زاکانی: حدود پنج هزار دستگاه اتوبوس خریداری شد

شهردار تهران با بیان اینکه در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خریدهای بالاتر از تصور داشتیم، گفت: ۴ هزار و ۶۹۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده که این میزان در گذشته انجام نشده بود.

به گزارش مشرق، علیرضا زاکانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته در شهردار من ۴۶۰ هزار نظر برای بهبود شرایط شهر ارائه شد و مردم هزار و ۶۰ پروژه را انتخاب کردند و در مرحله عمل دیدند که نظرات آنها عملیاتی می شود.

وی افزود: یک میلیون و ۳۵۲ نفر امسال نظرات خود را برای پروژه‌ های شهری ثبت کردند و در عمل کار خوبی که سال گذشته انجام شد، امسال هم مورد استقبال مردم قرار گرفت.

شهردار تهران درباره بازارچه‌های تولیدی در سطح شهر بیان کرد: در سطح شهر صنایع فعال و صنایع دستی انتخاب شدند تا تمام ظرفیت های شهر برای توزیع در نمایشگاه های داخلی برنامه ریزی شود و در شروع سال آینده شرایطی در تهران فراهم خواهد شد تا افراد در خانه های خود درآمد داشته باشند و در سطح شهر عرضه کنند.

زاکانی درباره اقدامات شهرداری تهران برای اجرای قانون هوای پاک نیز توضیح داد: در حوزه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خریدهای بالاتر از تصور انجام دادیم و ۴ هزار و ۶۹۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده که این میزان در گذشته انجام نشده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 1
    کهنه ها هم میدن به استانهای دیگه!!!!!!! خدالعنتتون کنه
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 1
    این اتوبوس ها کجاست گفتید از آذرماه اتوبوس وارد میشه اما کو ما ندیدیم !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس