کد خبر 1568057
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
1

احمد شریف: این امکان وجود دارد که برخی احزاب اصلاح‌طلب به صورت «مستقل» در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش مشرق، یک عضو جبهه اصلاحات با اشاره به جلسه امروز این جبهه برای تصویب جزییات راهبرد انتخاباتی اصلاح طلبان برای مجلس شورای اسلامی پیش بینی خود را از راهبرد اتخاذی این جبهه بیان کرد.

«احمد شریف» عضو حقوقی جبهه اصلاحات ایران با بیان اینکه راهبردهای انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران قرار است امروز (یکشنبه) تعیین شود، اظهار کرد: انتخابات را تحریم نخواهیم کرد اما رد صلاحیت‌ها موجب شده تا نیروهای خود را نداشته باشیم. وقتی در یک شهرستان کاندیدای ما را رد صلاحیت کرده‌اند، نباید انتظار داشته باشید به کاندیدای رقیب رأی بدهیم.

دبیرکل حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران افزود: پیش‌بینی ما از جلسه امروز جبهه اصلاحات ایران آن است که حضور در انتخابات به صورت «مشروط» پذیرفته شود؛ یعنی در شهرهایی که کاندیدا داشته باشیم، حضور فعال خواهیم داشت.

شریف گفت: باید توجه داشت که بسیاری از احزاب عضو جبهه اصلاحات ایران حتی یک کاندیدا هم در انتخابات ندارند اما تاکید می‌کنم به هیچ عنوان، انتخابات را تحریم نمی‌کنیم؛ در عین حال این امکان وجود دارد که برخی احزاب اصلاح‌طلب به صورت «مستقل» در انتخابات شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • اکبر DE ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    2 5
    بدون حضور اصلاح طلب ها هم مشکلات مردم بالا خواهد بود. هیچ نگران حضور مردم نباشید. آمار های وزارت کشور بعد از انتخابات قطعا بهتون اینو ثابت میکنه
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      2 8
      ان شاالله با روی کار آمدن یک مجلس و دولت جوان و انقلابی و جهادی اقتصاد و معیشت مردم خوب خواهد شد
    • سوخته IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      1 0
      خدا ریشه این حزب منافق که سرمایه اسقاطیل است را بسوزاند
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      0 0
      اصلاح طلبان فقط به مردم و کشور لطمه زده اند. اصلاح طلبان آیا حاضرند فوت بیش از 130،000 هموطن ایرانی در دولت روحانی بخاطر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا را محکوم کنند؟ آیا رضایت اصلاح طلبان با سکوتشان در برابر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا بطور عملی حمایت از اشتباه دولت اصلاح طلب روحانی نیست؟ آیا سکوت اصلاح طلبان در برابر فوت بیش از 130،000 نفر در اثر عدم تزریق واکسن کرونا توسط دولت اصلاح طلب روحانی بدلیل رضایت آنها از فوت مردم بیگناه بدست اصلاح طلبان غربگدا و سرمایه اسرائیل در ایران است؟
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
      1 0
      قهر با صتدوق رأی و یا عدم شرکت اصلاح طلبان تهوع آور در انتخابات را به فال نیک باید گرفت و این موضوع را از الطاف الاهی دانست! چرا که این قوم یعجوج و معجوج و لجوج در هر انتخابات چنانچه پیروز شوند راهگشای جاسوسان صهیونی به کشور می شوند و اگر ببازند بلوا و فتنه و آشوب به پا می کنند و به دنبال انقلاب های رنگی جورج سوروسی می روند!!
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 1
    اصلاح طلبان جایگاهشان را از دست داده اند بهانه رد صلاحیت می آورند مگر آقای مجید انصاری بهترین نامزد شما نبود چرا بیش از 69 هزار راسی نیاورد؟
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      1 0
      اطلاح طلب = حامی داخلی داعش= سرمایه اسرائیل چند نماینده اصلاح طلبی در 25 مرداد 1395 خبر مخالفتشان با سوخت گیری و مهماتگیری بمب افکن های روسی در همدان برای حملات شدید هوایی بر علیه داعش در سوریه و عراق ، رسانه ای شد. خبری های از جمله با تیتر "از حب داعش یا بغض روسیه" در نقد مخالفت اطلاح طلبها با مهماتگیری بمب افکن ها در پایگاه همدان در آن مقطع زمانی در وبسایتها منتشر شد. علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در خبری اعلام کرد: "همکاری‌های دفاعی صورت گرفته بین ایران و روسیه برای مبارزه با تروریسم امر غیرمنتظره‌ای نیست و نگاه ایران به رابطه با روسیه یک نگاه راهبردی است"" - در نهایت سنگ اندازی نماینده های اصلاح طلب مانع اجرای بمباران سنگین داعش در عراق و سوریه شد- طبق اعلان کارشناسان نظامی روس در صورت مهماتگیری و سوختگیری بمب افکن های مهاجم به داعش در همدان امکان بارگیری 22 تن بمب با پرواز 700 کیلومتری را داشته اند در صورتیکه با بارگیری در روسیه امکان بارگیری 5 تا 7 تن با مسافت 2000 کیلومتری را داشته اند. بهر حال توقف بمباران شدید داعش توسط این بمب افکنها هدیه اصلاح طلبان داخلی به داعش و سنگ اندازی بر سر راه نابود کردن داعش بود. چه تائیدی بر عمدی بودن ایجاد مزاحمت اصلاح طلبان داخلی بر سر راه نابود کردن داعش بهتر از این: علی مطهری در برنامه زنده تلویزیونی نابودی داعش در سوریه توسط ایران را اشتباه اعلام کرد. در حالیکه حتی دبیر شورای امنیت ملی وقت استفاده از فضا و امکانات ایران برای بمباران تروریستهای داعش را اعلام کرده بود. "شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی هم در واکنش به انتشار خبر استفاده روسیه از فضا و امکانات ایران برای حمله به تروریست‌ها در سوریه گفت: "همکاری‌های تهران - مسکو برای مبارزه با تروریسم در سوریه راهبردی است و ما در این زمینه تبادل ظرفیت و امکانات داریم". این موضع گیری شمخانی در شرایطی بود که به موجب اصل ۱۷۶ قانون اساسی، "بهره گیری از امکانات مادی و معنوی کشور برای مقابله با تهدیدهای داخلی و خارجی" از وظایف شورای عالی امنیت ملی است. ولی با مخالفت بسیار شدید نمایندگان اصلاح طلب، در نهایت مهماتگیری و سوختگیری در همدان با غوغا راه انداختن "نقض حاکمیت کشور طبق اصل 176 قانون اساسی" اصلاح طلبان متوقف شد.
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    1 0
    وقتی در یک شهرستان کاندیدای ما را رد صلاحیت کرده‌اند، نباید انتظار داشته باشید به کاندیدای رقیب رأی بدهیم.
    • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      0 0
      اصلاح طلبان فقط به مردم و کشور لطمه زده اند. اصلاح طلبان آیا حاضرند فوت بیش از 130،000 هموطن ایرانی در دولت روحانی بخاطر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا را محکوم کنند؟ آیا رضایت اصلاح طلبان با سکوتشان در برابر وارد نکردن عمدی واکسن کرونا بطور عملی حمایت از اشتباه دولت اصلاح طلب روحانی نیست؟ آیا سکوت اصلاح طلبان در برابر فوت بیش از 130،000 نفر در اثر عدم تزریق واکسن کرونا توسط دولت اصلاح طلب روحانی بدلیل رضایت آنها از فوت مردم بیگناه بدست اصلاح طلبان غربگدا و سرمایه اسرائیل در ایران است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس