حمله رژیم صهیونیستی به دانشگاه نابلس و تخریب منازل فلسطینیان 

رژیم صهیونیستی دیشب در ادامه جنایت‌های خود در کرانه باختری به منازل تعدادی از فلسطینیان و همچنین دانشگاه نابلس یورش برده و تعدادی از منازل را نیز تخریب کردند. 

به گزارش مشرق، حملات رژیم صهیونیستی ضد مناطق مختلف کرانه باختری دیروز و دیشب نیز همزمان با صدمین روز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه دنبال شد.

در همین رابطه نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی با نظامیان و گشتی‌های خود به شهرک الظاهریة واقع در جنوب الخلیل حمله کرده و به گشت‌زنی در مناطق مختلف این شهر مشغول شدند. شهر یطا واقع در الخلیل از دیگر مناطقی بود که از حملات نظامیان صهیونیست در امان نماند و خودروهای زرهی رژیم صهیونیستی از محورهای مختلف وارد این شهر شدند

اشغالگران صهیونیست همچنین به شهرهای قلقیلیه در غرب کرانه باختری و اریحا در شرق کرانه باختری نیز یورش بردند.

نیروهای صهیونیستی در حمله به شهر قلقیلیه دو منزل مسکونی متعلق به فلسطینیان را تخریب کردند. هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی نیز در ارتفاع پایین در آسمان این شهر به گشت‌زنی مشغول شده و آن را شبیه به یک منطقه نظامی کردند.

صهیونیست‌ها همچنین به شهر بیت لحم در کرانه باختری حمله کرده و به تعدادی از منازل فلسطینیان در این شهر یورش بردند.

در نابلس نیز صهیونیست‌ها به دانشگاه النجاح در این شهر حمله کردند و تعدادی از دانشجویان را ربودند. این دانشجویان در اعتراض به جنایت‌های صهیونیست‌ها تحصن کرده بودند. شهرک نشینان صهیونیست نیز بعد از یورش به جنوب نابلس اقدام به تخریب اموال عمومی و به آتش کشیدن خوردوهای شخصی فلسطینیان کردند. در شهر رام الله نیز تجاوز نظامیان صهیونیست به فلسطینیان دنبال شد.

حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری در شرایطی دنبال شد که تعدادی از مردم این مناطق در واکنش به اظهارات دیشب ابو عبیده سخنگوی نظامی گردان‌های القسام قبل از طلوع فجر به مساجد رفتند تا برای پیروزی مسلمانان در این جنگ دعا کنند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس