موافقت منچستریونایتد با پیوستن چهار ستاره‌اش به لیگ عربستان

باشگاه منچستریونایتد در حال مذاکره با تیم‌های عربستانی برای پیوستن چهار بازیکن بزرگش به لیگ این کشور است.

به گزارش مشرق و به نقل از دیلی‌میل، منچستریونایتد یکی از تیم‌هایی است که به احتمال خیلی زیاد در فصل نقل و انتقالات زمستانی تغییرات زیادی خواهد داشت. شاید یونایتدها بازیکنان زیادی را جذب نکنند اما به احتمال خیلی زیاد چند بازیکن از این تیم جدا می‌شوند. لیگ عربستان جدی‌ترین مقصد برای جداشده‌های بزرگ یونایتد است که در فصل جاری فرصت چندانی برای بازی‌کردن پیدا نکرده‌اند.

به نوشته روزنامه انگلیسی دیلی‌میل، کاسیمیرو، واران، آنتونی و سانچو چهار بازیکنی‌اند که در زمستان از منچستریونایتد جدا و راهی لیگ عربستان خواهند شد. این روزنامه مدعی شد مدیر ورزشی باشگاه منچستریونایتد راهی عربستان شده است تا با باشگاه بزرگ این کشور برای فروش این بازیکنان مذاکره کند.

رسانه‌های عربستانی پیش از این مدعی شده بودند حضور رافائل واران در النصر قطعی شده و الاتحاد هم سخت به دنبال کاسیمیرو است. با این حال روز گذشته خبر درخواست تمدید پیش از موعد قرارداد واران با یونایتد در رسانه‌ها منتشر شد.

البته پیش از این اعلام شد که جیدون سانچو دوست دارد راهی رقابت‌های سری A شو یا به دورتموند برگردد اما ظاهرا تنها تیم‌های عربستانی حاضرند رقم بالایی برای انتقال این بازیکن را پرداخت کنند و او مجبور به حضور در این لیگ خواهد بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس