غزه

رییس صهونیست شورای یکی از مناطق واقع در اراضی اشغالی در اظهاراتی هولناک گفته است که نوار غزه باید کاملا با خاک یکسان و به «موزه‌ای شبیه به اردوگاه آشویتس در لهستان» تبدیل شود!

به گزارش مشرق، دیوید اسراییل، رئیس شورای شهر مِتولا در اراضی اشغالی در اظهاراتی غیرانسانی گفته است که برای برحذر داشتن فلسطینیان از زندگی دوباره در زادگاه‌شان یعنی غزه، باید این منطقه با خاک یکسان و به موزه‌ای شبیه اردوگاه آشویتس در لهستان که به دست نازی‌های آلمان ایجاد شد، تبدیل شود!

وی مدعی شد: باید از دریا تا حصار مرزی غزه، یک نوار امنیتی ایجاد شود؛ کاملاً خالی از سکنه تا یادآوری شود که روزگاری آنجا چه بوده است. این منطقه خالی باید شبیه به اردوگاه آشویتس باشد.

وی همچنین گفته است که به جای کوچاندن مردم غزه به سمت جنوب، باید آنها را به اردوگاه‌های لبنان کوچاند. آزولای مدعی شد: تمام نوار غزه باید درست مثل آشویتس، تخلیه و با خاک یکسان شود. باید آن را به یک موزه تبدیل کنیم و در آن زور اسراییل را به نمایش بگذاریم و همه را از زندگی کردن در نوار غزه بترسانیم. این کاری است که باید بکنیم و نمایی بصری به تصویر بکشیم.

در پی عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) صهیونیست‌ها اقدام به بمباران نوار غزه کرده‌اند و به‌دنبال این حملات وحشیانه تاکنون حدود ۱۹ هزار فلسطینی که عمده آنها زنان و کودکان هستند، به شهادت رسیده‌اند.

آزولای همچنین با اشاره به عملیات حماس گفت: لبنان اردوگاه‌هایی دارد و (فلسطینیان) باید به آنجا بروند. باید غزه را متروکه و ویران کنیم تا به مثابه یک موزه، جنون مردمی که آنجا زندگی می‌کنند را نشان دهد!

شهر متولا در مرز اسراییل و لبنان واقع شده و آزولای هشدار داده است که اگر از اسراییل در جنگ با حماس، از خود اقتدار نشان ندهد، حزب‌الله لبنان برای حمله به اسراییل از شمال، جسارت پیدا خواهد کرد.

وی مدعی شد: حزب‌الله در حال رصد شرایط جنوب (غزه) است و اگر ما درست به آن نپردازیم.، آنها این مساله را نقطه ضعف قلمداد خواهند کرد. نباید در ترس زندگی کنیم و باید تصمیم قاطع بگیریم.

یکی از مقامات سازمان ملل متحد هفته گذشته گفت که اسراییل در حال آماده‌سازی برای کوچاندن اجباری فلسطینیان به مصر و غیرممکن کردن بازگشت آنها به غزه است. مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شده‌اند که قصد اشغال دائم غزه را ندارند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • هوشنگ ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    6 11
    واکنش کاربران جهان سومی از زیر لحاف : مرگ بر ، چنین چنان می کنیم ، 🤣🤣🤣🤣🤣
    • ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      1 0
      مرگ براسرائیل
    • ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      0 0
      کوری یمنی ها برا آمریکا و اسراییل شاخ و شانه میکشند اول ایمانشان به خداست و بعد متحدشان ایران هست
  • هوشنگ ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    5 9
    داداش اگه برای صاف کردن زمینش به لودر نیاز داشتی به خودم بگو بیام صافش کنم
  • هوشنگ ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    2 7
    می دونین چرا ایران مستقیم با شما نمی جنگه ؟ چون از همه طرف از سوی ارباب آمریکا محاصره شدن منتظر فرصت هستند تا به ایران حمله کنند برای همین ایران هرگز با شما مستقیم نمی جنگه
    • ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      6 1
      اشغال نظرات این مجنون منتشر میکنی جوابش میخواییم بدیم سانسور
    • ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
      1 0
      ایران 8 سال مستقیم با همه شون جنگید تو خواب بودی، الانم اگه مردن بیان، فقط وصیت کنن قبل اومدن!
  • ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    5 3
    صهیونیست‌های جنایتکار، طوری جنایت کردند که نظر مردم جهان نسبت به هیتلر تغییر کرد.
  • شریف ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    4 3
    بله تارژیم حیوان صفت اسرائیل جنایت وخباثت میکنه وآمریکاوغرب هم حمایت. بایدم منتظرآشویتس دیگری بود...البته سرانجام پیروزی بافلسطین است...
  • ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    5 0
    عملیات طوفان الاقضی و عکس العمل اسراییل پس از آن نشان داد که ما فقط حرافی می کنیم و در عمل هیچ کاری از دستمون بر نمیاد. درود بر جسارت برهنه های یمنی.
  • ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    1 0
    ایده خوبیه
  • ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    10 1
    تعجبی ندار از رانده شدگان درگاه خدا و نوادگان سامری بت ساز و بت پرست و بوزینه شدگان روز یکشنبه! جز این هر کس توقع دیگری داشته باش عقل ندار
  • ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    1 0
    صهیونیست‌ها به‌صورت عمدی و براساس یک برنامه‌ریزی طولانی‌مدت همیشه کودکان و زنان را در حملات خود می‌کشند تا فلسطین را در آینده از فلسطینی خالی کنند. همین اتفاق به شکلی روشن امروز هم در غزه روی می‌دهد و آمار نشان می‌دهد رژیم‌صهیونیستی به شکلی سیستماتیک به قتل کودکان اقدام می‌کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس