کد خبر 1566394
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
مسعود ده‌نمکی: رستگاری طنز نیست/ اخراجی‌ها خاطرات خودم و آزادگان بود

مسعود ده‌نمکی کارگردان سینما و تلویزیون از پخش سریال رستگاری در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و گفت: این سریال طنز نیست بلکه کاری متفاوت است و مردم شاید یک کار متفاوت ببینند. 

به گزارش مشرق، مسعود ده‌نمکی دوشنبه شب در حاشیه آیین نکوداشت و رونمایی از مجموعه ۷۸ جلدی فرهنگنامه اسارت و آزادگان، در جمع خبرنگاران درباره این مجموعه گفت: از سال ۷۰ تا ۹۲ روی آن کار شده است که یک مرجع و کار دایره المعارفی است و بخشی از آن اردوگاه محوری است که به آن اردوگاه نگاری می‌گوییم.

ده‌نمکی افزود: این یک روایت جمعی از اسارت است و خاطره‌نگاری نیست. یک کار متفاوت و بالادستی برای نگارش فیلمنامه‌ها، داستان‌ها و رمان‌هاست که می‌توان با مراجعه به مجموعه به راحتی کار پژوهشی کرد.

این کارگردان همچنین در این‌باره که آثارش مانند اخراجی‌ها الهام گرفته از این مجموعه بوده است؟ گفت: اخراجی‌ها خاطرات خودم بود که در کتاب نام افراد هم آمده است. اخراجی‌های ۲ هم بخشی از خاطرات آزادگان در یکی از اردوگاه‌های "رمادیه" بود که در قالب طنز درآمد.

وی درباره این که آیا باز هم در این حوزه فیلمی خواهد ساخت؟ گفت: اگر قسمت باشد، بله.

ده‌نمکی کارگردان سریال رستگاری درباره این مجموعه هم گفت: این سریال ماه مبارک رمضان تقدیم مردم می‌شود و یک کار متفاوت است و طنز نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    4 0
    امید وارم مثل سریال کرونات بی مزه بیخود نباشه قشنگ شر ور بود
  • منتقد گمنام IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    2 1
    طنز استحاله مهدی نصیری را بساز !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس