دستگاه قضایی پاسخ سختی به تروریست‌ها خواهد داد

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تروریست‌ها بدانند این اقدام ددمنشانه آنها با پاسخ سخت و قاطع دستگاه قضایی و نیروهای نظامی ،انتظامی و امنیتی مواجه خواهد شد و خون شهدا پایمال نخواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا امروز اظهار کرد: بار دیگر دست جنایتکارانه دشمنان پلید از آستین گروهک مزدور جیش الظلم بیرون آمد و همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها باعث شهادت و مجروح شدن جمعی از نیروهای جان برکف فراجای سیستان و بلوچستان در حین خدمت شد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان افزود: بی شک به شهادت رساندن این عزیزان در عملیات تروریستی و ناجوانمردانه در نیمه شب ،نشانه عجز و ناتوانی دشمنان این مرز و بوم است اما تروریست ها بدانند این اقدام ددمنشانه آنها با پاسخ سخت و قاطع دستگاه قضایی و نیروهای نظامی ،انتظامی و امنیتی مواجه خواهد شد و خون شهدا پایمال نخواهد گردید.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت کور تروریستی ،شهادت این بزرگواران رشید اسلام را به محضر حضرت ولی عصر(عج ) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض می نمایم وبا ابراز همدردی با خانواده معزز شهدای عزیز برای مجروحان، سلامتی و شفای عاجل از خداوند متعال خواستارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • خان داداش ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 3
    پاسخ سخت اولیش محاکمه و سلب تابعیت و تبعید به پاکستان از خانواده های این بدزاده هاست...
  • ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    2 3
    حاج آقا هنوز جای پاسخ سخت پارسالتون درد می کنه. همه رو عفو دادید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس