اعلام حضور «پوتین» در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ روسیه

رسانه‌های روسی اعلام کردند که رییس‌جمهور این کشور در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آینده روسیه شرکت خواهد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور شرکت خواهد کرد.

پیش از این ۶ منبع آگاه به خبرگزاری رویترز اعلام کردند که پوتین تصمیم گرفته تا در انتخابات ریاست جمهوری ماه مارس سال آینده میلادی حضور یابد، حرکتی که او را حداقل تا سال ۲۰۳۰ در قدرت نگه می‌دارد؛ زیرا رئیس کرملین احساس می‌کند باید مسکو را در خطرناک‌ترین دوره دهه‌های اخیر هدایت کند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، پوتین در آخرین روز سال ۱۹۹۹ توسط «بوریس یلتسین» به ریاست جمهوری رسید و تا هم اکنون هم از طولانی‌ترین دوره ریاست جمهوری در کشورش از زمان «ژوزف استالین» برخوردار بوده و حتی دوره طولانی‌ تری را از دوره ۱۸ ساله «لئونید برژنف» تجربه کرده است.

منابع آگاه مذکور اضافه کردند که خبرهای مرتبط با تصمیم پوتین رسانه‌ای شده و مشاورانش اکنون برای کارزار انتخاباتی پوتین آماده می‌شوند. به ادعای این گزارش، برای پوتین که در نظرسنجی ها از محبوبیت ۸۰ درصدی داخل روسیه برخوردار است، انتخابات فرمایشی خواهد بود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    1 1
    به به خیلی هم عالی!! با آرزوی موفقیت برای جناب آقای پرزیدنت ولادیمیر پوتین در این دوره از انتخابات و کوری چشم دشمنان بخصوص یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش، اروپایی‌های نوکرشون و غربگداهای داخلی!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس