حاجی‌صادقی: نیروی زمینی سپاه علاوه بر تامین امنیت در محرومیت‌زدایی نیز نقش دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: نیروی زمینی سپاه علاوه بر تامین امنیت در مردمیاری و محرومیت زدایی نیز نقش مهمی دارد.

به گزارش مشرق، نماینده ولی فقیه در سپاه در بازدید از بیمارستان ۱۲۸ تخت خوابی نیروی زمینی سپاه از نزدیک در جریان روند خدمت رسانی بخش های تخصصی و عمومی آن قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در حاشیه بازدید از بیمارستان حضرت فاطمه (س) که به همت معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی در منطقه محروم روستای گوری شهرستان قشم مستقر شده بود، خدمت رسانی به مردم را از رسالت های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این حضور حاشیه‌هایی زیباتر از متن دارد و یکی از آن ها همین است که معاونت بهداری رزمی امکانات فوق العاده ای را در جهت خدمت به مردم یکجا جمع کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اهمیت مردمیاری در نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: بیمارستان این نیرو در روستای گوری جزیره قشم با امکانات فوق العاده ای که دارد، دقیقا مشابه یک بیمارستان مجهز در پایتخت است.

نیروی زمینی سپاه علاوه بر تامین امنیت در محرومیت‌زدایی نیز نقش دارد

وی افزود: خدمت به مردم خوب، خونگرم و قدر شناس مصداق پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی است. بهترین عبادت تحول آفرین، خدمت به مردم است و این مهم توسط پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین علیه السلام بارها توصیه شده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به خدمات وسیع نیروی زمینی سپاه در سراسر کشور عنوان کرد: این نیرو علاوه بر تامین امنیت در مرزها؛ خدمات مختلفی از جمله راه و جاده سازی، خدمات بهداشتی و درمانی و ساخت بیمارستان، ساخت مسکن و ... را دارند که نشان می‌دهد نیروی زمینی علاوه بر تامین امنیت؛ در مردمیاری و محرومیت زدایی نیز نقش مهمی دارد.

نیروی زمینی سپاه علاوه بر تامین امنیت در محرومیت‌زدایی نیز نقش دارد


در این بازدید؛ حجت الاسلام محمد هادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران، حجت الاسلام حاجی صادقی را همراهی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس