فهرست جدید دانشگاه‌های خارجی مورد تایید وزارت علوم اعلام شد

اداره کل امور دانش‌آموختگان سازمان امور دانشجویان، فهرست جدید سطح‌بندی دانشگاه‌های خارج از کشور را برای افرادی که از سپتامبر ۲۰۲۴ شروع به تحصیل می کنند، منتشر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سازمان امور دانشجویان، اداره کل امور دانش‌آموختگان این سازمان، اخیرا لیست جدید سطح‌بندی دانشگاه‌های خارج از کشور برای ادامه تحصیل در تاریخ سپتامبر۲۰۲۴ «صرفا رشته‌هایی که در حیطه وظایف وزارت علوم است» را منتشر کرد.

بر اساس اعلام این اداره کل، دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور بروزرسانی شده‌اند که در مجموع تعداد ۲۲۹۰ دانشگاه اعتبار سنجی شده است که از آن تعداد ۴۴۶ دانشگاه در گروه الف (ممتاز)، ۸۳۳ دانشگاه در گروه ب (خوب) و ۱۰۱۱ دانشگاه در گروه ج (متوسط) در پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل بارگذاری شده است.

متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه‌های خارج از کشور از تاریخ اول تیر ۹۸ برابر با ۲۰۱۹/۰۶/۲۲ صرفا در دانشگاه‌های گروه الف (ممتاز) و گروه ب (خوب) قابل مشاهده در پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل، می توانند ثبت‌نام رسمی کنند.

مدارک صادره از دانشگاه‌های گروه ج (متوسط) چنانچه پذیرش رسمی آنها پس از تاریخ یاد شده باشد، صرفا تا مقطع کارشناسی ارشد قابل بررسی و ارزشیابی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ساسان ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    0 0
    توی وزارت علوم چه خبره؟ دانشگاه صهیونیستی یشیوا که توی آمریکاست را توی گروه الف قرار داده اونوقت دانشگاه اسلامی لبنان که متعلق به مجلس اعلای شیعیان هست و در سال ۲۰۲۴ رتبه ۳۵ در میان دانشگاههای جهان عرب را کسب کرده تایید نکرده واقعا ببینید چه خبره!!
  • وحید IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    مردم ایران دولت فقط فکر وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی است. دولت باید از فلسطین لبنان سوریه قطر پاکستان هندوستان چین روسیه پزشک و دندانپزشک وارد ایران بکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس