کد خبر 1566097
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵
فروشگاه یک بیمارستان در تهران پلمپ شد

شعبه سیار تعزیرات حکومتی در پی بررسی و احراز تخلفات فروشگاه یک بیمارستان، حکم پلمب آن را صادر کرد.

به گزارش مشرق، شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: وزیر دادگستری به همراه رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با حضور در مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری، پاسخگوی دغدغه‌ها و مسائل مردمی بودند که یکی از شهروندان در خصوص گرانفروشی در فروشگاه یک بیمارستان و عدم نظارت‌ها گلایه کرد.

وی با بیان این مطلب که مسئولیت نظارت و کشف تخلفات به عهده دستگاه‌های نظارتی است و تعزیرات حکومتی به عنوان حلقه آخر تنظیم بازار، وظیفه رسیدگی به تخلفات را به عهده دارد، افزود: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با شنیدن این گلایه در تماس تلفنی به مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران دستور رسیدگی آنی صادر کرد.

محسنی افزود: تیم گشت سیار تعزیرات حکومتی تهران با حضور در فروشگاه این بیمارستان ضمن بررسی و احراز تخلفات، این غرفه را بر اساس مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا پلمب کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: تخلفات این فروشگاه درج نکردن قیمت، گرانفروشی و رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی بود که فروشنده تمامی این موارد را قبول داشت و دلیل آن را تازه تحویل گرفتن غرفه و نداشتن فرصت برای محاسبه سود قانونی در فروش اقلام اعلام کرد.

محسنی افزود: پرونده تخلف گرانفروشی در فروش کمپوت، تخم مرغ، پنیر و نوشابه تشکیل و به زودی حکم آن صادر می‌شود.

به گفته مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، در راستای حضور مؤثر میدانی به عنوان یکی از راهبردهای تعزیرات حکومتی، رؤسای گشت‌های مشترک برای مطالبه گری نظارت صحیح و کافی از دستگاه‌های مسئول به صورت آنی به گزارش‌ها رسیدگی می‌کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    37 0
    شتر دزدها را هم با همین سرعت و قاطعیت دریابید حتی اگر همقطار باشند. در هر قوه ای و با هر سابقه ای از مسئولیت. دزدها و رانتخواران از دهنده و گیرنده، هرچه باشند با هر سابقه ای مسلما ولایتمدار نیستند!
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      23 0
      ملت کثیف دزد هر جا میری میخان جیبتو بزنن این جماعته نامرد دغل باز
    • ایرانی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      8 0
      دوست عزیز دزد کوچک و بزرگ نداره متاسفانه با همین توجیهات مسخره هرکسی بخودش اجازه میده هرطور دوست داره ملت رو سرکیسه کنه کسی هم اعتراض کنه فوراً میگه برید دزدهای میلیاردی رو بگیرید!! در حالیکه کسی که حلال حرام سرش نمیشه فرقی نداره اگه دستش برسه میلیاردی هم دزدی خواهد کرد. متاسفانه برخورد با جرایم بسیار سطحی و بازدارندگی ناچیز شده برا همین کارآمد نیست قانون شده زینت المجالس و قانون شکنی از هر نوعش افتخار و زرنگی!!!
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    25 0
    وقتی خودمون به خودمون رحم نمی کنیم خدا چه جور بهمون رحم کنه انگار می خوان دشمن از بین ببرن 😧😞
  • مهدی IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    20 0
    ای کاش تعزیرات به گران‌فروشی لاستیک فروشان چهارراه سرچشمه که نرخ مصوب رارعایت نمیکنند رسیدگی کنند!!
  • جواد IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    14 8
    عجب سرعت عملی شتر دزدها رو ول کردن تخم مر غ دزدها رو سریع بازداشت میکنند
  • ستاننده IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    40 0
    گرانفروشی بیداد میکنه!!! بخاطر عدم نظارت و پارتی بازی بعضی از مأموران تعزیراتی با برخی فروشگاه هاست. اگر موجی از پلمپ و رسیدگی و گشت های منظم در کوچه و بازار صورت بگیرد شاهد چنین بی عدالتی ها نمی شویم. دوره احمدی نژاد در اصناف و تعزیرات از نیروهای بسیج و مردمی بصورت افتخاری برای کنترول بازار استفاده می شد که خیلی هم جواب داد.
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    10 15
    قیمت اجاره این غرفه چقدر است ؟ قیمت اجاره غرفه ها در اماکن دولتی مثل فرودگاه ها - ترمینال ها - میادین میوه و تره بار شهرداری ها و...بر اساس مزایده تعیین میشود در حالی که وقتی نتوانند در آمد کسب کنند چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ مجبور به کم فروشی - گران فروشی - بنجل فروشی و دیگر کارهای جبرانی خواهند شد . فکری به حال این نحوه قیمت گذاری کنید . وقتی فروشگاه بیمارستان اجاره ای و خانه اجاره ای باشد با این خرج های بالا چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ چرا مرگ خوب است برای همسایه؟
  • ایمان IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    11 7
    جای مرد میدان مرد عمل مردی که بامفسدان مثل دشمن رفتار کند خالیست حاج قاسم سلیمانی روحشاد
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    18 0
    کاش به سوپرمارکت و فروشگاههای بین راهی هم که در استراحتگاه ها هستند یا در خروجی شهرها به صورت رسمی فروشگاه زدهاند هم رسیدگی شود. قیمت اقلام خود را گاهی تا 50 درصد گرانتر میدهند. مسافر در بین راه میخواهد نان و تخمه, آب معدنی, یا بستی و تنقلات و خوراکی بخرد دیگر بحث نمیکند و اجبارا به قیمت فروشنده تسلیم میشود چون جای دیگری برای خرید ندارد. امیدوارم که انعکاس بدهید تا رسیدگی شود.
  • شهروند کرجی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    8 1
    سلام خدمت ریاست محترم تعزیرات استان البرز خواهشمندم سری هم به غرفه بیمارستان رجایی بزنید چند روز پسرم بابت جراحی اونجا اخیرا بستری بود اونجا هم خیلی گرونفروسی میکنند به نظر من تعزیرات حکومتی باید به شدت با معطل گران‌فروشی برخورد نماید چون هرمی هرکیه خودشون می‌دونن که نظارتی نیست شده هرکی هرمی با سپاس و احتترام
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    5 0
    داخل ترمینالهای بین شهری از این هم بدتره
  • LU ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 3
    حالا بیمارا ازاونم موندن عجب راه حلی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس