کد خبر 1558980
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
ریزش سنگ در محور کندوان

فرمانده پلیس راه کندوان از سقوط چندین مورد سنگ از ارتفاعات محدوده کف هزار چم خبر داد.

به گزارش مشرق، سرگرد محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان از سقوط چندین مورد سنگ از ارتفاعات محدوده کف هزار چم خبر داد و گفت: این حادثه خسارت مالی و جانی نداشت، اما رانندگان از توقف در حاشیه راه‌ها و رودخانه‌های این جاده کوهستانی پرهیز کنند.

او با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه ناپایدار جوی و احتمال ریزش و سقوط سنگ از مسافران و رانندگان خواست در حاشیه این جاده کوهستانی توقف نکنند.

سرگرد احمدی افزود: ترافیک محور کندوان در زمان حاضر عادی و روان است و کاربران جاده‌ای باید از توقف در حاشیه راه‌ها و رودخانه‌ها پرهیز کنند.

او افزود: هم اکنون بارش خفیف باران در محدوده پل اوشن به بالادست جاده کندوان ادامه دارد و با توجه به وزش بادهای شدید از شب گذشته چندین مورد ریزش سنگ در محدوده کف هزارچم کندوان گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه کندوان از کاربران ترافیک خواست قبل از حرکت در این جاده کوهستانی پرتردد کشور از وضعیت هواشناسی آگاه شوند.

او از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفر امن و ایمن را برای خود و دیگر کاربران جاده‌ای رقم بزنند.

مسافران همچنین قبل از آغاز سفر از سامانه‌های هواشناسی و ۱۱۰ و ۱۴۱ پلیس نیز از وضعیت راه‌های مناطق کشور از جمله محور کوهستانی کندوان مطلع شوند تا با مشکل برخورد نکنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس