از کشف گوشت فاسد تا دستگیری سارقان کیف قاپ در پیشوا

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت: ۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد در شهرستان پیشوا در جنوب شرق استان تهران کشف و معدوم شد.

به گزارش مشرق از خبر مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم روز سه‌شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای نظارت، کنترل و ساماندهی واحدهای صنفی، ماموران پلیس نظارت براماکن عمومی فرماندهی انتظامی پیشوا پس از هماهنگی با مقام قضائی و همکاری عوامل شبکه بهداشت درمان و دامپزشکی از چند واحد صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی به عمل آمده از یخچال‌های یک فروشگاه مقدار ۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد گاوی وگوسفندی فاسد و غیرقابل مصرف را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا با بیان اینکه به واحد صنفی متخلف اخطار و تذکر کتبی داده شد، تصریح کرد: گوشت‌های فاسد جمع‌آوری و با حضور نمایندگان شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی معدوم شد. شهروندان هشدارها و آموزش های پلیس را جدی گرفته و در صورت رویت هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس ۱۱۰ اعلام و در تامین امنیت جامعه یاری کنند.

سارقان کیف قاپ در پیشوا دستگیر شدند

شریفی مقدم همچنین از دستگیری ۲ سارق کیف قاپ و یک مالخر و کشف ۱۲ مورد سرقت در پیشوا خبر داد.

وی گفت: در پی اعلام چند مورد کیف قاپی در سطح پیشوا پیگیری موضوع با جدیت در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

کارآگاهان در ابتدا تحقیقات خود را با دریافت اظهارات شاکیان پرونده شروع کرده و در روند رسیدگی به پرونده دریافتند که این افراد به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در معابر عمومی تردد کرده و در مکان‌های خلوت اقدام به کیف قاپی از بانوان می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا اظهار داشت:با تلاش مستمر عوامل انتظامی و بررسی دوربین‌های مداربسته محل تردد این سارقین، ۲ سارق کیف قاپ و یک نفر مالخر شناسایی شدند و ماموران در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان در حاشیه شهر پیشوا دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده و مواجه با مستندات و ادله کافی، به بزه ارتکابی خود و ۱۲ فقره کیف قاپی اعتراف کردند که این افراد پس از تکمیل پرونده، به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

سارق طلای کودکان را شناسایی کنید

پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با انتشار سارق طلاجات کودکان از مردم خواست درصورت شناسایی، این فرد را به پلیس آگاهی ورامین معرفی کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، پلیس آگاهی شرق استان تهران روز سه‌شنبه با انتشار تصویر سارق طلاجات کودکان در شهرستان های ورامین، قرچک و پاکدشت از مردم خواست چنانچه متهم را شناسایی و یا اطلاعی از محل اختفاء آن دارند، به پلیس آگاهی ورامین با شماره ۰۲۱۳۶۲۴۹۵۱۲ اطلاع دهند.

بر اساس این گزارش، متهم بصورت پیاده و بعضا در بافت های قدیمی ، طعمه های خود را از بین کودکان تنها تا ۶ سال را انتخاب و با اغفال و گاه با زور، طلاجاتشان را کمی دورتر از محل زندگی آنها سرقت می کرد.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • میلاد IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    فقط اخطار و تذکر کتبی !!!!!!!!!!!!!! این خانه از پای بست خراب است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس