وزیر کشور سابق بریتانیا برای رژیم صهیونیستی اشک ریخت

وزیر کشور سابق بریتانیا در جریان تظاهرات حامی رژیم صهیونیستی در لندن برای این رژیم گریه کرد و بار دیگر از مواضع خشونت‌آمیز صهیونیست‌ها علیه مردم غزه حمایت کرد.

به گزارش مشرق، «سوئلابراورمن»در جریان تظاهرات حامی رژیم صهیونیستی، هنگام گوش دادن به سخنرانی مربوط به حمایت از صهیونیست‌ها در میان جمعیت حامیان این رژیم در میدان ترافالگار لندن و در حال پاک کردن اشک‌هایش دیده شد و به خبرنگاران گفت که اسرایی که اکنون در جریان جنگ غزه گرفتار شده‌اند، باید به کشورشان بازگردند.

به گزارش«تلگراف» سوئلا براورمن به خبرنگاران گفت: من امروز اینجا هستم تا با اسرائیل اعلام همبستگی کنم. ۱۰۰ روز از گروگان‌گیری افراد بی‌گناه از سوی تروریست‌های حماس می‌گذرد و ما باید اکنون آنها را به خانه بازگردانیم.

این اولین باری است، براورمن از زمان خروجش از کابینه ریشی سوناک در یک مراسم طرفدار رژیم صهیونیستی دیده می‌شود. او در زمان مسوولیتش به عنوان وزیر کشور بریتانیا از منتقدان سرسخت راهپیمایی‌های طرفدار فلسطین بود و حتی در اظهاراتی توهین‌آمیز، تظاهرات حامیان فلسطین را در این کشور را«نفرت‌انگیز» توصیف کرده بود. مواضع وی با خشم و عصبانیت احزاب سیاسی مخالفش مواجه شد و در نهایت زمینه را برای برکناری وی از قدرت فراهم کرد.

درخواست براورمن برای آزادی ۱۰۵ نفری که ادعا می‌شود در اسارت هستند در حالی مطرح می‌شود که شمار جان‌باختگان فلسطینی تحت تاثیر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی از ۲۴ هزار نفر هم عبور کرده است و این رژیم همچنان بر تداوم حملاتش در نوار غزه اصرار دارد.

راهپیمایی انجام گرفته شده در حمایت از رژیم صهیونیستی، یک روز پس از آن انجام می‌گیرد که راهپیمایی دیگری در حمایت از مردم فلسطین در لندن برگزار شد و به موجب آن شش معترض هم دستگیر شدند. راهپیمایی که حامیان فلسطین در آن از اقدامات ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرده و فریاد می‌زدند: یمن باعث افتخار ماست.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    3 0
    خدا این زن بی شعور را لعنت کند این اشکهای منافقانه برای اسرائیل جنایتکار شرم آور است
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    4 0
    چه ...هایی پیدا میشوند
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    3 0
    هندوی بی اصل و نسب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس