کد خبر 1569188
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۹
آدم ربائی در پایتخت؛ متهمان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عاملان آدم ربائی در شمال شهر تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، امروز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری ۴ تن از عاملان ربایش فردی در شمال شهر تهران خبر دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: اواسط دی ماه امسال در پی دریافت خبری مبنی بر ربایش یک مرد و ضرب و جرح وی توسط راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پژو۲۰۶ ، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت که با شکایت زنی ماموران مرکز فوریت های پلیسی تهران در جریان ربایش مردی توسط راننده و ۳سرنشین ناشناس یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ قرار گرفتند و بلافاصله با حضور ماموران کلانتری در محل، تحقیقات پلیسی آغاز شد ولی بعد از گذشت چند ساعت، فرد ربوده شده در حالی که آثار ضرب و جرح در اعضای بدن وی مشهود بود به منزل باز گشته و مدعی می‌شود که ربایندگان وی را به محلی منتقل و پس از ضرب و جرح و فحاشی وی اقدام به اخذ رسید و قولنامه دستی از او کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی جهت بررسی موضوع، به محل مورد ادعای فرد ربوده شده اعزام شده و طی اقدامات میدانی و کارآگاهی در محل ربایش، صحت اظهارات فرد ربوده شده تایید شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان داشت: کارآگاهان در ادامه با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند هویت این ۴ فرد را شناسایی و طی مراقبت های شبانه روزی در نهایت پاتوق این افراد را در محدوده سعادت آباد شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهمان دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران منتقل شدند.

وی افزود: متهمان ناگزیر به بزه انتسابی معترف و در ادامه تمامی اوراق اخذ شده از فرد ربوده شده را از ید متهمان کشف و توقیف کردند.

سردار ولی پور گودرزی در پایان خطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، به جرم آدم ربایی و معاونت در جرم روانه زندان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • آگاه GB ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    3 0
    خوب موقعی که پلیس وشما روزنامه نگاران قوه قضاییه حرمت اینگونه لجن هارا نگه می‌دارید ، نه اسم ونه چهره آنها را نشان میدهید در پناه این امنیت با ید هر روز شاهد این اعمال باشیم حالا چند ماه هم رفتند (هتل اوین) بسلامت مرخص شدند!! آیا دردی دوا میشود، ؟؟ بهتر نیست مردم آنها را بشناسند تا در دام شأن نیفتند، واز طرفی رسوا شوند،؟ حضرت علی علیه السلام ، بفرمان داران ش می‌گفت خلاف کاران را باروی باز سوار چهار پایان کنید دور شهر بگردانید، حالا دست قطع نمی‌شود لا اقل این کار که میشود
  • IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    1 0
    احتمالا خواستند آبروی این خلاف کاران لطمه نخوره باز بتونندبه جامعه برگردندوبه جنایت خودشان را ادامه دهند
  • محمد IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    2 2
    اینها همه افاغنه هستند ودولت ورژیم هم پشتیبان افاغنه است دیگر چه انتظاری دارید کشور در نا امنی کامل است بخاطر دولت ورژیم نالایق ودزد وطن فروش رزیم ودولت که کشور ایران را تقدیم افاغنه وبه آنها داده است
  • ابراهیم IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۴
    1 1
    حالت مو وتیپ میمون شون معلومه افغانی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس