جلایی پور نمایه

اسرائیلی‌ها پیام می‌دادند که ایران را باید متلاشی کرد اما خوشبختانه دهه هشتادی‌های ما پاپس کشیدند و زیر بار این حرف‌ها نرفتند.

سرویس سیاست مشرق- حمیدرضاجلایی‌پور فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یک مناظره اینترنتی با حاتم قادری از پشت‌پرده اغتشاشات پاییزی در سال گذشته برداشته و می‌گوید هدف از آشوب‌های سال قبل نابودی ایران بوده است.

این فعال اصلاح‌طلب با اشاره به طرح تجزیه ایران از سوی دشمنان گفت: کشور ایران پفک نیست که بتوان آن را تقسیم کرد، نباید کشور را به مخاطره انداخت سال قبل من 100 روز آشوب را مانیتور می‌کردم و مشاهده کردم که رسانه‌های فارسی ‌زبان اسرائیلی شبانه‌روزی به کانون‌های شورشی ( مرتبط با گروهک تروریستی منافقین)پیام می‌دادند که ایران را باید متلاشی کرد اما خوشبختانه دهه هشتادی‌های ما پاپس کشیدند و زیر بار این حرف‌ها نرفتند.

جلایی‌پور با اشاره به پروژه عبری- آمریکایی در آشوب‌های پاییزی گفت: من معتقدم که اسرائیل با راست جنگ‌طلب آمریکا(دار ودسته ترامپ) روی هم ریخته تا ایران را از بین ببرد، رصدهای من نشان می‌داد که وقتی کسی با کانون‌های شورشی در ارتباط است یعنی چه اشکالی دارد که در ایران شورش شود، نیروهای سیاسی در ایران باید به این موضوع توجه کنند که عدم تناسب و نسل‌کشی در غزه در جریان است و دنیا فقط تماشا می‌کند.

فرماندار سابق شهر نقده با بیان یک خاطره قدیمی پرده از تحرک تروریست‌ها برداشته و گفت: من یادم هست که دو ماه پس از انقلاب که هنوز قانون اساسی شکل نگرفته بود همین گروه‌های تروریستی مثل کومله و حزب دموکرات کردستان که خودشان را پیشرو نامیده و در نشست جورج‌تاون هم حاضر بودند در خیابان سر می‌بریدند! هدف از این کار تخلیه شهر بود تا سه پادگان نقده دست تروریست‌ها بیافتد، باید نگران تکرار این رفتارها از سوی براندازان بود.

این روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب ادامه داد: حتی نیروهایی که در داخل حکومت نیز حضور ندارند باید احساس مسئولیت کرده و اجازه ندهند عده‌ای از بیرون نقشه نابودی ایران را بکشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    18 9
    ساعت خواب برادر. صهیونیسم و نوکرانشان یعنی اپوزیسیون خارجی و داخلی در واقع کاری با جمهوری اسلامی ندارند هدف فقط و فقط ایرانه. با جمهوری اسلامی درافتادند چون این نظام برخلاف پهلوی و قجری خودش رو سپر ایران کرده. تمامیت ارضی ایران را هدف گرفتند تا نام ایران حذف بشه. ولی اون جان های عزیزی که فدای ایران شده اجازه اینکار را به این خبیث ها نخواهد داد. زنده باد ایران عزیزم
    • FR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      12 10
      اصلاح طلبها یک ضلع دشمن بوده و هستند ولی وقتی نقشه دشمن عملی نمی‌شود مثل گربه از یک پنجره دیگه میپرند وسط میدان تا فرصت بعدی !
    • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      11 7
      دقیقاً من هم موافقم
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    8 11
    حرف درستی زده
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    7 5
    صحبتهای جلایی پور را در قالب واحد درسی از نوع سیاست و شرافت در دانشگاه برای اصلاح طلبان تدریس کنید.
  • US ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    2 2
    معتقدم که اسرائیل با راست جنگ‌طلب آمریکا(دار ودسته ترامپ) روی هم ریخته تا ایران را از بین ببرد
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    4 4
    کامت نویسان نادان یا اجیر حرف درستو باید شنید و عمل کرد جلایی پور دقیق حرف زده و کاملا درست است
  • مجید IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    5 2
    باید خدا را شکر کرد که یکی مثل جلایی پور که در دهه 70 برای خاتمی در روزنامه جامعه سینه چاک می کرد حالا به اشتباه اش پی برده و تحت تاثیر خون برادران شهیدش قرار گرفته ، الحمدالله
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    4 3
    شبکه هایی مخصوصا اینترناشنال مواغع بی فروغیشون با کلیپ هاش التماس میکرد به اسم آزادی برا رقصیدن جوانان و نوجوانان در عمل ارازل آنها بتوانند پشت سر این ها دست به کشتار و آتش بزنند حتی شده از خودشون هم میکشند دوربین ها را هم میزنند تا جنایتشان مخفی باشه
  • US ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    با سلام سیاست ورزی حد و حدودی دارد و کنش گران سیاسی بایستی این حد و حدود را در عمیقا در رفتارهای خود مدل سازی کرده و از آن جانبداری کنند. اسلام، جمهوری اسلامی ایران و ایران ارکان بنیادین این حدود است. کیفیت حکمرانی در آئین سیاسی انقلاب اسلامی مشارکت پذیر ، مردمی و مشاعی است و همه باید در بهبود کیفیت حکمرانی تلاش کرده و در یک فرآیند رقابت پذیر نهادهای انتخاباتی را در اختیار بگیرند. خدا را شکر آقای جلالی پور دریچه دید خود را وسعت بیشتری دادند و هم اینک بسیاری از مطالب در شبکیه دید ایشان قرار خواهد گرفت. دست های مردم برای استقبال از فرزندان خود باز است. خوش آمد گفته می شود.
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    بشرط اینکه داخلیها گرا ندن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس