کد خبر 1572383
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
..

حزب الله لبنان در ادامه حملات خود، دو مقر رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد. رسانه‌های اسرائیلی نیز خبر دادند که ۱۵ موشک از خاک لبنان به شهرکهای صهیونیست‌نشین شلیک شده است.

به گزارش مشرق، جنبش حزب الله لبنان در ادامه حمایت از ملت فلسطین، امروز مقر نظامی «المرج» را هدف قرار داد. در حمله بعدی حزب الله، دو ساختمان در شهرک «المناره» واقع در شمال فلسطین هدف قرار گرفت.

حزب الله تأکید کرد که در پاسخ به حملات صهیونیستها به روستاها و منازل غیر نظامی لبنان، این حمله را انجام داده است.

منابع خبری اسرائیلی گزارش دادند که در پی حمله موشکی از خاک لبنان، آژیرهای هشدار در شهرکهای «کریات شمونة»، «بیت هیلل»، «تل حای» و «کفار جلعادی» واقع در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

این منابع همچنین مدعی شدند که سامانه گنبد آهنین چند موشک را که از خاک لبنان شلیک شده، رهگیری کرده است، ولی آمار دقیقی از آن اعلام نکردند. منابع اسرائیلی همچنین تعداد موشکها را ۱۵ عدد اعلام کردند.

شلیک ۱۵ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های اسرائیلی

جنبش حزب‌الله لبنان از ابتدای آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون که ۱۱۹ روز از آن می‌گذرد، عملیات‌ها و حملات خود را در حمایت از مردم ثابت‌قدم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از نیروهای شجاع مقاومت فلسطین ادامه داده و موجب تلفات مستقیم در صف اشغالگران شده است.

رسانه‌های اسرائیلی جمعه گذشته خبر دادند که۲۰ موشک از جنوب لبنان به سمت کریات شمونه شلیک شد و یکی از موشک‌ها مستقیماً به ساختمانی در این شهرک اصابت کرد.

رسانه‌های اسرائیلی پیش از گزارش این حملات، اعلام کردند که آژیرهای خطر برای چند بار متوالی در شهرک‌های کریات شمونه، کفار یووال و معیان باروخ در منطقه اصبع الجلیل در مرز لبنان و فلسطین به صدا درآمده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس