آمریکا درهای جهنم را به روی خود گشود/ پاسخ صنعا از این پس دردناک‌تر خواهد بود

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکا با تجاوز به یمن، درهای جهنم را به روی خود گشود.

به گزارش مشرق، «علی القحوم» اضافه کرد: به آمریکایی ها می گوییم که اقدامات و تحرکات شما علیه یمن، شکست خواهد خورد و با تمام قدرت با شما مقابله خواهیم کرد.

وی افزود: پس از این تجاوز، یمن گورستان آمریکایی ها خواهد شد و با ذلت و خواری از منطقه خارج خواهند شد.

القحوم تصریح کرد: ملت، رهبران و نیروهای مسلح یمن برای ورود به جنگی مستقیم و همه جانبه با شیطان بزرگ برای دفاع از فلسطین در آماده باش کامل هستند.

وی گفت: آن ها با این تجاوز، جنگی دامنه دار را با یمن آغاز کردند و باید آماده ضربات راهبردی یمن باشند و قطعا از این تجاوز پشیمان خواهند شد و بهای سنگینی را به خاطر این تجاوز پرداخت خواهند کرد.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بیان کرد: ملت، رهبران و نیروهای مسلح یمن در میدان حاضرند و دستانشان روی ماشه است و این نبرد تا پیروزی ادامه خواهد یافت و به هرتجاوزی پاسخ محکمی خواهند داد و این پاسخ از پس دردناک تر خواهد بود.

القحوم افزود: تجاوز آمریکا و انگلیس تاثیری بر یمن ندارد و چیز جدیدی نداشت بلکه مواضعی که پیشتر بمباران شده بود، هدف قرار دادند اما این تجاوز نقض قوانین بین المللی و حاکمیت یمن و نشانه ای دیگر از دهشت افکنی و جنایتکاری آمریکا بود.

وی اضافه کرد: تجاوز به یمن برای مقابله با موضع ملی و مردمی یمن در حمایت از فلسطین و عملیات بزرگ و راهبردی در دریای سرخ انجام شد.

القحوم اظهار داشت: این عملیات راهبردی در هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی و جلوگیری از ورود کشتی های این رژیم و یا مرتبط با آن به دریای سرخ ادامه دارد و تا زمان پایان تجاوز به غزه و لغو محاصره آن ادامه خواهد یافت و یمن افتخار می کند که تا پیروزی نهایی و نابودی رژیم اسرائیل در کنار فلسطین باشد.

وی گفت: آمریکا پس از ناکامی در حمایت از رژیم اسرائیل، براساس معیارهای دوگانه با نقض قوانین بین المللی با درپیش گرفتن جنایت های همیشگی خود در قبال دیگر کشورها و ملت ها بار دیگر ثابت کرد که مادر تروریسم و شر مطلق در جهان است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 3
    موفقیت آمریکا در کاهش سرمایه گذاری چین در غرب آسیا با دستان یمنی ها امکانپذیر شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس