واکنش غیر مسئولانه وزارت خارجه عراق به حمله ضد تروریستی سپاه

وزارت خارجه عراق بدون اشاره به حضور عناصر تروریستی وابسته به موساد در اقلیم کردستان، عملیات موشکی علیه مقر تروریست‌ها در اربیل را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه عراق در واکنش به عملیات بامداد امروز علیه مقر تروریست‌ها وابسته به موساد در شهر اربیل، بیانیه‌ای صادر کرد.

وزارت خارجه عراق بدون اشاره به جولان تروریست‌ها و عناصر وابسته به موساد در اراضی اقلیم کردستان عراق، این عملیات موشکی را محکوم کرده و از انجام تدابیر قانونی علیه آن خبر داده است.

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران از ماه‌ها پیش به دولت عراق و مقامات اقلیم، درباره فعالیت گروه‌های تروریستی و عناصر وابسته به سرویس‌های جاسوسی غربی و صهیونیستی در این مناطق هشدار داده و بارها تاکید کرده است که نمی‌تواند در قبال این رخدادها که در اطراف مرزهای ایران انجام می‌شود، ساکت بماند.

تهران همواره از مقامات عراقی خواسته است که از فعالیت عناصر تروریستی خطرناک در خاک عراق علیه منافع جمهوری اسلامی ایران، جلوگیری شود اما به نظر می رسد عدم توجه به این هشدارها، چاره‌ای جز عملیات مستقیم علیه مقر تروریست‌ها در مناطق مرزی ایران باقی نگذاشته است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    1 20
    یعنی چی غیرمسئولانه؟ با موشک زدید تو کشورشون بعد اعتراض می کنند غیر مسئولانه است؟ حالتون خوبه؟
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
      5 0
      غلط زیادی نکن!
    • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
      4 0
      ۱۵:۴۷ ایران عراق اشغال شده نیست پس ببر تا خودم دمت را نبریدم👎
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    12 3
    غلط اضافی کرده مشتی نادان
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    7 1
    وزارت خارجه مرزبانان ما توسط گروهک کومله هدف قرار میگیرند محکوم نمیکنند-اگه ادعا داری کشور مستقلی هستی و حق حاکمیتت باید محترم شمرده بشه عُرضه داشته باش مرزهات رو حراست کن
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    3 0
    اصلا اعتراضات یا محکومیت مقامات عراقی در موشک باران مقرهای صهیونیست ها و تروریست ها در خا ک ع اق یا اقلیم کردستان مهم نیست هر جا که تروریستی علیه ایران اقدام کند پایگاههای آنها اهداف مشروع ایران هستند
  • نصر IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
    0 0
    • . در خاطرات صدام امده است که چهار سال در انگلستان دوره های مختلف را گذرانده است . و تمام اقدامات او بر اساس دستورات دولت انگلیس بوده است . او در ابتدای کار بیش از پانصد نفر از سیاستمداران و بزرگان عراق را اعدام میکند.شیعیان عراق را میکشد وسپس با دستور انگلیس (بخوانید نظام جهانی صهیونیزم)به ایران حمله میکند تا با این حمله امنیت صهیونیست ها بخصوص اسرائیل در منطقه تامین شود.و با این حمله تمام زیر ساخت ها و منابع اقتصادی ایران و عراق را نابود میسازد.که برگ برنده ای میشود برای حضور امریکایی ها به نمایندگی صهیونیست ها در منطقه .حتی حمله به کویت هم به گونه ای با اجازه انگلیسی هاو صهیونیت انجام میشود برای حضور انها در کویت و غارت نفت انجا.ما قربانی سیاست های پشت پرده انگلیسی های صهیونیست هستیم همان گونه که عراق و کشور های دیگر منطقه قربانی انها شده و هستند.ایران و عراق و کویت با شکایت از انگلستان باید خسارت هایی که صدام به ایران و دو کشور دیگر وارد کرده را از انگلستان و در اصل ازصهیونیزم جهانی بگیرند .تا مانع از ان شوند که انگلیسی ها و صهیونیست ها با سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن منطقه را بیش از این به اشوب بکشانند.انشاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس