دفتر تحکیم وحدت خطاب به روحانی: به جای قرارگرفتن در مسئولیت جدید پاسخگوی عملکرد خود باشید

دفتر تحکیم وحدت با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور سابق، از وی خواست به جای قرار گرفتن در مسئولیت جدید، پاسخگوی عملکرد خود باشد.

به گزارش مشرق، دفتر تحکیم وحدت با ارسال نامه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهوری دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از وی خواست به جای قرار دادن خود در مسئولیت‌های جدید پاسخگوی عملکرد خود باشد.

دفتر تحکیم وحدت در بخش دیگری از این نامه با انتقاد از عملکرد حسن روحانی در موضوع برجام، تأکید کرد: مشخصا عملکرد دیپلماسی در دولت جنابعالی فرصت‌های مهم در روابط بین‌المللی را از دست داد! همچنین به تعبیر مقام معظم رهبری، مهمترین تجربه‌ دولت دوازدهم برای انقلاب اسلامی این بود که نشان داد اعتماد به غرب نتیجه مثبتی نمی‌دهد و باید به خودمان اتکا کنیم.

در بخش دیگری از نامه دفتر تحکیم وحدت با انتقاد از عملکرد دولت قبل در موضوعاتی مثل بیکاری و مسکن، عنوان شده است: آمارها نشان می‌دهند که نرخ بیکاری در دولت دوازدهم به ۲۳.۶ درصد رسید. همچنین دولت دوازدهم رکورددار کمترین اعضای مجوز ساخت‌وساز سالانه مسکن در ۱۶ سال اخیر را کسب کرد.

در بخش پایانی این نامه آمده است: به فردی با سابقه شما که تنها موارد ذکر شده بخشی از کارنامه‌ اجرایی او در جایگاه ریاست‌جمهوری است، پیشنهاد می‌کنیم که برای خیر دنیا و عقبی‌ خود دیگر خود را در معرض مسئولیت‌های مهم کشور قرار ندهید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • علی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    5 0
    نامه خوبی نوشته شده و بایستی آقای روحانی گوشه ای نشسته و به اعمال گذشته اش فکری کند و طلب مغفرت نماید
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      7 0
      سنگ پا جلوی روحانی کم میاره-طلب مغفرت چی-خدا امواتت رو بیامرزه
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
      6 0
      رای احساسی ها و رای رفع حصریها و رای کنسرتیها و رای بی رایها چی؟
    • محمدقزل IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      1 0
      فقط ۲نمونه از مشکلاتی که ایجاد کرد ۱: اواخر ریاست جمهوری اش روزی حداقل ۳بار قطعی برق در آن هوای گرم داشتیم ۲:وارد نکردن واکسن کرونا که باعث شده بود تعداد فوتی ها به ۷۴۰نفر در روز برسد
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      1 0
      حضور حسنک وزیر از همان اوان جمهوری اسلامی ایران تاکنون در هر منصب و مقامی که بوده است به جز درد سر و چوب لای چرخ نظام گذاشتن هیچ ثمره ای برای کشور و ملت نداشته است و سببش هم تکبر و خودپسندی در روحیات و خلقیات وی است !
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    7 0
    پاسپورت انگلیسی اش را ازش بگیرید .
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    7 1
    درود بر دفتر تحکیم وحدت ، که تذکر به جا به حسن روحانی دادند . این آقا مصائب و رنجهای بی پایان به مردم ایران تحمیل کرده است به جه مجراتی قصد بازگشت و شلیک تیر خلاص به شقیقه مردم و نظام را در ذهن معلولی.می پروراند.!!؟؟
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    7 0
    اگرنامی ازروحانی آورده شود بعید میدونم کسی رغبت به رای دادن باشد .یاد ونام آو یادهزاران مشکلی بخاطرآورده میشود که قبل ازاو خودنمایی نمیکرد . من یادم بیاد موبه تنم سیخ میشود واحساس ناامیدی میکنم هرچند شعارش امید بود 🤣🤣🤣🤣🤣
  • ابی آذری زبان هستم IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    4 0
    آره داداش. خدا پدرتو بیامرزه.. منم اینو میگم..
  • روجا ES ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    3 0
    نام حسن روحانی تداعی گر دروغ و شانتاژ ، توهین و هتاکی ، تسلیم طلبی ، تهاجم به دلسوزان و انفعال در برابر آنمریکا انگلیسس ابلیس و فرانسه و آلمان فاشیست و آشوب و اغتشاش و گرانی و کمبود و بیکاری و آوارگی مردم بی پناه و پناه بردن مردم به حاشیه شهر نشینی و کوچ به ده ها کیلومتری مراکز شهر و پایمال کردن اخلاق و انسانیت و تمامی خطوط قرمز نظام است.
  • mostafa IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    1 0
    من به نوبه خودم از ظلم هایی که این ریش خاکستری به کشور و مردم کرد نمی گذرم
  • خدعه IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    2 0
    منافقین: «؛وَعَدَ اللّهُ الْمُنافِقینَ وَ الْمُنافِقاتِ وَ الْکُفّارَ نارَ جَهَنَّمَ خالِدینَ فیها هِیَ حَسْبُهُمْ وَ لَعَنَهُمُ اللّهُ وَ لَهُمْ عَذابٌ مُقیمٌ» (خداوند به مردان و زنان منافق و کفّار، وعده آتش دوزخ داده; جاودانه در آن خواهند ماند ـ همان براى آنها کافى است. ـ و خدا آنها را از رحمت خود دور ساخته; و عذابى پایدار براى آنهاست). حالا اگه طرف منافق باشه.. سگ انگلیس باشه.. پول مردمم خورده باشه..اسرار سری کشورش رو واسه دشمنان برملا کرده باشه... روبروی رهبرش ایستاده باشه...به ریش مستضعفین کشورش خندیده باشه...برادش از رانت بهره برده باشه..معاونان و وزیران رانت خوار باشن..و غیره ...جایگاه این شخص که نمیشه اسمشو انسان گذاشت کجاست؟!!! منظورم صاحب کلیده!!! فکر کنم روز قیامت کلید دوزخ دست همین شیاد باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس