روسیه: دزدی برای آنگلوساکسون‌ها عادت شده است

روسیه به مصادره احتمالی دارایی‌های این کشور در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه روسیه درباره مصادره احتمالی دارایی‌های این کشور در آمریکا واکنش نشان داد و گفت که دزدی عادت آنگلوساکسون‌ها شده است.

«ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به گزارش‌های رسانه‌ها درباره تصویب لایحه مصادره دارایی‌های مسدود شده روسیه توسط آمریکا گفت: دزدی اموال دولتی، خصوصی و عمومی از دیرباز کارت ویزیت آنگلوساکسون‌ها بوده است؛ این یک دزدی دریایی در قرن بیست و یکم است.

روز گذشته نیز، دیمیتری پسکوف سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) در بیانیه‌ای در واکنش به گزارش‌ها درباره حمایت دولت آمریکا از مصادره اموال کشورش اعلام کرد: به مسکو چیزی اطلاع داده نشده، تقریباً هیچ کانال ارتباطی با آمریکا وجود ندارد.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه ادامه داد: توقیف دارایی‌های روسیه توسط واشنگتن نمی‌تواند بدون عواقب شدید باقی بماند. حمایت کاخ سفید از توقیف اموال روسیه گامی در جهت تضعیف اعتبار مالی بین المللی و اعتماد سرمایه گذاران به آمریکاست.

دیمیتری پسکوف در ادامه اضافه کرد: آمریکا می‌خواهد اروپایی‌ها را به سوی اقدامات غیرقانونی سوق دهد. آنها در صورت دنبال کردن این مسیر با ضرر و زیان مواجه خواهند شد.

کشورهای غربی و اعضا ناتو مدام بر طبل تحریم و فشار بر روسیه می‌کوبند و در حالی که اعلام کرده‌اند هیچ نیروی نظامی را به تلافی حمله روسیه به اوکراین، گسیل نخواهند کرد، اما بر تحریم شدید روسیه تاکید دارند.

پیش از این نیز، «ولادیمیر پوتین» رییس جمهور روسیه در دیدار با مقامات ارشد دولت این کشور اعلام کرده بود که استفاده بیشتر غرب از سیاست تحریم‌ها می‌تواند منجر به بروز عواقبی فاجعه‌بار برای بازار جهانی انرژی شود. رییس جمهور روسیه تاکید کرد: محدودیت‌های تحریمی روسیه آسیب بسیار بیشتری به کشورهایی وارد می‌کند که آنها را اعمال می‌کنند. استفاده بیشتر از سیاست تحریم‌ها می‌تواند منجر به پیامدهای شدیدتر و بدون اغراق حتی فاجعه‌بار برای بازار جهانی انرژی شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    7 2
    احسنت ،دقيقأ همینطوره!! دم سرکار خانم زاخارووا گرم که حق مطلب رو ادا کردند!! خود اون پمپئوی آدمکش یانکی کلنگی میگفت ما دروغ میگیم، خیانت میکنیم و میدزدیم دیگه اعتراف صریح تر ازین؟؟!
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    3 2
    حقته- خوش رقصی کردی و به قطعنامه علیه یمن رای ممتنع دادی-میتونستی رای مخالف بدی
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    0 3
    دیگ به دیگ میگه روت سیاه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس