کد خبر 1572241
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
خودرو نمایه

متقاضیان جدید خودروهای وارداتی از امروز یکشنبه ١۵ بهمن ماه می‌توانند مبلغ 500 میلیون تومان را در حساب خود مسدود و تا روز جمعه در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت‌نام کنند.

به گزارش مشرق، بر اساس اطلاعیه سامانه یکپارچه متقاضیان جدید می‌توانند از محل مازاد خودروهای در سامانه ثبت‌نام کنند. بر این اساس، همه متقاضیان واجد شرایط در ماده 4 دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه 543 شورای رقابت) می‌توانند از امروز یکشنبه ١5 بهمن‌ تا ساعت ١٣ روز چهارشنبه ١٨ بهمن ماه یکی از حساب‌های خود نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه را به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ 500 میلیون تومان را در این حساب مسدود کنند.

متقاضیان پس از تعریف حساب وکالتی و بلوکه کردن وجه 500 میلیون تومانی در این حساب می‌توانند از روز دوشنبه ١6 بهمن ماه تا ساعت ٢٣ و ٥٩ دقیقه روز جمعه 20 بهمن ماه سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت‌نام کنند و تنها یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب کنند.

در این دور از فروش خودروهای وارداتی، ١٣ خودرو از محل مازاد خودروهای وارداتی برای همه‌ متقاضیان عرضه شده است و از این ١٣ مدل خودرو 10 مدل دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی و سه خودرو دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس