کد خبر 1554490
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
وضعیت قاسم‌پور پس از تشدید مصدومیت/کاوه: پیگیر روند درمانی هستیم

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از تشدید مصدومیت کامران قاسم‌پور در جریان تمرینات روز گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، محسن کاوه در مورد وضعیت تیم ملی کشتی آزاد گفت: من عضوی از خانواده کشتی هستم و همیشه به این موضوع افتخار کردم. هیچ زمانی هم به دنبال رئیس فدراسیون نبودم و همیشه پیشنهاد داشتم. الان هم در شرایط سخت سرمربیگری تیم ملی را قبول کردم و باید تلاش کنم که امانت دار خوبی باشم. ما الان در سه وزن هنوز سهمیه نگرفتیم، از طرفی هم شانس خوب کشتی آزاد، حسن یزدانی دچار آسیب دیدگی است و پیگیر او هستیم. امیدواریم او هر چه زودتر به ترکیب تیم برگردد.

وی گفت: ما باید دو برنامه‌ریزی جدا برای کشتی‌گیران داشته باشیم، کسانی که موفق به کسب سهمیه شدند شرایط تمرینی متفاوتی با کسانی که هنوز سهمیه کسب نکردند دارند. مسابقات قهرمانی کشور هم پیش روی ماست. کشتی برای من نیست و تمام بزرگان باید کشتی را یاری کنند. البته که کادر فنی هم محدودیت دارد و ۲۰ مربی نمی‌توانند در کادر فنی حضور داشته باشند بنابراین امیدوارم همه کسانی که بیرون ماندند به کشتی کمک کنند و ما را یاری دهند.

کاوه عنوان کرد: اگر کشتی افتخاری کسب کند به پای من یا علیرضا دبیر نوشته نمی‌شود، کشتی برای همه است و هر نتیجه‌ای که کسب شود در تاریخ ورزش ایران ماندگار می‌ماند. از همه دوستان و اهالی کشتی خواهش می‌کنم همگی یکدل شویم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت مصدومیت کامران قاسم پور تشدید شده است، عنوان کرد: من وقتی این خبر را دیدم با هیأت کشتی مازندران تماس گرفتم و قرار است دوباره پیگیری کنم اما گویا در تمرین روز گذشته در مازندران ضرب دیده و حالا باید صحبت کنم. با پزشکان هم باید ارتباط بگیریم که از دیروز تا به الان چه روند درمانی برای او انجام دادند.

وی در مورد وضعیت یزدانی گفت: یزدانی فعلاً در پروسه درمان فیزیوتراپی است، حسن هم خیلی راغب است که هر چه زودتر به میادین برگردد. امیدوارم شرایط خوب پیش برود و او به ترکیب تیم ملی برگردد. من از همه دوستان رسانه‌ای خواهش می‌کنم بار روانی را از روی حسن برداریم. در المپیک ۶ کشتی‌گیر روی تخته می‌روند و اینکه ما فقط به کشتی حسن یزدانی با تیلور بپردازیم اصلاً درست نیست. او بسیار احساسی است و همیشه دوست دارد مردم را خوشحال کند، در این شرایط کمی آسیب می‌بیند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس