنسی حاد در مرکز یک اثر نمایشی کارکردی ندارد، پوستر را منتشر کردند و به نظر می رسد نظر مثبت نهادهای ناظر جلب ودر مرحله بعد سریال توزیع شده است.

بازار شوخی‌های ساختار شکن با چاشنی عطاران

ظاهرا روایت سریال به نظر می رسد که کمدی جنایی است و به رفاقت ایرج و حمید، رفقای قدیمی می پردازد که وارد پرونده یک قتل زنجیره‌ای می شوند. ایرج (رضا عطاران) یک پلیس بازنشسته است که دچار آلزایمر شده و حافظه خود را از دست داده است و حمید همکار قدیمی‌اش در آسایشگاه و آپارتمانی که در آن مستقر است او را همراهی و مراقبت می کند.

بازگشت رضا عطاران با شوخی‌های جنسی/ چرا ساترا «دفتر یادداشت» فیلم‌نت را رها کرده است؟

نخستین نکته سریال این است تولیدکنندگان آثار ایرانی مخاطبان ایرانی را در سال‌های اخیر دست کم گرفته‌اند، در حالیکه اغلب ایرانیان تماشاگران حرفه‌ای سریال‌های روز دنیا هستند و تمامی این آثار را با دقت تماشا می‌کنند.

در میان سریال های ایرانی تولید شده در چند سال اخیر کپی‌کاری محسوس و نامحسوس تبدیل به یک روند می شود و مخاطبان توییتر به این نقصان درباره سریال دفتریادداشت اشاره کرده‌اند.

بازگشت رضا عطاران با شوخی‌های جنسی/ چرا ساترا «دفتر یادداشت» فیلم‌نت را رها کرده است؟

بازگشت رضا عطاران با شوخی‌های جنسی/ چرا ساترا «دفتر یادداشت» فیلم‌نت را رها کرده است؟

اروتیسم عطارانی!

عطاران در سینما و مجموعه‌های نمایشی نوعی ساختارشکنی را در مسیر حرفه‌ای به مولفه‌اش تبدیل کرده است و آثاری کمدی‌اش با اجرای او با شوخی‌های سخیف جنسی پیوند خورده و نقطه عطف‌های کمدی روایت این سریال همچون سایر آثار عطاران مبتنی بر شوخی‌های جنسی و اروتیک رضا عطاران است.

به همین دلیل کاراکتر عطاران طوری طراحی شده که او شیفته و تشنه زنان باشد. شخصیت ایرج با اینکه دست کم پنجاه و اندی سال سن دارد اما هر جایی که زنی باشد «سنسورها» جنسیتی ایرج فعال خواهد شد.

در سکانسی از قسمت اول این سریال او درب دراتاقی که پرستاران در آن استقرار دارند را باز می‌کند و با اینکه پرستار دیگری از ورودش ممانعت می‌کند، او تمایل دارد وارد اتاق شود.

بازگشت رضا عطاران با شوخی‌های جنسی/ چرا ساترا «دفتر یادداشت» فیلم‌نت را رها کرده است؟

در سکانس نخست سریال که بخشی از خاطرات ایرج(عطاران) را یادآوری می‌کند، او برای یک عملیات پلیسی وارد یک مراسم عروسی شده و حمید(حسن معجونی) زن پوش شده، لباس عروسی را به تن دارد. ایرج به او می‌گوید: بخواب روی زمین، اما چون لباس تنگ است و قبل از هویدا شدن زن پوشی حمید ایرج از این کار انصراف می‌دهد.

در اکثر سکانس‌ها مردان سریال لخت هستند و رضا عطاران هر کجا زنی را می‌بیند می‌خواهد با او آشنا شود و قرار بگذارند. در سکانسی که منیر، مدیر ساختمان به او مراجعه می‌کند با اینکه متاهل است اما ایرج اصرار دارد که او را به خانه ببرد.

کاراکتر تیام(اردشیر رستمی) تمایلات همجنسگرایانه‌ای نامحسوسی دارد و دائما با مردان سریال در حال ورزش است. سکانس بوسیدن داود توسط او، در استخر طوری طراحی شده که به نظر می‌رسد او لبانش را می‌بوسد.

سکانس دیگری در سریال طراحی شده که داود سرش با باسن عطاران برخورد می‌کند و سریال در سخیف‌ترین شکل ممکن با چنین طراحی‌ها اروتیک می‌خواهد مخاطب را بخنداند.

حمید برای اینکه موقعیت خود را به ایرج یادآوری کند به او می‌گوید: او دوست دوران بچگی اوست و برای اینکه ایرج به حمید ایمان پیدا کند به او می‌گوید می داند که او روی باسنش یک ماه گرفتگی دارد.

آنان برای خرید لباس به فروشگاهی مراجعه می‌کند و ایرج در مقابل آینه خم می‌شود تا ماه‌گرفتگی روی باسنش را تماشا کند. ماجرای این ماه‌گرفتگی زمانی که آنان توسط پلیس دستگیر می شود دوباره به نقطه عطف کمدی سریال تبدیل خواهد شد.

در قسمت دوم در بخشی از سریال عطاران هنگامیکه قصد دارد شلوار خود را از پایش درآورد می‌گوید: الان یه چیز معقول بهت می‌دم کمی بعدتر او دامن می‌پوشد ومی‌گوید: این هواخور هم دارد.

بازگشت رضا عطاران با شوخی‌های جنسی/ چرا ساترا «دفتر یادداشت» فیلم‌نت را رها کرده است؟
تصویری از خیانت مدیر ساختمان زن شوهردار سریال با دوست‌پسرش داود که همزمان تمایل عاشقانه‌ای

تلطیف کردن خیانت آشکار زن شوهردار در سریال

منیر مدیر ساختمان با شوگرددی خود ازدواج کرده اما با نامزد نازنین (سوگل خلیق) ارتباط دارد. در واقع ساترا به عنوان نهاد ناظری تشکیل شد تا ارتباطات مثلثی باب شده در شبکه‌ نمایش خانگی، در صورت عدم لطمه به کلیت فیلمنامه و نداشتن نتایج اخلاقی، از سریال‌های شبکه نمایش خانگی حذف شود، اما چنین نشد و انتشار چنین مجموعه با این حجم رویکرد غیراخلاقی نشان می‌دهد، وزارت ارشاد دولت قبل که در برابر ممیزی فیلم رحمان 1400 در مقابل سلطان بی‌تاج و تخت سینمای ایران ایستاد بسیار مقتدر از ساترای فعلی است که تمامی انرژی خود را بدون داشتن اساسنامه قانونی مصوب شده روی فیلتر کردن فیلیمو مترکز کرده است.

ساترا و تیم نظارتی این سازمان باید در مقابل این حجم از شوخی‌ها جنسی پاسخگو باشد و نباید به سادگی از این غفلت و وادادگی این نهاد به سادگی عبور کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 127
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    66 6
    چشم مسیولین فرهنگی روشن
    • ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      36 1
      برخی مسولیین فرهنگی خودشون خانواده هاشون دست کمی از این جماعت ندارن
    • ارسلان ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      31 2
      خدا مشایخی را بیامرزه که درباره حرفهای این دلقک بی حیا چی گفته بود.
    • ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      14 1
      مشرق باز سانسور کردی اره داداش مسولیین ناراحت میشن نباید بهشون میزی گفت
    • ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      3 1
      ارسلان جان،اشاره و یاد آوری بجایی بود ،بعضی هنرمندان فقید ما پیش از این رسوایی سینمای ایران صحبت های کردند که متاسفانه بیشتر به شوخی گرفته شد و شاید بدلیل تلاش مافیای سنگین سینما حقیقت مسکوت و حرفهاشون شنیده نشد ،الان میشه درک کرد که این افراد تا چه اندازه غریبانه از موج سهمگین سینما گذر کردند، نمونه اش مرحوم فرج الله سلحشور و خدابیامرز جمشیدمشایخی
  • ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    19 36
    فقط اینستاگرام بد بود؟ مسدودی اینستاگرام و نابودی شغل های اینستاگرامی هزاران نفر؟
    • ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      24 5
      آخی چقدم که فیلترینگ قوی داره برو این مظلوم نمایی های نخ نما رو برای همون وزیر لیسانسه و هوچی باز ارتباطات دولت روحانی دربیار
    • ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      1 1
      همه چی رو فیلتر کردن ؟
  • ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    35 3
    لجن، لجن، لجن
    • ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      19 2
      انحراف جنسی
    • اشکان ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      3 12
      خخخخ برو تو صف مرغ !!!!!
    • اشکان ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      4 12
      برو تو صف مرغ کارمند حقوق بگیر بدبخت !!
    • ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      10 1
      اشکان تو هم باید بری تو صف عقل و شعور شاید یخ زده یا دست دومش گیرت بیاد🤫
    • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      0 0
      دقیقا لجن
  • مهدی ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    28 2
    عرصه ی فرهنگی کشور مدت هاست که به حال خودش رها شده
    • ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      21 0
      وجدانا بین این رضاعطاران و تتلو کدوم بیشتر اشاعه فساد کرده. تتلو اگه از راهش وارد شده بود هم اشاعه فساد میکرد و هم درآمد داشت و شاید سیمرغ بلورین هم نصیبش میشد..
    • ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      10 0
      وجدانا بین این رضاعطاران و تتلو کدوم بیشتر اشاعه فساد کرده.
  • سعید ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    31 1
    خیلی وقته سینما و رسانه ایران رفته سمت فحشا و شوخی جنسی چیزی دیگه ای برا عرضه ندارن اما واقعیت هم اینکه زندگی اکثر مرفه های حامعه ما مثل غربیه دقیقن همینه
    • ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      1 7
      حالا جوّگیر نشو! شبکه خانگی چه ربطی داره به رسانه و تلویزیون و....
    • موسوی ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      33 1
      در جواب دوستی که نوشته جوگیر نشو : خانمه تو تبلیغ تلوزیون میگه فرش بزرگ یخچال تک صورت و لب و دهن و اطوار جوریه که انکار به اون لحظهٔ خاص! رسیده .. . پنگول و برنامهٔ به اصطلاح کودکانش شده مسخره کردن بالا تا پائین نظام با غنچه جون و ... عروسکی به نام آقای همه چیز دان که تو برنامه کلمهٔ : (اون) یا (فلون) را دست گرفته و مسخره میکنه ! تلوزیون و سریالها مجری ها و تبلیغات شده بازیه چشم و ابرو ، ابرو از نوع کلفت . خانم هایی بای ابرو های مردونه .... قروبون همون تلوزیونه بیست، سی سال پیش با اون شاخهٔ طوبی !
  • ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    5 18
    باحال بود که
    • ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      14 1
      یه کپی کاری لجن زار بود ولاغیر
  • ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    31 15
    حالا چقدر گرفتین از تهیه کننده فیلم که دارین به این شکل خبیثانه تبلیغش می کنین ؟! شما که بدتون نمیاد کشور رو غرق منجلاب کنید و مشغول
    • ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      1 0
      موافقم! این تیتر و نوشتار، رندانه تبلیغ این فیلم مزخرف بود👌
  • ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    17 4
    بهمن 88 سازمانهای نظرسنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند اگر مردم خبر دار میشدن این ها پر رو نمی شدند
  • علیرضا ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    5 5
    خب چون اقای رضا عطاران مجرد هستن.
  • ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    15 1
    ظاهرا مسئولین فرهنگی، هیچ اقدامی جز غفلت نمی توانند انجام بدهند.
    • ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      9 0
      چون برخی مسئولین رده بالای کشور مشغول بازی هستند
    • علی ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      4 0
      فعلا مشغول چپاول بیت المال
  • ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    2 2
    ببین ساواکیا کیا رو دستگیر میکردن!
  • ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    9 0
    به نظرم خیلی به این سریال بها دادید. اصلا ارزش نداره حیف وقت که اینو تماشا کنی
  • ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    15 2
    تف بر ابتذال
  • ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    5 7
    سریال پر مورد چند میلیارد دلار اختلاس بسازن، شما پخش میکنید ؟
  • امین ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    تموم شده از نظر دینی اونم به الطاف نهان واشکار
  • ایرانی ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    3 20
    مغزهاتون گندیده،مغزهای کوچک زنک زده.چرا.به همه چیز دید جنسی دارید؟
    • ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      7 0
      شماها خودتونو زدید به کوچه چپ همه چیز تو این دنیا دلیل داره مخصوصا تو قسمت فرهنگ
    • ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      12 0
      فرار رو به جلو میکنی و جای طلبکار و بدهکار رو میخوای با هوچی‌گری عوض کنی،‌ یا واقعا احمقی و نمیفهمی؟‌ یعنی باید این فیلمسازها و بازیگرا مستقیما .... تا مفهوم محتوای جنسی رو بفهمی؟ تا اینقدر رو متوجه نمیشی؟ کسی که اینها رو ببینه و نفهمه که محتوای جنسی داره یا فاجعه‌س و از محتوای جنسی اکراه نداره و براش عادی و جا افتاده هست،‌یا کودن و بیشعور. ور هر حالت مغز گندیده و زنگ زده تو سر تو هست،‌وگرنه هر موجود زی شعوری اینها رو کاملا میفهمه. حالت سومی برای تو نمیشه متصور شد.
  • ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    1 0
    شماها خوابید دیگه با وجود اینترنت بچها از ما بی ادبترند
  • علی ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    20 1
    چندش آور و مستهجن. نه این سریال که روبیکا نمایش اش با دیتا دو تا از اپراتور ها رایگان کرده بلکه بیشتر سریال های شبکه خانگی. دارند خیانت ها رو عادی سازی می‌کنند. استفاده از زنان کم حجاب و بزک کرده برای فروش بیشترو...
  • ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    15 0
    مایه تاسفه واقعا.
  • ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    25 1
    عطاران از ریش سفیدت خجالت بکش.مدیری هم تو دور همی برای اینکه روی مردم رو باز کنه از همه می‌پرسید تا حالا عاشق شدین؟تلویزیون جای عطاران و مدیری نیس
    • ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      1 8
      وااای یعنی عاشق شدنم باز شدن روئه؟ 😆😆😆
  • علی ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    3 1
    همه کثافتکاری ها از اطاق فرمان
  • ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    9 0
    من فقط شمردم تو اون عکس بالا چند تا از پرستارها دماغ عملی هستن!
    • ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      3 0
      علاوه بر عمل گند دماع هم هستن
  • ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    3 24
    این چیزهایی که تو این گزارش امده به عقل جن هم نمیرسه! فقط یک منحرف المخیله میتواند از هر صحنه ای برداشتی جنسی بکنه!
    • !! ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      7 1
      چش کورتو ببند ، بگو ایشالا بزه !!!
  • ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    واقعا
  • ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    7 0
    فیلم، نقشِ خوش اومدنی کردن پیرمردها برای دخترها رو داره؟ صحنه تووماشین که عطاران میگفت: «سلام، شماره ت رو میدی، به منه پیر ... » با لحن طنز و خوش‌اومدنی و بدون تکبر، داره به دختری جوون این جمله کثیف و وقیحانه رو میگه «میخوام باهات رابطه جنسی داشته باشم!» دوسِم داری نداری مهم نیست. اون هم در فیلم با لبخند قبول میکنه! دقیقا نقش تاثیر و تلقین بر دختران جوان بیننده. عین یک تیزر تبلیغاتی از سمت پیرمردهای کثافت برای جلب نظر دختران جوان و عادی سازی کثیفی شون. معلومه این پیری‌های کثافت عوضی رو اصلا تحویلشون نمی‌گیرند اینو ساختن یکم اوضاعشون بهتر بشه... حالا این رو مقایسه کنید با واقعیت که یه پیرمرد،به ماشین بغلی که دختری تووش هست بگه میای با من رابطه جنسی داشته باشی؟ دختر طبیعتا چی میگه؟ میگه برو گمشو پیریِ کثافت... از سنّت خجالت بکش عوضیِ آشغال... و بخش گریه‌دار ماجرا اونجاست که دختری «برو گمشو پیریِ کثافت... از سنّت خجالت بکش عوضیِ آشغال...» رو توو دلش بگه اما به خاطر وضع مالی بد مجبور بشه با یه پیرمرد همسر بشه... آیا طنز هست یا گریه‌دار؟ اما وظیفه دارن اسم این پیریِ کثافت عوضی رو بذارن ....ددی و فیلمش رو طنز نشون بدن به جای اینکه اشک اون دختر رو نشون بدن هنگام قبول کردن پیشنهاد کثیف اون پیرمرد
    • ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      2 0
      اینا آینده نگرن جامعه را برای پیری های خود آماده میکنن🤣
    • ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 1
      ذهنتون به کجاها که نرفته،هرکسی حق انتخاب داره
  • ایرانی ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    10 3
    مرگ بر رضا عطاران با این سریالش
  • یاسر ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    6 0
    اصولا سینما و بازیگری با اون ظاهر و پوسته شیکش یکی از منابع اصلی تولید و ترویج و عادی سازی رافتارهای فاسد و شیطانی در جامعه بوده و هست. در ایران اون اویل یک نظارتهایی روش میشد ولی الان دیگه به سرعت داره برمیگرده به تنظیمات جهانیش
  • سید فروزان ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    6 1
    عکس پرستاران در هنگام روشن کردن فندک ، اهانت بزرگی به جامعه زحمتکشان و از جان گذشتگان پرستاران کشور است ، رضا عطاران که در کانادا زندکی میکند ، چند ماه در سال میاید ایران برای بازی کردن در اینکونه فیلمها و دریافت دستمزدهای سنگین بدون پرداخت مالیات و توهین به جامعه خاک بر سر وزارت ارشاد و مسئولان فاسد ان
  • مرصاد ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    6 1
    سرپیتی های بیسواد و بیوطنی ؛ که تنها هنرشان ابتذال است !!
  • ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    4 0
    ترویج لواط (روابط غیر معمول تیام با همجنسان)، ترویج خیانت زن شوهر دار(منیر)، ترویج معضل شوگر ددی یا دنیازدگی (منیر)، ترویج اشرافیگری و غیر عرف، لاابالیگری اخلاقی و تشنگی جنسی(ایرج _زضا عطاران)، تلاش برای عادی سازی برهنگی جنس مذکر، فاسد نشان دادن قشر بازنشسته ، گدای محبت نشان دادن دختران جوان از پیرمردان و..... آقای رضا عطاران، چه سریالی ساختی ! نمیساختی بهتر نبود؟ چشم سینما را کور کردی
  • ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    2 1
    وقتی در کشور میل به ازدواج و فرزندآوری کاهش محسوس پیدا کرده باید فیلم و سریال اروتیک زیاد تولید و پخش بشه
  • !! ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    19 1
    سرپیتی های بیوطنی ؛ که تو فوت مهسا امینی ، مرتب ، عرعر میکردن ، اما در قتل عام غزه ، خفه خون گرفتن !!
    • ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      2 23
      دوست عزیز مهسا امینی ایرانی بود
    • ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      2 0
      هموطن عزیزم، هر وقت انسانیتت نه رنگ نرمخویی و مهربانی که رنگ نژاد پرستی به خودش گرفت، به انسانیت نامیدنش تردید داشته باش !
    • ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      1 0
      در جواب کسی که گفته مهسا ایرانی بود..شهدای راسک دیروز شهید شدند آیا ایرانی نبودن... سلبریتی های دو زاری برای جنگ برابر اوکراین هم استوری گذاشتند حتما اوکراینی ها هم ایرانی هستند... اما برای جنگ نابرابر غزه و کشتار وحشیانه بچه ها لال ‌شده اند.... در ضمن مهسا کشته نشده بود... حتی اثری از ضرب و شتم هم نداشت
  • ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    4 0
    شما گر می خواهید باور کنیم دلتون واسه فرهنگ می سوزه به جای کلمات بی سرو ته انگلیسی مثل مارکتینگ فارسی شو بگید مثل بازاریابی!!
  • کریم ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    2 0
    در مورد هر چیزی سازش و سستی بشه با مسائل همجنس بازی نمیشه کوتاهی و سستی کرد که خدا رحم به این ملت نمیکنه . شیعه خونه امام زمان نباید حداقل این یه گناه بیاد توش
  • ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    2 0
    بابا چرا نمیفهمید، یا چرا مردم رو نفهم فرض میکنید.
  • ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    1 2
    بنظرم تو ۳ قسمت اول اصلا مخاطب جذب نکرده به شما گفتن بهش حمله کنید تا بیننده جذب کنه. ای شیطونا 😉
  • ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    جریان چی بود ؟
  • ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    این عطاران حرف زدن معمولیشم میتونه خنده دار بود چرا کارش به اینجا کشید خدا داند واقعا
  • ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    2 0
    مشرق خودت عکس ازش گذاشتی نوشتی چهره ی جدید عطاران ، گریم همین فیلم بود
  • ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    1 0
    آقا اینها به کنار یه فکری به حال رسانه ملی بکنید قبلاً وسط برنامه ها تبلیغات تلویزیونی پخش میکردند الان طوری شده که وسط تبلیغات، برنامه پخش میکنند؛))
  • ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    فیلم جالبی بود مخصوصا اونجا که سوار شتر مرغ شد و بعدش هم شتر مرغ فرار کرد ... ولی اینهمه پرستار توش نبود.
  • ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 1
    یه فیلم درست ودرمون درست کنید با اون مردم بکشید سینما نه با این چرت وپرتها ی مستهجن، اقای عطاران یه فیلم با ارزش درست کنید برای مادر مرحومتون باقی صالحاتی بفرستین
  • ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    1 1
    واقعا باید این رضا عطاران را آتیش زد کثافت عوضی بی بند و بار نمیدانم مملکت صاحب ندارد
  • ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    11 0
    فقط کافیه دمت با بچه های بالا وصل باشه هر غلطی دلت میخاد بکن
  • هادی ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    10 1
    چرا نمیخواید قبول کنید مملکت بی ...؟ این سلاحورزی هم تو دادگاه به نفعش رای صادر شد. قوه قضائیه عملا دست ضد انقلابه؟
  • ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    9 1
    این عکس این دخترا که فلان رضا را بو میکنند همشون از بس که عمل کردند و لجن به خودشون مالیدند عین هم هستند دقت کنید
    • ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      0 0
      غلام مودب باش
  • ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    1 1
    پوستر فیلم هم کپی ناشیانه از صحنه معروف فیلم با بازی مونیکا بلوچی که یک فیلم درام و عاشقانه هست
  • ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    44 0
    رضا عطاران، سروش صحت، برادران قاسم خانی، مهدی ژوله، مهران مدیری، همین مردمی که با عطاران تو این سریال بازث کرده، و چند تا دیگه از ارادل و اوباش مبتذل سینمای ایران با اون پدرسوخته ای که اجازه فالیت این اوباش بی بته و ترویج این افکار و جریانات رو در کشور رو میده باید باز تمام فعالیت‌های عمومی ،ثل فیلم، تاتر، سینما تلویزیون، موسیقی‌ ... منع و انوهکارو جهت اقدام به انحطاط فرهنگ کشور ولطمات فرهنگی و اجتماعی و انحراف جوانان مجازات کرد.‌
    • ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 9
      میخوای همروز جز همفکرای شمارو اعدام کنن راحت بشین؟
    • ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      10 0
      دقیقا درست گفتی. نقش اینها استحاله فرهنگی و دین زدایی و ترویج روابط غیر اخلاقیه.
  • ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    2 1
    مشکل مملکت اینا نیست مشکل مملکت فساد اداری
    • ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      15 0
      همون مفسدین اقتصادی ، فساد فرهنگی هم درست میکنن
  • وطن دوست ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    10 0
    داغونه ربا تو بانک ها اینم فرهنگش و اقتصاد داغونش
  • ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    6 0
    یه موقع میگفتن پولی که در میارین باید درست باشه والان از هر چیزی میخوان پول دربیارن اینام همه تقلید سریال ترکیه است و میبینیم این سریالها هیچ ایده ای از خودشون ندارند
  • ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 1
    شاید درست باشه ولی این برداشتهای یه ذهن متوهم است
  • ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    1 1
    حتما ببینید . خیلی سریال عالیه
  • شهروند ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    22 0
    اینهمه مینویسید و تحلیل میکنید . جالبه یه بار از خودتون بپرسید مسئول رسیدگی به این مسائل کیه؟! و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چرا اسلامی نیست ؟!
  • دکتر علی ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    8 0
    تف به این کثافتخانه و لعنت به تایید کننده هایش
  • ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    2 0
    حیف عطاران، یه زمانی فیلم های طنز اجتماعی خیلی خوبی میساخت
  • ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    9 0
    بدبختی اینجاست که سلبریتی غربگرای ایرانی در تقلید از غرب ۲۰سال عقبند. این نوع کمدی خیلی کهنه و قدیمی شده.
  • موسوی ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    12 0
    در این سایت و باز میکنی اخبار و حقیقت های حال خراب کن باور نکردنی ناامید کنند دیوونه میکنه آدم را بلاخره مملکت دست کی هست ؟ صد رحمت به تبلیغات مستحجن تلوزیون که از صبح تا شب شکنجه میکنن ، هر چند حاضری جان برای اسلام ایران فلسطین و هرچه بگی را بدی ، از طرفی حاضری همه این ها را بدی این تبلیغات لجن را نبینی ...
  • رضا ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    1 0
    سلام و احترام خبرگزاری مشرق ممنون از گزارشتون خواهشا خواهشا پیگیری بشه جلوی پخش این سریال زشت و بی هویت گرفته بشه با شخص علی سرتیپی برخود قاطع بشه کلی از مفاسد سینما زیر نظر این شخصه
  • ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    9 0
    همه زنایی که واسه این بابا فندک زدن، کاملاً واضح جراحی پلاستیک دماغ و دهن کردن و.... در وهله اول پیام حقارتش اینه که هرکی میخواد چیزی بشه جراحی پلاستیک لازم داره چون جنس اصل ایرانی ارزش نداره... همه داستانهاشونم که کپی بیمایه از جریانات غربیه واقعاً از این سینما غیر افشار و فرخ‌نژاد و گلشیفته اگه درباد تعجب داره.
  • ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    10 0
    در احادیث آمده که اگر نفس خود را مشغول نکنی او تو را مشغول می کند. وقتی نفست را به کارهای خوب و مفید وانداری او تو را به کارهای ناشایست و مضر وا می دارد. زندگی فردی و اجتماعی خلأ پذیر نیست. یا شما خلأها را با کارها و برنامه ها و جایگزینهای مفید و جذاب پر می کنید یا دشمن آنها را آنطور که می خواهد پر خواهد کرد.
  • ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    7 0
    این کشور قانون نداره؟
    • ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      14 0
      ای بابا، قانون اگر داشت که اوضاع اقتصاد و حجاب و ... اینجوری نبود
  • عبدالله ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    10 0
    اغلب بازیگران سینمای ایران هنری غیر از هرزگی و بی و بندوباری و فساد اخلاقی ندارند. یه مشت فاسد بیسواد شهوت ران عیاش
  • عبدالله ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    10 0
    اغلب بازیگران سینمای ایران هنری غیر از هرزگی و بی و بندوباری و فساد اخلاقی ندارند.
  • ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    عطاران یه همکار غول شکل داشت که به آمریکا گریخت .الان به جاش از یه غول دیگه به نام حسن معجونی در این فیلم استفاده کرده
  • ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    7 4
    خدا را شکر این سریال در دوران دولت مردمی و مجلس رخ داده
  • ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    9 0
    واقعا چرا اینجوریه خدا مسئولینی که با ترک فعل باعث توسعه فرهنگ غرب و برهنگی می‌شوند لعنت کنه.
  • ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    وای وای از ما بهتران تیشه به ریشه اسلام زدند😂😂😂
  • ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    3 5
    زن زندگی آزادی✌️✌️🤌🤌
  • ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    16 0
    چنین بازیگران هرزه ای که ترویج موزیانه لواط می کنند را حکومت اسلامی باید اعدام کند تا درس عبرت برای دنباله روان آنها شود
  • ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    3 0
    والا رضا عطاران پیشرفت کرده از مرحله دست از توالت درومده ش رو با تنبونش پاک میکرد رسیده به مرحله ....
  • ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    5 0
    این واقعیت جامعست و دنیاست واقعیت کثیف برای جذب جماعت ظاهربین یا باید پول و زور و قدرت داشته باشی یا زیبایی
  • روح الله ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    6 0
    کسانی که با پول بیت المال رشد کنند عاقبت خوبی ندارند
  • ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    1 0
    آخه شما انسان هستید چرا بدن برهنه مردان رو نشون میدید؟ چرا زنان آرایش غلیظ را نشان میدید؟ چرا میزارید زنان در پارکها و خیابان خنده های بلند کنند؟ یعنی فکر میکنید انسان فقط به غذا و رفاه نیاز داره؟ نمیگید با دیدن این صحنه ها چقدر در روز خانواده ها از هم میپاشه...
  • ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 14
    مغزتون غیر از موضوع جنسی چیز دیگه ای هم تشخیص میده
  • ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    2 0
    همه هم دماغ عملی ! یعنی اینقدر دخترهای ایران همه زشت هستند که همه مجبورند زیر تیغ جراحی صد جور عمل زیبایی و پلاستیک بروند ؟!
  • ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    یه فیلم مسخره بی محتوا و پر از شوخی های جنسی ..
  • ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    8 0
    رضا عطاران یکبار در مراسمی و در جلوی بسیاری از دوربینها گفت که حاضره برای خنداندن مخاطب شلوارشو .... بلافاصله جوابشو مرحوم جمشید مشایخی داد که گفت خاک بر سر اون مثلا هنرمندی کنن که این حرف رو زده که بلافاصله عطاران که موقعیت رو پس دید، عذرخواهی کرد. اما دوباره در این فیلم جناب عطاران بارها این کار مورد علاقه خودش رو تکرار میکنه و مسئولین شبکه خانگی هم انگار نه انگار.
  • ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 0
    از کوزه برون همان طراوات که دروست.. عطاران لجنه وجودشو در فیلم هاش نشون میده عاقبت بدی در انتظارشه ...
  • رضا ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    1 0
    حالم بهم میخوره از امثال رضا عطاران که کنایه هایشان همه جنسی است
  • مهدی ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    0 1
    بگذارید مردم خودشان انتخاب کنند
  • ناشناس ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
    9 1
    این آشوب‌های پارسال تنها کاری که کرد این بود که تو خیابان بی بردباری و بی حجابی عادی بشه برای اینکه ثابت بشه بازیگرها چقدر مهم هستند توی کشور به هر چرت و پرتی مجوز داده شده
  • ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    همه جای شهر بنر برای تبلیغ این سریال هست، خواب بودید تا الان
  • رضا ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    1 1
    باز هم ازین چرندیات ببافید که اینجا هم پای انجمن حجتیه در میان است.
  • ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    0 1
    من عاشق عطاران هستم و با افتخار میگم چرت ترین فیلمشه این
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    خیلی خوب
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    🤩
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    خوب
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    خوب 🤩
  • مرسانا IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    خیلی خوب است 🤩
  • مرسانا IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    خیلی خوب است 🤩
  • مرسانا IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    خیلی خوب است 🤩
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 0
    خیلی خیلی فیلم مسخره ای کاشکی حداقل یه چیزی داشت فقط چرت و پرت جنسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس