حماس: ترور سردار موسوی جنایتی بزدلانه است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ترور سردار«سید رضی موسوی» از مستشاران برجسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه را محکوم و آن را جنایتی بزدلانه توصیف کرد.

به گزارش مشرق، جنبش حماس در بیانیه‌ای ترور سردار موسوی در حمله رژیم صهیونیستی به منزل وی در منطقه زینبیه دمشق را به شدت محکوم کرد.

در بیانیه حماس در این باره آمده است: ترور سردار رضی موسوی به دست دشمن صهیونیستی در سوریه یک جنایت و تجاوز بزدلانه و همچنین نقض حاکمیت یک کشور عربی است.

جنبش حماس در ادامه بیانیه خود تاکید کرد: به سپاه پاسداران تسلیت می‌گوییم و تاکید می‌کنیم که جنایات دشمن در داخل و خارج فلسطین در شکستن اراده مردم و ملت‌ما و سرکوب مقاومت ما موفق نخواهد بود.

شهید سردار سید رضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه و یار و همراه شهید حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت، وی روز دوشنبه در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    3 1
    الان که کارشون گیره محکوم میکنن تو جنگ سوریه که کاملا علیه بشار اسد بودن.تا حالا هم نشده بود ترور هیچکدوم از ایرانیا رو تو سوریه محکوم کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس