لایحه عفاف و حجاب مجددا به شورای نگهبان ارسال شد 

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: ایرادات لایحه عفاف و حجاب را رفع و گزارش خود را به شورای نگهبان ارسال کردیم.  

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام «موسی غضنفرآبادی» رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت «لایحه عفاف و حجاب» در کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس بعد از اعلام ایرادات از سوی شورای نگهبان، اظهار کرد: کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را اصلاح و گزارش خود را جهت بررسی مجدد به شورای نگهبان ارسال کرد.

وی افزود: چند روز است که گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس درباره رفع ایرادات لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان ارسال شده است و منتظریم شورای نگهبان این گزارش را بررسی و درباره آن اعلام نظر کند. رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس افزود: همچنین هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایراداتی به مصوبات مجلس درباره لایحه عفاف و حجاب گرفته بود که ما به آن‌ها هم پاسخ دادیم.

گفتنی است؛ بر اساس تصمیم نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه حجاب و عفاف بر اساس اصل ۸۵ رسیدگی شد؛ یعنی در صحن مجلس بررسی نشد و کمیسیون قضائی مجلس آن را مورد بررسی قرار داد و با توجه به ایرادات شورای نگهبان، آن را اصلاح کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    0 13
    بالا بروید یا پایین بیایید ،تا زمانی که این لایحه به رفراندوم عمومی تحت نظر بازرسان بین المللی گذاشته نشود و شمارش آرأ هم تحت نظر بازرسان بین المللی نباشد، این لایحه مورد تائید مردم نیست و نخواهد بود. به هیچ وجه اجازه اجرای این لایحه ی اجباری را نخواهیم داد. با اجرای این لایحه بدون رفراندوم عمومی ،به پایان سلام خواهید کرد.
  • ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    0 0
    خدمت کسی که گفته اگه لایحه حجاب اجباری تصویب بشه به پایان سلام خواهیم داد میگم ماهم به پایان بی‌حجابی وه...زگی پایان خواهیم داد شده با شورش وهوچیگری حق ندارین اجتماع رو فاسد کنید بی‌حجابی میخواین برین تایلند
  • IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
    0 0
    آقای اژه ای وآقای رادان ، در قرآن خداوند بی حجابی را بازگشت به دوران کفر وجاهلیت اعلام کرده ، آقای رادان زیرکی کنید و موی سر زن ودختر بی حجاب را از ته با ماشین اصلاح نمره صفر بزنید ،مطمئن باشید با این روش تا ۷۰ درصد جلو ترویج بی حجابی گرفته می شود چون حداقل ۶ ماه طول می کشد موی سر آن زن یا دختر دوباره بلند شود تا بتواند دوباره با موهایش در بین مردم خود نمایی کند بعد ۶ ماه اگردوباره بی حجابی کرد دوباره موهایش را با نمره صفر بزنید بار سوم قطعا دیگر بی حجابی را تکرار نمی کند چون اگر آن زن شوهر داشته باشد شوهرش راضی نمی شود تا مدت طولانی با زن کچلش سپری کند و شوهر او را مجبور می کند که حجابش را رعایت کند و اگر دختر باشد چون دختران به موهایشان وزیبایشان خیلی اهمیت می دهند با یک بار تراشیدن دیگر روسری از سر بیرون نخواهد کرد وخیلی از دخترها حساب کار دستشان می آید واز ترس کچل شدن روسری از سر بر نمی دارند ، زنان کچل هم در دوره کچلی از بیرون امدن در مکانهای عمومی با کله کچل خجالت خواهند کشید نتیجتا مجبور خواهد بود روسری سرش کند وتا شش ماه خیال شما از این زن راحت است و عمل زشتش خنثی شده واگر دختر کچل بیرو ن آید زیبایی ندارد که بخواهد خود نمایی کند ،این یک نسخه زیرکانه و منطقی و شرعی وقانونی برای جلوگیری از گسترش بی حجابی است ونیاز به این همه بگیر وببند وارشادهای مسخره بی حاصل و جرایم ندارد. ولی اجرای اینکار نیاز به جسارت وشجاعت وقاطعیت برخورد با زنان ودختران بازگشت کننده به دوران جاهلیت دارد ونباید از عکس العمل و شارلاتان بازی این زنان ودختران بازگشت کننده به دوران جاهلیت قبل اسلام ترسید و نیروی انتظامی باید با قاطعیت این روش را اجرا واز احکام دین مبین اسلام حراست کند وگرنه جامعه ایرانی به دوران جاهلیت و بی حجابی وکفر وبی دینی بازخواهد گشت .روش‌هایی که نیروی انتظامی برای برخورد با بی حجابی در پیش گرفته نه تنها جلو گسترش بی حجابی را نگرفته بلکه بی حجابی بیشتر هم شده‌. با این روش ملت و حکومت ومذهبیون و نیروی انتظامی تا حد زیادی از شر زنان ودختران بی حجاب خلاص می شوند‌.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس