کد خبر 1557470
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
وزیر ارشاد: نمایشگاه مطبوعات قبل از انتخابات برگزار می‌شود

وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: نمایشگاه مطبوعات قبل از انتخابات و بعد از دهه فجر برگزار خواهد شد و فرصتی برای ارتباط اصحاب رسانه با مردم و مسئولان است.

به گزارش مشرق، محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: تعداد تماشاگران سینما در بهترین سال‌ها ۲۷ میلیون بوده است. تا نوروز تعداد سینماهای کشور به عدد ۹۰۰ می رسد. پیش بینی می شود فروش فیلم ها به بیش از هزار میلیارد تومان برسد.

اسماعیلی افزود: جشنواره سینما حقیقت و ثبت نام فیلم‌های خارجی در جشنواره فجر آغاز شده است.در حوزه آثار تجسمی و جشنواره هنرهای تجسمی بیش از ۱۰ هزار اثر ثبت شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره مطبوعات را قبل از انتخابات خواهیم داشت، افزود: جشنواره مطبوعات با قوت برگزار می شود و فرصتی برای ارتباط اصحاب رسانه با مردم و مسئولان است.

وزیر ارشاد گفت: آقای شفیعی کدکنی شاعر بی نظیری است و استاد بنده در دانشگاه است و ما نسبت به آقای دکتر حس تعظیم داریم.

وی افزود: در مورد حواشی پیشامده در خصوص مجوز انتشار کتاب جدید ایشان خبرسانی دوستانمان ایراد دارد هر اثری فرآیندی دارد ما ۲۵۵ هزار درخواست مجوز کتاب داریم در این دو سال به همه مجوز دادیم به غیر از نیم درصد و کتاب جدید ایشان هم مثل بقیه فرآیندش را طی می کند و در به وجود آمدن این حواشی یک شیطنت خبری صورت گرفته است.

اسماعیلی گفت: استاد شفیعی کدکنی از افتخارات ماست و دوستان رسانه ای نباید با حب و بغض های سیاسی این بی اخلاقی فرهنگی را انجام دهند دوستان ما در رسانه ها باید رعایت کنید و به مفاخر احترام بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس