کد خبر 1563150
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
اتوبوس

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: ورودی های مسافری هوشمند تا پایان سال در پایانه‌های غرب و جنوب جانمایی خواهد شد.

به گزارش مشرق، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: با فعال شدن برد اطلاع رسانی پایانه‌های جنوب و شرق تهران ، سرویس‌ها با یک کد نشانه گذاری شدند و با استفاده از تجهیزات هوشمند در داخل پایانه‌ها و یا محوطه اطراف پایانه، حرکت سرویس‌ها روی بردی که در پایانه جانمایی شده، مشخص می شود.

پوریا علمیردانی افزود: این اقدام در حال حاضر در نشانی terminal.tehran.ir/information در دسترس است و شهروندان می‌توانند ساعت حرکت کلیه سرویس‌هایی را که به پایانه داخل و از آن خارج می‌شوند با وضع شان ببینند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: وضع سرویس هم با استفاده از تجهیزات هوشمند در این برد اطلاع رسانی می‌شود.

پوریا علیمردانی افزود:ورودی های مسافری هوشمند تا پایان سال در پایانه‌های غرب و جنوب جانمایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: در پایانه غرب بخش اطلاع رسانی فرایند هوشمندسازی را به طور کامل پیش بردیم و برنامه داریم تا سکوهای مسافری را هوشمند کنترل کنیم.

پوریا علیمردنی افزود: مرحله اجرایی هوشمندسازی شروع شده و ورودی هایی در آنجا نصب می‌شود و برنامه این است که با استفاه از سامانه هوشمند افرادی که مجاز هستند، وارد سکو بشوند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: بدین ترتیب ترمینال‌های تهران نظم و ترتیب پیدا کرده و از حالت قدیمی و سنتی خود خارج و خدمات دهی مدرن می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس