مهلت ثبت نام 2خودروی داخلی در سامانه یکپارچه تا فردا

براساس اعلام سامانه یکپارچه خودروهای داخلی، ۲ محصول شرکت سایپا به صورت فروش فوق العاده ها عرضه و متقاضیان تا روز شنبه مهلت ثبت نام دارند .

به گزارش مشرق، با توجه به برنامه تولید گروه سایپا و در راستای اجرای دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری و با هدف تسهیل شرایط برای کلیه متقاضیان خودرو ، ظرفیت‌های قابل ارائه توسط خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد.

طرح‌های عرضه شامل، طرح عادی ، طرح خودروهای فرسوده ( خودروهایی که مورد تأیید ستاد نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده باشند)، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (صرفا مختص مادرانی که حائز شرایط قانون حمایت از خانواده وجوانی جمعیت که مورد تائید سازمان ثبت احوال کشور می‌باشد).

لازم به ذکر است تخصیص خودرو برای متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر طبق ماده ۱۲ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است . مسؤولیت اشتباه در انتخاب طرح به عهده متقاضی است.

ویرایش ثبت‌نام در این مرحله هیچگونه حقی را برای متقاضی جهت دریافت خودرو ایجاد نمی‌کند و تعهد خودروساز صرفاً پس از قطعی کردن ثبت‌نام و واریز وجه متقاضی در زمان مقرر شده توسط خودروساز، شکل می گیرد.

خودروهای عرضه شده در این مرحله، با توجه به اعلام شرکت سایپا خودروهای کوئیک GX- L ، کوئیک GXR- L با روش فروش فوق العاده با تحویل حداکثر سه ماهه و پیش فروش فصل‌های بهار تا زمستان ۱۴۰۳ است.

این گزارش می‌افزاید:کلیه متقاضیان دارای شرایط به شرح ذیل می‌توانند نسبت به ثبت نام و تغییر نوع خودرو درسامانه یکپارچه به یکی از خودروهای شرح فوق اقدام کنند.‌

برای کلیه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه که موعد زمانی تحویل خودرو آنها فصول آتی تعیین شده است، امکان لغو سفارش و انتخاب محصولات عرضه شده میسر است.

متقاضیان باید پس از فراخوان و اعلام توسط خودروساز با توجه به نوع روش فروش (فوق العاده یا پیش فروش ) ، نسبت به واریز وجه اولیه و یا تکمیل وجه اقدام کنند .

کلیه افرادی که درخواست خرید خودروهایشان در دوره های قبل در سامانه نهایی شده و نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند ( بسته به روش فروش – فروش فوق العاده یا پیش فروش ) امکان انتخاب خودرو را نخواهند داشت و مشمول این طرح نیستند.

به جهت تسهیل در فرایند انجام کار پیشنهاد می‌شود متقاضیان جهت مشاهده محصولات و اطلاع از جزئیات برنامه فروش به سایت شرکت سایپا و یا نمایندگی‌های گروه سایپا مراجعه کنند .

توجه به این نکته ضروری است که اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آئین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پول‌شویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می‌گیرد.

سامانه جهت انتخاب خودروها تا ساعت ۲۳:۵۹ روزشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ در دسترس است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ال IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    5 0
    اونقدر گرون شده دیگه نمیشه خرید
  • علیرضا IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    0 0
    این ماشینا چیه که ثبت نام کنی ارزش نداره ضعیف وبی کیفیت مفتش گرونه ولی مردم صف میبندن متاسفم مردم ایران بایدبهترین ماشین سواربشن اینا کاردستیه توخودچین مردمش ماشین کره وآلمان ژاپن سوارمیشن این ماشینهای سایپا تمام قطعهاش چینه بی کیفیت هستش
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 1
    این همه خودرو میخاید چیکار بابا تولید این همه خودرو ب ضرر کشوره چرا جاهای دیگه هزینه نمیکنید دامپروری و...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس