این کشتی‌گیر شگفتی‌ساز با حسن یزدانی سرشاخ می‌شود

نفر اول قهرمانی کشور براساس اعلام چرخه انتخابی کشتی آزاد در وزن ۸۶ کیلوگرم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شود.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در ساری پیگیری شد و در وزن ۸۶ کیلوگرم اتفاق جالبی رخ داد. در حالی که باور خیلی‌ها این بود علی سوادکوهی با تغییر وزن و درخشش در لیگ بتواند خود را به جمع مدعیان ۸۶ کیلوگرم برساند اما نتیجه‌ای که او به یکباره و در واپسین لحظات واگذار کرد، اجازه نداد تا با قهرمانی به عنوان رقیب حسن یزدانی پا به میدان بگذارد.

وی در فینال مقابل هادی وفایی‌پور قرار گرفت و در حالی که ۴ بر صفر پیش بود اما با یک خاک نتیجه را ۶ بر ۴ واگذار کرد تا یک شگفتی دیگر رقم بخورد.

براساس اعلام چرخه انتخابی در وزن ۸۶ کیلوگرم، نفر اول قهرمانی کشور (وفایی‌پور) به رقابت‌های قهرمانی آسیا اعزام می‌شود و در صورت کسب مدال طلا به مرحله نهایی انتخابی راه می‌یابد. در این صورت نتایج حضور این کشتی‌گیر با حسن یزدانی در یک تورنمنت بین‌المللی و یا رقابت انتخابی، ملی‌پوش این وزن را مشخص خواهد کرد.

کادر فنی با ارزیابی سطح کیفی مسابقات و عملکرد ملی‌پوش در مسابقات قهرمانی آسیا می‌تواند نسبت به برگزاری و یا عدم برگزاری مسابقات انتخابی تصمیم‌گیری کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    0 0
    میگن ازاتباع افاغنه است.
  • ایرانی با غیرت ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
    2 0
    زمانی که حسن رنگرز فرنگی کار سابق ایران در یک مسابقه در نیمه نهائی از حریف جلو بود و " فکر" میکرد که مدال طلا در چنگ اوست به یکباره از حریف شکست خورد و مفت و مسلم مدال طلا را از دست داد . حسن یزدانی هم در المپیک 2020 در ثانیه های پایانی از دیوید تیلور شکست خورد و مدال طلا را با نقره عوض کرد . حالا هم یک مازندرانی دیگر برد 4-0 را با باخت 6-4 در ثانیه های پایانی عوض میکند. از این باخت های ثانیه اخر در تیم ملی کشتی ایران که در حال حاضر یک تیم درجه دوم است بسیار است. اینها همه بر میگردد به مربیان کشتی ما که درست به کشتی گیرشان مدیریت کردن کشتی را به خوبی یا اصلا نیاموخته اند. نکته دیگر اینکه کشتی گیران مازندرانی به نظر میاید که بسیار کم حوصله هستند و ظاهرا نمیتوانند تا اخر 6 دقیقه حواسشان را خوب جمع کنند تا به این شکل مفتضح بازنده نشوند.
  • اصغر ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    افغاغنه نیست دلاوری از خطه الوند کوه است اویک همدانی دلاور است چون چهره ای خشن و مردانه دارد شد افغانی هر چند کوچک هر چه افغانی هم هستم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس