کد خبر 1569051
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
تعرفه برگزاری مناظرات انخاباتی را کاهش دادیم

رییس سازمان صدا و سیما گفت: از روز شنبه تعرفه‌ها تغییر کرد و پیشنهاد خود بنده بود که برای کمک به کاندیداها رقم را به یک چهارم کاهش دادیم.

به گزارش مشرق، پیمان جبلی رئیس صدا و سیما امروز (چهارشنبه ۴ بهمن ماه) در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: از روز شنبه تعرفه‌های تبلیغاتی برای نامزدی‌های انتخابات طبق پیشنهاد صدا و سیما تغییر یافت و بالاترین عدد مربوط به تهران است با رقم ۴۰ میلیون و اکثر حوزه بین ۵ تا ۱۰ میلیون است. 

وی در خصوص پیشنهادی دیگر، افزود: این پیشنهاد نیز خوشبختانه تصویب شد لذا در همین راستا اگر هر نامزدی بتواند یک درصد آرا ماخوذه را بدست آورد کل پول به او بازگردانده می‌شود و تقریبا تعرفه شبه رایگان خواهد بود.

جبلی درباره علت استفاده نکردن سازمان صدا و سیما از تجربه کارگردان‌های موفق در ساخت سریال‌های تلویزیونی، گفت: اکنون کارگردان‌های موفقی هم داریم که مشغول به کار هستند.  

وی یادآورشد: اما به صورت کلی باید بگویم ممکن است کارگردان‌هایی باشند که پیشنهادی نداشته باشند یا با سازمان به توافق نرسیده باشند یا خود کارگردان تمایلی به همکاری نداشته باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما درباره حضور مجدد مهران مدیری در برنامه‌های تلویزیونی نیز گفت: اجازه دهید بنده در این باره سخنی نگویم چون دیگران در این خصوص زیاد صحبت کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
    0 0
    با این انتخابات همه 1 درصد رای را دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس