تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی راسک در زاهدان

تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی روز گذشته مقر انتظامی در راسک با حضور وزیر کشور در زاهدان آغاز شد.

به گزارش مشرق، مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی تاسوکی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و جمعی از مردم و مسؤولان در زاهدان آغاز شد.

بامداد ۲۵ آذرماه جاری بر اثر حمله تروریستی گروهک جیش‌الظلم به مقر انتظامی در شهرستان راسک ۱۱ نفر از ماموران فراجا به شهادت رسیده و تعدادی مجروح شدند.

تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی راسک در زاهدان+ عکس و فیلم

اسامی ۱۱ شهید حمله تروریستی راسک

گفتنی است اسامی شهدای حادثه روز گذشته که از استان‌های سیستان و بلوچستان، گیلان، قزوین، بوشهر و خراسان رضوی هستند به شرح ذیل است: مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پویا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرضا اکبر مزار، علی دشت‌پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، مجید فیروزنیا، حمید رضایی امین شهدای حمله تروریستی به راسک هستند.

تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی راسک در زاهدان+ عکس و فیلم

حضور وزیر کشور در مراسم تشییع شهدای راسک

وزیر کشور به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای حادثه تروریستی راسک و بررسی ابعاد این حادثه دردناک صبح امروز از طریق فرودگاه زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شد.

احمد وحیدی در بدو ورود به زاهدان در مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۱ شهید حادثه تروریستی راسک حاضر شد.

تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی راسک در زاهدان+ عکس و فیلم

وی در این سفر قرار است از نزدیک ابعاد حادثه تروریستی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک را مورد بررسی قرار دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    5 3
    انتقام موشکی و حملات گسترده پهپادی سپاه پاسداران ضد مقرهای تروریستی در خاک پاکستان را خواستاریم. خویشتنداری را کنار بگذارید.
  • ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    2 3
    هميشه يك حادثه تروريستي و شهيد شدن فرزندان ملت و چرا ايران با پاكستان برخورد نمي كند ؟ چرا مقر تروريست ها را در پاكستان با موشك نمي زند ؟ تا كي مردم بايد چوب اين ملاحظه كاري كشور ما با پاكستان را بخورند
  • سید فروزان ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 0
    تا کی باید ناظر تشیع جنازه شهدای نیروی انتظامی باشیم ؟؟؟؟ آقای اژه ای ، آقای دادستان کل کشور ، آقای رییس جمهور ، فرمانده نیروی انتظامی ، همه شما مقصر هستید ، منطقه را بسپارید دست ارتش و سپاه ،‌ اخه بک مامور انتظامی سه ماه دوره دیده ، چگونه می‌تواند در برابر تروریست‌ها مقابله کند ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 0
    بسم الله الرحمن الرحیم بزرگواران لطفاً برای شادی روح شهدا یک حمد و11قول هو الله و14صلوات قرائت بفرمایید و برای شفای مجروحین این حادثه بسیار غم انگیز و دلخراش8حمد شفا بخوانید خدا خیرتان بدهد همه ی ما مردم ایران مدیون شهدا و مدافعان امنیت هستیم انشاالله که خانواده شهدا ما را هم درغمشان شریک بدانند و انشاالله خداوند به خانواده شهدا صبربدهد😭🖤
  • جمشید ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    1 0
    ابعاد چیو بررسی کنن؟؟! یه سری مسئول مفتخور تو پایتخت بر مبلهای نرم وگرم گرانبها لم داده اند و هر چند وقت یکبار جهت شرکت در عزاداری فرزندان مردم بیچاره شرکت میکنند ( البته با هواپیمای خصوصی واقامت در هتل درجه یک) و چند کلمه حرف مفت جهت دلگرمی خانواده های عزادار میگن و مجدد برمی‌گردن بر سرهمون صندلی های نرم وگرم‌ لم میدهند...اگر شما انسان هستید کمی از فرنیچر اطاقهای خود کم کنید و یه کم به ادوات نظامی وخورد وخوراک و پوشش سربازهایی که همه از خانواده های کم بضاعت هستن برسید که هر چند روز یکبار چندین خانواده را عزادار نکنید...خدا چنان بر سر شما و خانواده های شما مسیولین میزند که نفهمید از کجا خوردید...ببینید امروز چه روزیست
  • محسن ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    1 0
    بیاد برخورد جدی گرفت با این لعنتی هاچراتاکی صبرکردچرااین همه شهید چرا صبرایوب داشتن تموم شد برخورد کنید خدای
  • محمد ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
    0 0
    صدها بار در تشییع فرزندان مان در زاهدان و زابل و سایر شهرها شرکت کرده‌ایم، یقین بدانید دست مصلحت اندیشانی که سی سال است مقر فتنه را می شناسند و باز سرشان را زیر برف می کنند به خون این جوانان که از خانواده های مستضعف هستند آلوده است ، حق هم دارند که بیایند و محکوم کنند و بروند ، تا کنون حتی یک بار شنیده اید که بگویند فرزند فلان مسئول در درگیری با اشرار شهید شده ! به والله باید فردای قیامت پاسخگوی خانواده شهدا باشیم . باج دادن به جریان وهابی معاند در جنوب شرق تا کی ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس