حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک

سخنگوی پلیس از حمله ناجوانمردانه و کور تروریستها به مقرانتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته خبرداد

به گزارش مشرق، سردار سعید منتظر المهدی، سخنگوی پلیس از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌ها به مقر انتظامی در شهرستان راسک در نیمه شب گذشته خبر داد.

در این حمله تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و همچنین تعدادی از پرسنل جان برکف پلیس مجروح و به شهادت رسیدند.

هم‌اکنون فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در موقعیت حاضر و اوضاع تحت کنترل است.

۱۱ نفر در حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک به شهادت رسیدند

علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شامگاه دیشب تعدادی از تروریست ها با اقدام ناجوانمردانه به مقر نظامی راسک حمله کردند که متاسفانه در این حمله حدود ۱۱ نفر از کارکنان فراجا از افسران ارشد و سرباز به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: در این حمله ناجوانمردانه تعدادی از ماموران فراجا مجروح شدند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مامورانی که در مقر نظامی بودند شجاعانه دفاع کردند و تعدادی از مهاجمان را مجروح و به هلاکت رساندند.

وی بیان کرد: وضعیت شهر راسک هم اینک عادی است و اقدامات لازم در حال انجام است.

مرحمتی تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی اطلاع رسانی می‌شود.

حمله تروریستی "جیش الظلم" به مقر انتظامی در راسک

گروهک مسلح جیش الظلم اعلام کرد که گردان "فدائیان عدل الهی" ساعت دو بامداد شب جاری به مقر فرماندهی فراجا شهرستان راسک حمله کرده است.

اعزام هیئتی از فراجا برای بررسی و پیگیری حادثه راسک
سخنگوی پلیس گفت: به دستور رئیس پلیس کشور هیئتی به سرپرستی جانشین فرمانده کل انتظامی در حال اعزام به شهرستان راسک جهت بررسی و پیگیری حمله تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک هستند.

پرواز بالگرد برای شناسایی تروریست‌ها در راسک و سرباز و مرز ایران و پاکستان

در پی حمله تروریستی گروه جیش‌الظم به یک مقر انتظامی در شهرستان راسک که به شهادت ۱۱ نفر از افسران پلیس و مجروحیت ۷ دیگر منجر شد، بلافاصله دقایقی پیش مجروحان این حمله با یک بالگرد برای ادامه درمان به زاهدان منتقل شدند.

در حال حاضر تلاش نیروهای امنیتی برای شناسایی تروریست‌ها در منطقه ادامه دارد و ‌بالگرد فراجا ‌در نقاط مرزی ایران و پاکستان در حال شناسایی تروریست‌هاست.

هلاکت ۲ تروریست‌ حمله‌کننده به مقر انتظامی در راسک

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در گفت‌وگویی تلویزیونی در ارتباط با حمله تروریستی شامگاه گذشته به مقر انتظامی شهرستان راسک، گفت: ساعت ۲ بامداد امروز براساس بر آورده‌های اولیه نزدیک به ۱۰ تن از تروریست‌ها به یکی از مقرهای انتظامی در شهرستان راسک حمله و برای جلوگیری از رسیدن نیروهای کمکی، در مسیر نیروهای اعزامی اجرای کمین می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروهای انتظامی موفق می‌شوند در این کمین با شجاعت، شهامت، شهادت‌طلبی و مقاومت با عبور از کمین و تقدیم ۲ شهید، خود را به مقر برسانند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، تصریح کرد: براساس تبادل آتش سنگین شدید و برتری نیروهای خودی، تروریست‌ها مجبور به فرار می‌شوند؛ در این نبرد تن به تن ۱۱ تن از نیروهای فراجا به شهادت می‌رسند و شش تن نیز مجروح می‌شوند.

میراحمدی افزود: تعدادی از تروریست‌ها به هلاکت می‌رسند و تعدادی از آنان هم با خود می‌برند، جسد یک تن تروریست‌ها نیز در اختیار نیروهای ما قرار دارد و یک تن از آن‌ها به صورت زنده در اختیار نیروهای اطلاعاتی و انتظامی قرار گرفته است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در پایان خاطرنشان کرد: تروریست‌ها موفق به فرار از منطقه نشدند و منطقه اکنون در محاصره کامل نیروهای خودی است؛ ضمن اینکه پاسخ دردناکی بر تروریست‌ها وارد خواهد شد، باقی تروریست‌ها نیز دستگیر می‌شوند.

 حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک/ شهادت ۱۱ نفر از نیروهای فراجا / دستور ویژه سردار رادان برای بررسی و پیگیری حادثه راسک+ عکس و فیلم

تصویری از تروریست که به پایگاه انتظامی راسک حمله کرده است

اسامی شهدا و مجروحان حادثه تروریستی راسک

اسامی تعدادی از شهدای حادثه تروریستی بامداد امروز در راسک اعلام شد.

اسامی شهدا به شرح زیر است:

مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرشا اکبر مزار، علی دشت پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، محید فیروز نیا، حمید رضایی امین.

 حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک/ شهادت ۱۱ نفر از نیروهای فراجا / دستور ویژه سردار رادان برای بررسی و پیگیری حادثه راسک+ عکس و فیلم

اسامی مجروحان بدین شرح است:

اسماعیل دهکردی، محمدعلی حسنی، محمدرضا جعفری، محمد صیادی، محسن پریشان، حامد خمر، اسکندر عباسی و محمد فتوحی.

سردار جلیلیان: امنیت کامل در شهرستان راسک برقرار است

سردار جلیلیان فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته تعدادی از گروهک‌های کوردل به مرکز انتظامی در شهرستان راسک که در حال ارائه خدمات انتظامی و امنیتی به شهروندان بود حمله کردند.

وی افزود: در اقدام شجاعانه همکاران ما تعدادی از آنها به هلاکت و تعدادی زخمی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: چند تن از نیروهای انتظامی به درجه رفیع شهادت رسیدند و چند تن نیز زخمی شدند.

وی افزود: امنیت کامل در شهرستان راسک برقرار است و به گروهک‌ها هشدار می‌دهیم که اینگونه اقدامات نابخردانه را پاسخ می‌دهیم.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: اقدام تروریستی در راسک بدون پاسخ نخواهد ماند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 122
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 76
  • ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    71 67
    این تروریست‌ها به دلگرمی و حمایت اصلاح طلبان که سرمایه‌های اسرائیل هستند دست به جنایت علیه ایران اسلامی می زنند.
    • علیرضا ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      42 38
      چقدر تو انسان بی ادب و بی ملاحظه هستی، دلیل بدبختی کشور ما اتهامات کاذب و مزخرف شما اصولگراها هست. کشور را به انحطاط کشانده اید و نظام را تضعیف و بی پشتوانه کرده اید.
    • ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      38 25
      عین حقیقت گفته منفی چرا برید سایتای اصلاحطلب ببنید چقدر برا عبدالشیطان تبلیغ میکنن
    • ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      25 14
      تورو خدا سطح فکر و نگاه ! آخه تا کی میخای ازین کامنت های مزخرف بزاری؟ اصلاح طلب ....
    • ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      16 7
      چه ربطی داشت!
    • ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      18 14
      از اون طرف مینی پالایشگاه را زدند و حالا نیروهای انتظامی توسط تروریستهای وارداتی از پاکستان که باید بشدت مقابل به مثل بشه، همه اینها انتقام صهیونیست ها و آمریکای جنایتکاره، به تلافی حمله به اسرائیل و پایگاه‌های آمریکا
    • ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      19 9
      الان که حکومت دست آنها نیست
    • ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      33 20
      عبدالحمید فتنه گر رو دستگیر کنید الان موقعش شده
    • ایرانی واداده بیکار ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      21 7
      یاوه می بافی عامو ؟!؟ الان چه رابطه ای بین شقایق و گودرز می باشد که خواسته باشد این موضوع هم به اصلاح طلبان ربط داشته باشد ؟!؟ یک عده هم منتظرند که تا فضای کشور کمی دگرگون گردد بحث اصولگرا و اصلاح طلب را پیش کشیده و از آب گل آلود ماهی بگیرند و به دنبال ایجاد دوقطبی در کشور باشید .
    • ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      27 4
      بار چندمه این اتفاقات میفته جون پرسنل برا شما ارزشی نداره اخه اقازاده نیستن که این همه ادعا پهپاد هزار کوفت زهر مار دارید اخرش هلیکوپتر میفرستید برا گشت هوایی شناسایی تروریست ها دیگه همه فهمیدن فقط حرفید وضع تجهیزات و امکانات اموزش پرسنل فاجعست تای کی حرف نزنیم سکوت کنیم مشرق سانسور نکن این همه ادم کشته شدن
    • ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      11 11
      خفه شو مزدور تو خودت از .. مسعود رجوی هستی
    • ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      11 5
      چرت وپرت چرا مینویسی .
    • ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      11 7
      مشخص است که حامی یا حامیان همین جنایتکاران با نرم افزار سبز و بنفش به این پیام ها منفی می دهند
    • ناشناس ۵ ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      34 1
      پس چرا دستگیرشون نمیکنید و دادگاهیشون نمیکنید ؟معاونت در حمله تروریستی کم جرمی نیست .
    • ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      12 13
      به خانواده های این شهدای عزیز تسلیت میگوییم . این جنایت ها ، از سوزش های حقارت صهیون هاست . مطمئنا بی جواب نمی مانند و همگی یا با موشک یا چوبه دار همچون لیدر معدوم شدن عبدالملک به درک واصل خواهند شد.
    • ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      11 17
      چرا برخی از زدن به سر شاخه های فتنه برآشفته می شوند ؟ چه کسی عبدالحمید و اذنابش را تقویت کرد چه کسی نیروهای انتظامی و نظامی را تضعیف کرد چه کسی با لشکر کشی خیابانی به بهانه های مسخره نظام را به چالش کشید چرا از حقیقت می ترسید .و حالا که میوه اقدامات کثیف اراذل بنفش هویدا شده عربده می کشید
    • ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      8 16
      تقصیر خودمان است. اجازه درست کردن یک کاخ به عبدالحمید سلفی-وهابی صهیونیست داخل مرکز زاهدان داده میشه و تازه برق مجانی هم براش درنظر میگیرن تا با ماینر بیت کوین بدست بیاره و با لندکروز هایش مانور قدرت بده و از طرفی مرزها ولنگ و بازن تا افغان های وهابی میلیونی وارد کشور بشن و در دم و دستگاه عبدالحمید شستشوی مغزی بشن و کشور رو نا امن کنند. بعیده حتی یک نفر از این تروریستها ایرانی باشن.
    • ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      12 4
      حالا که پاکستان و ISI برای نابودی این تروریستها همکاری لازم رو ندارن و احتمالاً حمایت هم میکنند ایران هم باید تروریستهای جدایی طلب بلوچ رو که داخل پاکستان بمب گذاری میکنند داخل خاک ایران مستقر کند و ازشون حمایت نامحسوس کند تا پاکستان طعم نا امنی وارداتی از خارج مرز رو بچشه.
    • ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      12 3
      اینکه ستاد انتظامی سقوط کرده قابل کتمان نیست.ولی با این حقوق و این همه خطر جانی دیگه هیشکی پلیس نخواهد شد...
    • محمد ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      3 5
      علیرضا یا کور و کری یا خودتو زدی به خ...،یعنی واقعا این حجم از خیانت بیشتر اعضای این جماعت رو نفهمیدی.راحت آدم خودشو به حماقت بزنه.در رابطه با حادثه غم انگیز فوق هم باید خیلی فیلتر تدابیری از همه جهات اندیشیده می‌شده ولیکن افسوس و افسوس،
    • ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      2 5
      علیرضا خیلی با ادب هستی و خیلی مزخرف مزهرف نویس پادو که آخر انحطاط و کثافت هستی ولی ادای آدم حسابی درمیاری و دولت کاملا پیدا هست
    • منتقد گمنام ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      9 4
      خودرو طوفان مشابه هاموی است. در عراق روی خودرو هاموی به عربی نوشته بودند از چند متری نزدیک نشوید . تابلو روی خودرو ها و پاسگاه ها نصب کنید که از فاصله ای معین با خودرو نزدیک نشوید. تیوالهای بلند جلوی مقرها نصب شود. پدافند شیلکا یا 23 میلیمتری مجهز کنید تا از فاصله دور توان آتشباری باشد. جلیقه های ضد گلوله و دوربین دید در شب دهید. هلی کوپتر و پهپاد های پشتیبانی و تعقیب کننده مستقر کنید. فوق العاده منطقه جنگی و مرخصی های بیشتری برای تجدید قوا به سربازان دهید. خندق و مین گذاری توان حمله را کاهش میدهد. افراد فاقد شناسنامه سریعا اخراج شوند. وزارت کشور و قوای انتظامی کاهلی کنند هر شهری شاهچراغ و شهدایش بر چلچراغ میشود.
    • ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      3 0
      جواب به منتقده گمنام :باپیشنهادت موافقم چون امنیت روبالامیبره تاجای بسیارمفیدولازمی که این پایگاهاتواین استان پرخطردیگه دچاره چنین حادثه تلخ ومنزجرکننده ای هیچ وقت نشند.
    • IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
      0 0
      به اون برجک توجه کنید ! برای همچین کلانتری در منطقه ای که تروریست پرور هست باید برجک با بلوکه معمولی سیمانی؟؟؟؟؟؟
  • ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    48 12
    خدا رحمتشون کنه. ضربه به امنیت کشور را باید با خشونت و شدت جواب داد
    • ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      16 5
      وقتی مسوولین شل بگیرن سفت میخورن
    • ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      5 10
      درست اما جواب پشتوانه های رسانه ای دشمن و سلبریتی های آشغال و. هالوی جو گیر.که الگوی افرادی احمق تر از خودشان بین مردم هستند را هم کی باید بدهد
    • اکبر ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      13 5
      ازاینا هیچی بلند نمیشه.از آمریکا خوشم میاد بخاطر اینکه تا حس می‌کنه کسی میخواد حمله کنه.همه رو میترکونه بهم .
    • ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      8 6
      اینطور نگو چون عقبه های های داخلی و شیک تروریستها الان با هزار ترفند رسانه ای برای آنها اشک تمساح می ریزند و سلبریتی های هالو و شومن را به خط می کنند
  • ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    10 22
    دیگه ثابت شد این گروهک های جنایتکار بی شرافت مزدور اسراعیل هستند
    • مهدی ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      10 24
      کار مولوی کثیف
  • رضا ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    19 5
    این اقتدار نطامی کی باید خودشو نشون بده؟ این نیروی نظامی تا کی باید جایگزین بشه؟ نقاط خطر خیز نباید ضریب حفاظت بیشتری داشته باشند؟ آنچه در مرز عراق انجام شد در مرز پاکستان هم باید عملیاتی شود.
  • م ک ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    9 6
    خدا لعنت کند خائنین
  • قاسم ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    10 9
    خدا به خانواده شهدا صبر بده سرباز اون بنده خدا چه گناهی داره 😔
  • ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    16 10
    ۳ کارباید کرد عبدالحمید و دارو دسته اش باید یا دستگیر یا اعدام شوند دوم جلوی قاچاق سوخت گرفته شود و سوم نیروی مزد بگیر دلاری غیر ایرانی برای نابودی کل مقرهای مزدوران در خاک پاکستان مهیا شود و در خصوص رشد موالید توطئه وار هم فکری شود
  • ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    16 6
    چرا سیاست شما در برابر پاکستان که محل ورود این اشرار هست منفعالنه هستش ؟ چرا موشک هاتون را خرج مقر های این ها در خاک پاکستان نمیکنید ؟ چرا این پاسگاه ها را با تجهیزات روزی که هر روز دم ازش میزنید مصلح نمی کنید ؟ همینطوری میخوایهید در برابر آمریکا بایستید ؟ چهرتا بچه جغله 12 نفر جون رشید ما را شهید کردن ! شما با خون شهیدا مینازید یا باعث شرمدگی شماست ؟
    • ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      2 11
      ادبیات کاملا منافقانه و احمقانه تو یکی از دلایل نفاق تو هست
  • ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    7 10
    کی این سیستان وبلوچستان از این تروریستهای کامل پاک میشه
  • ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    7 23
    عبدالشیطان و نقشبندی ملعون باید فورا اعدام شود و تمام مراکز تروریستی وابسته به کفار در شهرستان راسک تعطیل گردد
  • ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    7 0
    واقعا بسیار ناراحت شدم که عزیزان پلیس به شهادت رسیدند. اما تمام مشکلات کشور نشان از بی کفایتی برخی مسئولین در رده های بالا است.
  • محمد ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    8 1
    درود.روحشان قرین رحمت الهی باد که جانشان را فدای سربلندی این اب وخاک کردن.لعنت به هر چی تروریسته.چرا باید ما همیشه غافلگیر بشیم؟چرا از اسلحه وادوات‌پیشرفته در پاسگاهها ی مرزی استفاده‌نمیشه؟؟؟بایه کلاشینکف میشه چی کار کرد؟؟؟؟
  • ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    15 2
    واقعا باید وضعیت مقر های نظامی اینطور باشد که با یک حمله غافلگیر کننده اینهمه شهید و مجروح شوند ، اصلا منطقی نیست
  • عل ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    13 0
    واقعا جای خجالت داره چقدر دیگه باید بچه های مردم کشته بشن تا شما به خودتون بیایین
  • ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    6 5
    ریشه این تروریستهای تجزیه طلب در پاکستان است.
    • ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      7 1
      پاکستان جعلی در همان سالی تاسیس شد که اسرائیل تاسیس شد . ۱۹۴۷
  • کهنه سرباز جنگ ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    13 3
    مگه کل نیوهای این مرکز فرماندهی پاسگاه خواب بودند که11 نفر کشته شدندتروریست ها اگه به محل تجمع رفته گرها حمله میکردند قطعا انها باجارو از خود دفاع میکردند 11نفر کشته نمیشدند اونم فرمانده ارشد؟//چه میکنه این نیروی انتظامی ..بیشتر به کارکنانت استراحت بده تا موقع حمله هوشیار تر باشند...لطفا گزارش دهید اخرش این پاسگاه سقوط کرد یا دفاع جانانه؟؟؟
  • ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    6 1
    برای شناسایی :این پهپادها5 از انواع و اقسام دقیقا الان کجا هستند؟
  • خان داداش ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    6 5
    خانواده های این تروریست ها سلب تابعیت کنید و بفرستید همون کشورشون پاکستان.البته بعدداز بازجویی و گرفتن تمام اموالشون.اینا هم خانواده هاشون خبر دارن از بچه هاشون که در حال انجام دادن چه غلطی هستند هم خودشون هم ساپورتشون میکنند.
  • علی ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    9 3
    بالگرد فرستادین که تروریستها رو پیدا کنند آنها هم درازگوش هستند که وقتی بالگرد بالا هستش خودشون رو نشون بدن بگن ما اینجا هستیم بیاین ما رو بکشین
  • ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    13 2
    پاکستان مقصره
  • هادی ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    15 0
    این همه پهپاد و دوربین دید در شب و جلیقه ضد گلوله و ... واسه نمایش تو رژه هاست یا قراره به یه دردی هم بخوره؟
    • علی عزیزی‌ ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      8 1
      این تجهیزات همه تو رژه هاست اگر بدونند بچه های مردم با چه بدبختی تو این پاستگاه هستند نه تجهیزات شخصی خوبی دارند و نه تجهیزات نظامی اینها فقط برای سرکوب معترضین تجهیزات خوبی دارند
  • ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    9 3
    مقرهای انتظامی که در مناطق حساس هستند باید منور و کواد کوپتر نارنجک انداز و موشک‌های هدایت شونده برای پرتاب داشته باشند و منطقه اطراف خود رو زیر آتش سنگین میگرفتند و قسمت‌هایی از اطراف مقر باید مین گذاری بشه و عینک دید در شب برای همه پرسنل
  • علی ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    11 1
    چرا تلفات انسانی اینقدر بالا بود؟ایا در کمین افتادند؟وگرنه تلفات بالا نیروها در یک پاسگاه فرماندهی جای سوال است؟؟
  • ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    6 5
    پدر و مادر این وهابیهای داعشی لعنت
  • ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    7 3
    بالاخره وقتی کارفرماشون تو جبهه های مختلف درگیر شده برای کم شدن فشار بهش به مزدوراش دستور حمله میده.این حمله به وضوح ارتباط این عوامل با رژیم صهیونیستی رو نشون میده و اونایی که به اسم اسلام تو این گروه ها هستن واقعا باید خیلی احمق باشن که دلیل این همزمانی رو نفهمن
  • مجتبی ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    15 13
    اول عبدالماینر تروریست در مسجد ضرار مکی باید دستگیر و اعدام بشه. بی شک دستان نجس او با جیش الظلم در یک کاسه است.
    • ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      16 3
      جرات داری بسم آلله
    • ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      0 5
      این مملکت جای تروریست بازی مشتی وهابی عقب افتاده عصری حجری نیست
  • ایرانی واداده بیکار ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    7 4
    به خدا که درد آور و غیر قابل قبول هست که کشور ما با توانمندی های نظامی و اطلاعاتی که دارد که حتی دشمنان ملت ما هم به این توانمندی ها اذعان دارند آنوقت اینگونه غافلگیر چند نفر اوباش و معتاد بی سر و پا گردیم . قبول دارم که مرز های شرقی ما دارای گستردگی و شرایط اقلیمی خاصی می باشد و موانع طبیعی زیادی در مسیر مرزها می باشد .اما قبول کنید که اگر گروه های منسجم تر و مجهزتری مثل طالبان اگر خواسته باشد که خصمانه با ما رفتار نماید آنوقت نتیجه فاجعه بار تر خواهد بود .با توجه به اینکه شهر راسک فاصله نسبتا زیادی با نقطه صفر مرزی ما با پاکستان دارد اینگونه عملیات ها جای تامل و بررسی عمیق‌تری دارد .به هر حال که به خانواده های این عزیزان و مردم ایران این غم بزرگ را تسلیت عرض نموده و امید وارم که این حادثه هرگز در کشور ما دیگر اتفاق نیفتد .
  • ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    21 3
    بنظرم بخاطرفقروسختگیری سازی رادانه
  • ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    7 3
    این تروریست های ، بیشرف وطن فروش را به همراه اختلاس گران باید زنده زنده تکه تکه کرد.
  • ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    11 4
    پشتیبان مالی و اطلاعاتی تروریست ها کشورک امارات است، چرا هیچ برخوردی با این شیخ نشین صورت نمی‌گیرد
  • Omid ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    9 11
    امام جمعه زاهدان برکنار کنید دستگیر
  • ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    15 1
    دیشب زدند و از مرز هم فرار کردند صبح هلی کوپتر داره میره چی رو پیدا کنه...
  • ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    4 4
    خداوند ان شاءالله به زودی همه تروریستا و هم دستانشان رو به سزای اعمالشون برسونه. خدا شاهده امنیت اتفاقی نیست امنیت نباشه زندگی هم نیست.
  • علی ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    14 4
    مدت های زیادی هست که اردوغان و علیف با همدستی پاکستان قصد نا امن سازی مرز های سیستان و بلوچستان رو دارن و متاسفانه تاکنون پاسخ درخوری دریافت نکردن.
  • علی ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    5 4
    کاربرد تجربه غرب کشور برای شرق کشور تا عمق استقرار تروریستها در همسایگی
  • ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    9 3
    واقعا ما موندیم چرا این عبدال.... نوکر اسراییل و عمارات و عربستان رو اعدام نمی کنند. اینقدر به این فضا دادند تا جلو چشم ملت هر چی دلش می خواد میگه هر غلطی می خواد می کنه اینو اعدام کنند مشکلات ناامنی زاهدان نصف میشه. امکانات به فراجا بدهند پهباد مرتب در مناطق مرزی در حال عکسبرداری و پرواز باشه این اتفاقات سبب بدبینی مردم به توان نیروی انتظامی خواهد شد
  • احمد ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    10 4
    به قاتلان سرباز ایرانی رحم نکنید قاتلان را به هر قیمتی دستگیر و اعدام کنید . روح سربازان وطن شاد
    • ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      5 14
      سلام و درود خدا خدایا قلبم آتیش گرفت اینا فرزندان سرزمینم هستند منم ی مادرم پسر منم دوسال دیگه سربازه این سرزمینه!!!!!!! ی لحظه نمی تونیم خودمون جا مادر ها و خانواده هاشون بزاریم فریاد از این زمانه چقد یا حسین یا حسین گفتی مادر من در دل خواب بودم نشنیدم .... گرفتار حرامیان بودی . تو کجا بودی ..... من در خواب غفلت فرو رفته بودم . کاش همه ملت ایران دیشب کنار شماها بودیم تا ......
  • ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    6 9
    به دشمنان خبیث اعلام میکنیم هرچی از ما بشهادت برسندما بیدارتر می‌شویم.
  • بهار ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    9 3
    آخه شما مگه نمیتوانید با پهباد شبها مرز کنترل کنید
  • ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    10 2
    سیستان بلوچستان بیشتر از اسراییل از نظام کشته گرفته شبکه های باکو دارن خوشحالی و مسخره میکنن
  • سید فروزان ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    7 12
    تا عبدالحمید شیطان مسجد ضرار به دار آویخته نشود این منطقه آرامش نخواهد داشت
  • محسن ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    8 2
    از این حرفهای انتخاباتی بگذریم، الان مگه ما وزارت اطلاعات انقلابی و سازمان اطلاعات سپاه نداریم که تروریستها میان میکشن و میرن؟
  • ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    6 11
    ایران بجز اسرائیل هیچ دشمنی دیگر ندارد. مرگ بر گروهک اسرائیلی جیش الظلم. مرگ بر خاخام عبدالمجید. مرگ بر زیباکلام مزدور صهیونیستی...
  • ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    3 9
    سیستان بلوچستان پلیس میخواد برای چی؟ بگذارید با قانون جنگل کنار بیان
  • ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    4 8
    باید مواظب باشیم.اختلاف شیعه و سنی می شود دو سر باخت..همه با هم برادریم...اختلاف آنچیزی است که دشمن می خواهد
  • اسدالله اسدی صمدی ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    4 13
    سلام وتسلیت به خانواده محترم شهیدان راسک وامام خامنه ای وملت شریف ایران
  • ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    8 4
    راسک تا مرز پاکستان 125 کیلومتر فاصله دارد یعنی اگر از جاده اصلی هم بخواهن خارج شوند حداقل یک ساعت باید رانندگی کنند. اگر سرعت عمل داشته باشند سریعاً میشه دستگیرشون کرد.
  • ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    6 2
    آخه این پایگاه ها مناسب یه همچنین جاهاییه باید بهتروبا امکانات روزساخته بشه این یه مشت کلوخ چیه باعث خجالته وقتی نیروها وتوی بیابون به امان خدا رها میکنیم لااقل یه جای درست براشون بسازید چراباید این همه آدم کشته بشن با حمله ی بیشرفایی که تجهیزات خاصی هم نداشتن
  • . ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 7
    روحشان شاد
  • ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    16 11
    اگر این ماجرا در ترکیه اتفاق میافتاد ارتش آن منطقه را شخم میزد و خانه به خانه دنبال تروریستها میگشتند و از آن طرف مرز هم عبور میکردند و دنبال آنها میرفتند همانطور که با عراق و سوریه این کار را کردند. خوب یا بدش کار ندارم ولی نشان دادند که اگر یک سرباز ارتش کشته شود همه مناطقی که تروریستها هستند چه داخل و چه خارج از مرز را به خاک و خون میکشند. اون عبدول افندی را هم بایستی یک درسی بهش داد و اون ساختمان مسجد منافقین هم چراغش خاموش و درش بسته شود. مسجد نیست که ، لانه تروریستها است.
  • ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    9 3
    فرماندهان نظامی و انتظامی دارن چیکار میکنن که براحتی یازده نفر رو شهید میکنن بعد با کمترین تلفات فرار میکنن،واقعا تاسف آوره باید مسولین مربوطه مجازات بشن
  • زین الدین ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 7
    اولا تسلیت به نیروهای فراحا و خانواده این عزیزان اگر امادگی باشه نفس کش نمی تواند به مقرهای انتظامی وارد شود به نظر بنده فقط باید آمادگي و پست های نگهبانی باید برای حفظ جان خودشان و مقر انتظامی امادگی کامل داسته باشند
  • حامد ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    6 6
    این عزیزان مرزبان ایران بودند...مرزبان یعنی برادر من،برادر تو..یعنی فرزند ایران. غم گرفت تمام وجودم رو،بیگناه خانوادهاشون خانوادهاشون= کل ملت ایران
  • ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    13 1
    شما فقط زورتان رسیده به کردها و آنها را در شمال عراق موشک باران و مجبور کردید از مقرهای خود عقب نشینی کنند. اما سالها چندین گروه تروریستی که از پاکستان و افغانستان که تحت نظر سازمانهای اطلاعاتی این کشورها و غربی ها آموزش می بینند و سرازیر می شوند و در مناطق سیستان و بلوچستان و کرمان علیه مردم و نیروهای مدافع امنیت عملیات انجام دادند ، جرأت انجام عملیات موشکی علیه مقرهای آنها در پاکستان و افغانستان را ندارید. سالهاست مردم درخواست انتقام موشکی علیه مقرهای تروریستی در پاکستان و افغانستان را دارند ،اما دریغ از شلیک یک موشک .
  • ناشناس ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    8 8
    پلاسکو زمانی که آتش گرفت و تعدادی از آتش نشان های عزیز شهید شدند بلافاصله حقوق و مزایا آنها افزایش یافت و در بین مردم به عنوان قهرمان ملی معرفی شدند اما نیروی انتظامی مظلوم هر روز شهید میدهند اما برای هیچکس مهم نیست، حقوق آبدارچی بانک از سروان فراجا بیشتر است. طنز ماجرا آنجاست که شغل پلیس جز مشاغل سخت نیست !! لطفا پخش کنید تا صدامون بگوش فرمان ه هان و مسئولان برسه
  • ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    6 6
    اینهمه تجهیزات تو انبارها نگهداشتید برا چی؟ سربازان مملکت میان اشرار رها کردید به امون خدا؟
  • شالچیان ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    15 8
    شما فقط به اون اتاقک بلوکی(چیز دیگه ای بهش نمیشه گفت) بالای در ورودی ستاد فرماندهی که در فیلم صحبت‌های سردار هم مشخص هست توجه کنید!آخه این چه حفاظتی از یک مقر انتظامی است؟اون اتاقک میخواد جلوی چی رو بگیره.تا وقتی که داخل نیرو بجای توجه به تخصص و هوش ملاک انتصابات چیزهای دیگه ای هست باید شاهد اینطور حمله ها و شهادت بچه های مظلوم باشیم
  • محمدی ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 9
    بر پدر و مادر این مزدوران لعنت که عزیزان دلمان را از ما گرفتند.خداوند به خانواده محترم شهدای نیروی انتظامی صبر بدهد.انشااله در این ایام فاطمیه با خانم فاطمه زهرا(س) محشور شوند
  • حمید ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    4 7
    تا زمانی که ما همینطوربی تفاوت و دروغ واغراگویی الکی داشته باشیم همینه وتکرار مکررات سریع میگیم شهید شد!!!لیاقت شهادت داشت وحرفای نامربوط متاسفانه کسی هم از خانواده های انان از مسئولین بازخواستی نداره... مسئله همین خواهد بود.اون سرباز واقعا تقصییرش چیه.خدا لعنت کنه این گروه ملعون رو...
  • ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    16 6
    اومدن زدن کشتن و بردن باز میگه همه چی تحت کنترله....بابا روحیت خیلی خوبه ....وقتی تو پارک سرخه حصار که کنار گوشتون هست افغانیها میان گوسفند وحشی شکار می کنن می رن معلومه لب مرز چه خبر است ....شیوه های حفاظتیتون ناکارا و احمقانه است .....اومده بجای رفتن اونور مرز رفتن تو یه غار زیر زمین تا آب ها از آسیاب بیفته ....شما هم لب مرز منتظر ...
  • بهزاد ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    3 4
    خدا لعنتتون کنه. از ماهواره پهپاد هوش مصنوعی و ... هرچی دارید استفاده کنید چنان تنبیه کنید اون بی خانواده ها رو جرئت نکنن از این غلطها بکنن. اگه لازمه وارد خاک پاکستان و افغانستان بشید و پایگاه بزنید.
  • خادم ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    6 0
    ای اقتدار, ای عوضش امنیت داریم!
  • رضا ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    5 7
    کاش از این پهبادهایی به روسیه میفرستن چنتاییرو هم برای حفاظت از ماموران استفاده کنن
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 9
    خدا لعنتت کند این تروریست ها را این ها تا حالا صدبار عزیزان ما را به شهادت رساندند ولی هیچ وقت ازشون انتقام نگرفتند اگر همون اولین باری که از این غلط ها میکردند ازشون انتقام سختی می‌گرفتند دیگه جرئت پیدا نمی‌کردند باز از این غلطا بکنند خدا لعنت کند مسئولینی را که همیشه سکوت اختیار میکنند و هیچ کاری نمی‌کند و مرز ها را بدون تجهیزات به خودشون رها کردندای کاش در مرز ها دیوار نیوزیلند و مرزبانان را مجهز میکردند تا شاهد این اتفاقات غم انگیز نبودیم دلم بدجور شکست روح همه شهدا شاد برای شادی روح شهدای عزیز لطفاً حمد و۱۱ مرتبه قول هوالله قرائت کنید و برای مجروحین حد شفا بخوانید سپاس .همه ما مدیون شهدا هستیم اگر شهدا نبودند الان ما هم نبودیم خداوند به خانواده های این دسته های گل ,شهیدان مظلوم صبر دهد برای شادی روحشان صلوات
  • ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    4 6
    این حادثه جان گداز را خدمت خانواده شهدای مظلوم فراجا و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض میدارم،،،تا کی باید کارکنان ناجا بخاطر امکانات ناچیز و عدم توجه مسولین بی تدبیر از بین بروند،مگر قرار نشد پیشرفته ترین امکانات دفاعی را تحت اختیار فراجا قرار دهید،،،متاسفانه مسولین کشور فقط بفکر دزدی و حزب بازی هستند،و جان کارکنان برایشان مهم نیست
  • بهزاد ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    3 3
    از ساخت و ساز پشت تصویر وضعیت سیستم حفاظتی و امنیتی مشخص هستش واقعا سازه های بلوکی ساده در مقابل گلوله ایمن هست؟ با جان جوانان وطن بازی نکنید این سازه ها حتی در قبال حملات ساده ای مانند سنگ و کوکتل مولوتف هم مقاوم نیست (فیلم آخر)
  • ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 1
    چه ربطی داره
  • نادررجایی ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    3 2
    جگرم به عنوان یک ایرانی وطن پرست برای این شهیدان سوخت چرا که در ایران و کایه ممالک پلیس حافظ جان و در حال خدمت به مردم هست ،،چرا مسولین امکانات و تجهیزات نظامی زیاد و پیشرفته در منطقه مستقر نمی کنند یا به شدت تمام برخورد نمی کنن ،،هم سپاه و هم ارتش باید کمک کنند تا این شرایط ریشه کن شود
  • ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    4 3
    واقعا باعث خجالته
  • علی ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 3
    خداییش به حقوق این پلیس برسید روزانه شهید و مجروح دارند ولی حقوقشون خیلی پایینه
  • رضا ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    2 3
    امریکاتصمیم داره ایران رادرگیرجنگ منطقه ای کنه وخودش به اهدافش برسه ولعنت برترروریست هاوسلام برشهیدان دلاور
  • ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    4 0
    هیچی حریف بالگرد نمیشه .همه درو کنید از بالا
    • سورنا ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
      0 0
      خوب باید یه چیزی پیدا کنن که درو کنن، مطمئن باش با اون مرز ول شرق کشور که هر چی افغانه وارد کشور شده تا حالا تروریست ها هم خارج شدن.
  • Bmm ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    2 1
    سلام میگم کی سهام عدالت میدن
    • ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      0 0
      یه چیزی بدین به این
  • جهت شادی روح شهدا صلوات ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    3 0
    چند ماه هست تمام شبکه‌های صدا و سیما درباره فلسطین و غزه و اسرائیل برنامه پخش می‌کنند ۱۱ جوان مظلوم و بیگناه هدف تیر دشمنان و تروریست‌ها قرار گرفتند و مثل گل پرپر شدند و بر زمین ریختند سکوت رسانه ها چرا ؟؟؟؟؟،
  • ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    باید با استفاده از تکنولوژی و پهپادهای پیشرفته ایرانی، این تروریستهای خون آشام رو زغال کرد.
  • ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 0
    این بابا معاون استاندار سیستان حالش خوب نیست . از یک طرف میگه ده نفر حمله کردن بعد دو نفر بقول خودتان کشته شدند هشت نفر بقیه کجایند بعد چطور این عده کم میتونن این مقدار شهید کنند و تنها دو کشته بدهند نهایتا هم پس این تجهیزات حغاظتی و پهباد و..‌ کجا قراره استفاده بشه
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم بزرگواران لطفاً برای شادی روح شهدا یک حمد و11قول هو الله و14صلوات قرائت بفرمایید و برای شفای مجروحین این حادثه بسیار غم انگیز و دلخراش8حمد شفا بخوانید خدا خیرتان بدهد همه ی ما مردم ایران مدیون شهدا و مدافعان امنیت هستیم انشاالله که خانواده شهدا ما را هم درغمشان شریک بدانند و انشاالله خداوند به خانواده شهدا صبربدهد😭🖤
  • ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 1
    خدایی این چه وضع ظاهری و امنیتی پاسگاه هستش در جایی که همیشه حمله تروریستی انجام میشه باید تدابیر امنیتی شدیدی برقرار باشه باید از سیستم های امنیتی خوبی استفاده کرد پاسگاه شبیه بک خانه خرابه است پاسگاه باید ابهت داشته باشه نه اینکه چندتا بلوک روهم گذاشتن تازه اونم سیمان نزدن
  • ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    آخه این چه پاسگاهی است در منطقه پر خطر ؟؟؟ نه از بتن مسلح خبری هست نه از استحکامات اولیه واقعا این چه وضع ایجاد یک مرکز نظامی است ؟؟؟با مصالح ساختمانی اولیه پاسگاه درست کردن بازی با جان بچه های مردم هست
  • ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 0
    اونا دوازده تا کشتن ما دوتا
  • ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 0
    من اونجا خدمت میکردم واقعا امکانات زیره صفره
    • علی ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      1 0
      برادران شش سال هستش مریجاوه خدمت میکنم مشکل از عبدالحمید نیست مشکل خاک پاکستان، گروهک جیش ظلم به راحتی میاد کمین میزنه مرزبانارو میزنه میره سال 97 ،، 9، نفر از همکارام داخل کمین خوردن شهید شدن، انتقام سخت، گرفیم
  • ناشناس ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 0
    این همه پهبادساختیدچرااستفاده‌نمی کنید
  • احمد ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    این اشغالای حرومزاده رابگیریدوانتقام داداشامونا بگیریدواقعاحیف این دلاورا بی ‌گناهکشته شدند. مرگ برتروریسم
  • ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 0
    خدمت تو سیستان و بلوچستان باتوجه هم مرز بودن بادوکشورپاکستان افغانستان خیلی سخته بایدپشت سرادم هم چشم داشته باشه خواب به نظر من درانجامعنی ندارمخصوصاشب ها که بایدازسکوتش ترسیدخداونداین عزیزان روبیامرزبااقاسیدالشهدامشهوربشن باذکرصلواتی برای شادی روحشان.یاعلی
  • M IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    1 0
    درود به روح شهدا. مرز داری را از ترکمنستان یاد بگیرید اجازه ورود گنجشک را به کشورش نمیده .شاهدان می‌گویند اگر گوسفند یا چوپانی سهوا وارد بشه درجا سوراخ سوراخه اونوقت ما با تکنولوژی روز نتونستیم مرز را حفظ کنیم.مگه شوخی ۱۰۰کیلومتر بیاد داخل کشور یک پاسگاه را منهدم کنه وهمه عزیزان مارو به رگبار ببندند ودرشن برن.انتظار از وزارت اطلاعات بیشترازاینهاست.قبول دارم که شبانه روز زحمت میکشن اما واقعا چطورممکنه .تمرکز کنيد روی مرز پاکستان به نظرم ۸۰درصد شهدای ما مال همین مرزه .آقای وحیدی بیشتر وقت بزار برای این مرز.سپاس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس