«شرم باد»، واکنش به پیام آمریکا در صدمین روز جنگ غزه

نمایندگی فلسطین در سازمان ملل امروز در پیامی در ایکس، بی‌توجهی وزیر خارجه آمریکا به ۲۴ هزار فلسطینی شهید در ۱۰۰ روز حملات اسرائیل را شرم‌آور خواند.

به گزارش مشرق، «شرم بر کسانی که شریک جرم هستند و خواستار آتش‌بس فوری در غزه نیستند»، این واکنش امروز نمایندگی فلسطین در سازمان ملل به پیام وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن به مناسبت صد روزگی جنگ غزه خطاب به او، بایدن و نمایندگی آمریکا در این نهاد بین‌المللی است.

وزیر خارجه آمریکا که کشورش با استفاده از حق وتو مانع تصویب قطعنامه آتش‌بس جنگ غزه در شورای امنیت سازمان ملل شده، در پیام چند ساعت پیش خود در شبکه اجتماعی ایکس بدون کلمه‌ای اشاره به ۲۴ هزار فلسطینی که جان خود را در ۱۰۰ روز حملات اسرائیل (تا یکشنبه) از دست داده‌اند، در اشاره به اسرای حماس نوشت «۱۰۰ روز اسارت در غزه بسیار طولانی است» و بعد قول بازگرداندن آن‌ها را داد.

«شرم باد»، واکنش به پیام آمریکا در صدمین روز جنگ غزه

این بی‌توجهی در حالی است که سازمان نجات کودکان می‌گوید بیش از ۱۰ هزار کودک در ۱۰۰ روز حملات هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی شهید شده‌اند که معادل ۱۰۰ کودک در روز است. همچنین روزانه به طور متوسط ۱۰ کودک مجروح در غزه یک عضو خود را در عمل‌های قطع عضو بدون بیهوشی (به دلیل کمبود دارو) از دست می‌دهند.

«شرم باد»، واکنش به پیام آمریکا در صدمین روز جنگ غزه

«شرم باد»، واکنش به پیام آمریکا در صدمین روز جنگ غزه

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسن روحانی IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 0
    اگر روی موشک ها شعار نمی نوشتید نه برجام بهم می خورد و نه سایه جنگ بر سر نوار غزه و ایران می افتاد. خود کرده را تدبیر نیست
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 0
    مرگ بر صهیونیسم جهانی !!!!! روسای جمهور آمریکا و وزیران خارجه و بسیاری از نمایندگان کنگره آنها و سیاستمداران اروپائی حامی آنها همگی شریک جرم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی هستند . البته حاکمان و اذناب دنباله رو آنها در برخی کشورهای عربی و غیر عربی فقط در حد یک مزدور گوش به فرمان مطرح هستند و با این حال در همه آن جنایات سهیم هستند. الله اعلم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس