اسماعیل حلالی

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر اینکه گزینه های تکراری چندسال اخیر کار دلال هاست، گفت: ما باید با ذره بین به دنبال سرمربی برای پرسپولیس بگردیم. پرسپولیس هر تیمی نیست که آن را به هر کسی بسپاریم.

سرویس ورزشی مشرق - اسماعیل حلالی بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره وضعیت این روزهای باشگاه پرسپولیس در نبود سرمربی و شروع تمرینات دیگر تیم‌ها اظهار داشت: متاسفانه در چنین شرایطی بیش از هر چیز آمادگی بازیکنان خودمان از دست می‌رود. از سوی دیگر وقتی سرمربی جدید بیاید تازه می‌خواهد تفکراتش را در تیم جا بیندازد که همان هم مقداری زمان لازم دارد، لااقل تا ۵ هفته(لیگ برتری). در چنین شرایطی خدا می‌داند تیمی که مدافع عنوان قهرمانی است چه بر سرش خواهد آمد.

اقدام یحیی برای جدایی جوانمردانه نبود/ پرسپولیس را به هر کسی نسپارید/ کدام آدم فنی برای پرسپولیس مربی انتخاب می‌کند؟!

وی افزود: برای من به شخصه خیلی مهم است که مربی تیم پرسپولیس چه رفتاری با این تیم و هوادارانش دارد. نمی‌دانم چه مشکلی پیش آمد که آقای گل محمدی نخواست با این تیم کار کند اما من این طرز برخورد را نمی‌پسندم. مربی باید مثل برانکو بیاید کارش را تمام کند و وقتی تمام شد ساکش را بردارد و برود. اینکه مربی وسط فصل بیاید و دوباره وسط فصل تیم را رها کند به امان خدا اصلاً روش پسندیده من نیست. این روش با رفتار جوانمردانه شباهتی ندارد. من اینطوری ام که اگر همه وجودم را یک طرف و پرسپولیس را طرف دیگر بگذارند در نهایت به سمت پرسپولیس می‌روم. به همین خاطر است که می‌گویم این قبیل همکاری‌های نصفه و نیمه را نمی‌پسندم.

حلالی در خصوص این که این روزها گزینه‌های خارجی مختلفی برای سرمربیگری تیم پرسپولیس مطرح می‌شود، تاکید کرد: متاسفانه آنهایی که سودشان در این قبیل کارهاست این روزها زیاد دور و بر پرسپولیس دیده می‌شوند. در این چند ساله اسم چند مربی خارجی دائم دور و بر پرسپولیس بوده و هر بار به بهانه‌ای می‌خواستند مربی‌شان را به این تیم بیاورند. قطعاً پشت هر یک از این مسائل دلالی خوابیده است.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: مربی باید از هر نظر مورد بررسی قرار بگیرد. گاهی اوقات دلال ها یک مربی می‌آورند که رزومه دارد اما رسماً دیوانه است! یک آدم پرهیاهو که می‌آید و تیم را به هم می‌ریزد و آبروی باشگاه را می‌برد.

حلالی افزود: ما که از ذات آدم‌ها خبر نداریم. یک نفر مثل برانکو می‌آید و از ۲۴ ساعت، ۲۳ ساعت برای پرسپولیس وقت می‌گذارد. کاری به کار کسی ندارد. با بازیکن سالاری مقابله می‌کند و در نهایت کلی جام تیم را تحویل باشگاه می‌دهد و می‌رود. ما باید با ذره بین به دنبال سرمربی برای پرسپولیس بگردیم. پرسپولیس هر تیمی نیست که آن را به هر کسی بسپاریم.

وی درباره انتخاب سرمربی فصل گذشته تیم استقلال گفت: کاری به مسائل فنی ساپینتو ندارم اما دیدید که او چه رفتاری در باشگاهش داشت. البته ما اول تصور کردیم او در ایران به خودش اجازه داده این کارها را بکند اما دیدیم که وقتی به قبرس رفت آنجا را هم به هم ریخت. این قبیل مسائل خیلی مهم است. باید موشکافی شود.

اقدام یحیی برای جدایی جوانمردانه نبود/ پرسپولیس را به هر کسی نسپارید/ کدام آدم فنی برای پرسپولیس مربی انتخاب می‌کند؟!

وی در این باره که با وجود حسین بادامکی به عنوان تنها عضو فوتبالی مسئولان باشگاه پرسپولیس چه کسی این روزها برای پرسپولیس مربی انتخاب می‌کند گفت: وقتی باشگاه کمیته فنی ندارد معلوم نیست چه کسی برای پرسپولیس مربی انتخاب می‌کند! قطعاً در چنین شرایطی یک مدیر اقتصادی یا غیره نمی‌تواند به درستی فرق دوغ و دوشاب را تشخیص بدهد و همین می‌تواند باعث به مشکل برخوردن پرسپولیس شود.

حلالی در این مورد که خودش با انتخاب مربی خارجی موافق است یا نه خاطرنشان کرد: اگر به من باشد شخصاً معتقدم در این فاصله کم، آوردن مربی خارجی و پرداخت چند صد هزار دلار پول به آن اصلاً به صلاح نیست. مربی داخلی خوب کم نیست که بتواند پرسپولیس را در این شش ماه هدایت کند. از طرفی می‌توان همان پول را در زیرساخت‌های مختلف باشگاه هزینه کرد و یا برای خط حمله بازیکنی به خدمت گرفت که از توپ‌های مرده گل بسازد.

بازیکن قدیمی پرسپولیس در این مورد که آیا خودش شناختی از مربیان مطرح شده برای نشستن جای یحیی گل محمدی شناخت دارد یا نه گفت: نه آنها را می‌شناسم و نه دوست دارم بشناسم و حتی دوست ندارم با آنها بنشینم و جایی حرف بزنم. من مستقل بوده‌ام و همیشه مستقل کار کردم. این قبیل اسامی را هم دلال‌ها برای باشگاه ردیف می‌کنند و چون مدیران باشگاه سررشته‌ای از مسائل فوتبالی ندارند ممکن است چشم بسته و یا با توصیه این و آن تصمیمی بگیرند که سرنوشت تیم محبوب میلیون‌ها هوادار را تغییر بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبداله IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    1 3
    اقایحیی به این روش عادت کرده بیش از این نباید از او انتظار داشت مگر نمی دانید همین بلا را بر سر نساجی آورد؟
  • رضا IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    4 2
    نیازی به آدم فنی و غیر فنی نیست! آقا مهدی تاج و آقا خداداد افشاریان با حمایت بی چون و چرای وزارت ورزش بازیها را برای تیم سوگلی شان درمی آورند!!
  • abbas IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    2 0
    تا شنیدن یحیی رفته با دمشون گردو شکوندن ک اخ جون بریم که برانکو برامون داره چشمک میزنه و شر یحیی خلاص شدیم ولی دیدن جناب کروات بازم سرکارشون گذاشته و تا آرنج دستشون رفته تو پوست گردو..حالا که فهمیدن خبری نیست . تازه یادشون افتاده ول کردن مربی وسط فصل کار بدی بوده و به دور از انسانیت و ... بست کنید این همه دو رویی رو طرف فراری دادید سر سوگولی تون الانم که بهتون پشت کرد... میخوایین اونو با عذاب وجدان درد برگردونید
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    بهترین گزینه وحید هاشمیان یا تارتار هستش. هزینه مربی خارجی رو بدن به جذب بازیکنان جدید و باکیفیت.
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    همین امروز با آقای درخشان صحبت کنید.
  • DE ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    دیدین من پیام دادم این مرتیکه حقه باز شارلاتان برانکو نمیاد ایران فقط میخواد پول بچاپه، حرفم درست بود یا نه ؟؟ پول مالیاتش رو گرفت یعنی پرداختند تا پرداخت کنید میام،بعد که پولو دادن دبه کردو بهانه آورد، حالا دیدین مردم از شما بهتر می‌فهمن وآدم شناسند، حالا مطالب و پیشنهادات مارا چاپ نکنید. مشرق جان
  • وحید IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    0 0
    وقتی استقلال تهران در آسیا باشد یا سرمربی تیم ملی ایران استقلالی باشد تمام دولت طرفدار استقلالی ها می شوند اما اگر پرسپولیس مردمی در آسیا باشد یا سرمربی تیم ملی پرسپولیسی باشد تمام دولت به پرسپولیسی ها ضربه می زنند تا موفق نشوند با توجه به اینکه افتخار آفرینان تیم ملی پرسپولیسی ها بوده اند و خواهند بود. نگاه کنید تمام دعوت شده ها به برنامه ورزشی خیابانی در شبکه ورزش استقلالی هستند!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس