کد خبر 1569194
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
دستگیری سارق مامورنما

فرمانده انتظامی شهرستان ری، از دستگیری سارق مامورنما که از مال باختگان اخاذی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفت: ماه گذشته مرد جوانی به کلانتری ۱۷۵ باقر شهر این فرماندهی مراجعه و از اخاذی و سرقت توسط راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس که خود را مأمور یکی از ارگان‌ها معرفی کرده بود، شکایت کرد.

وی افزود: شاکی در تحقیقات پلیسی اظهار کرد، در حال تردد در خیابان اصلی باقر شهر بودم که راننده خودرو پژو پارس با مراجعه به من مدعی بود که مأمور پلیس مبارزه با مواد مخدر است و من مواد مخدر استعمال کرده‌ام و به بهانه عدم معرفی به مراجع قضائی کلیه اموال با ارزش همراهم را سرقت و به سرعت از محل گریخت.

این مقام انتظامی بیان کرد: با دریافت شکایت، مأموران کلانتری باقر شهر تحقیقات پلیسی را آغاز و با رصدهای اطلاعاتی و انجام تحقیقات محلی موفق شدند هویت و مخفیگاه متهم را در محدوده شهرستان "ری" شناسایی کنند و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهم تجهیزات نظامی تقلبی کشف شد، گفت: متهم ۳۰ ساله پس از انتقال به مقر پلیس به جرم خود اعتراف و اظهار کرد از شهروندان به دفعات مختلف به همین شیوه مرتکب سرقت شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با تحقیقات پلیسی تاکنون ۳ مال باخته شناسایی شده و متهم با دستور قضائی برای تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم در اختیار مأموران این فرماندهی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس