کد خبر 1573422
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷
فعالان سیاسی که از اسلحه جدا نمی‎شوند!+تصاویر

رسانه‌های ضدانقلاب در ادامه سفیدشویی و تطهیر تروریست‌های تجزیه طلب حتی دست به دستکاری عکس‌های آنان زدند که این موضوع خیلی زود باعث رسوایی و بی‌اعتباری بیشتر رسانه‌های معاند شد.

به گزارش مشرق، اخیرا چهار نفر از تروریست‌های تجزیه طلب که ازسوی رژیم صهیونیستی که سال گذشته برای عملیات بمب‌گذاری و خرابکاری به اصفهان رفته بودند و با رصد دقیق و هوشیاری اطلاعاتی نیروهای امنیتی کشورمان شناسایی و بازداشت شده بودند، مجازات شدند.

فعالان سیاسی که از اسلحه جدا نمی‎شوند! +تصاویر

ضدانقلاب در این حوزه سعی کرد با قلب واقعه و انحراف افکارعمومی این افراد را «فعال سیاسی»‌ بنامند. این درحالی است که جنایات این افراد و گروهک تجزیه‌طلب کومله در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت و ضبط شده است اما ضدانقلاب سعی کرد با ابزار رسانه‌ای این موضوع را به طور معکوس جلوه دهد. اینبار نیز افکارعمومی در برابر عملیات فریب رسانه‌ای دشمن ایستاد.

فعالان سیاسی که از اسلحه جدا نمی‎شوند! +تصاویر

فعالان سیاسی که از اسلحه جدا نمی‎شوند! +تصاویر

شبکه ایران اینترنشنال و بی بی سی فارسی به خیال خود فکر می‌کردند با تغییر نام این افراد ماهیت آنان را نیز می توانند تغییر دهند. در این زمینه حتی رسانه‌های ضدانقلاب تلاش کردند که عکس تروریست‌های تجزیه طلب را نیز دستکاری کنند که این موضوع آنقدر غیرحرفه ای و مبتدیانه انجام شد که مورد تمسخر افکارعمومی در فضای مجازی قرار گرفت.

فعالان سیاسی که از اسلحه جدا نمی‎شوند! +تصاویر

فعالان سیاسی که از اسلحه جدا نمی‎شوند! +تصاویر

جالب اینجاست که شبکه‌های معاند در دروغ بافی‌های مالوف خود این روزها آنقدر به طور فاحش و تابلودار رفتار می‌کنند که سریعا جعلی بودن محتوای آنان مشخص می‌شود.

رسانه‌های ضدانقلاب حتی برای پیشبرد اهداف خود تروریست‎‌ها را سفیدنمایی کرده و آنان را به عنوان افراد عادی معرفی می‌کنند. اما سئوال مهم اینجاست چرا فعالان سیاسی باید آموزش نظامی ببیند و اغلب عکس‌هایی که از آنان موجود است با اسلحه است و تجهیزات نظامی جزو جدایی ناپذیر زندگی آنان است؟ درواقع یک فعال سیاسی چه کاری با اسلحه دارد؟

فعالان سیاسی که از اسلحه جدا نمی‎شوند! +تصاویر

اعضای گروهک تروریستی کومله هیچگاه از اسلحه جدا نمی‌شود اما شبکه ایران اینترنشنال برای تطهیر و سفیدشویی این تروریست‌ها با نرم‌افزارهای کامپیوتری اسلحه آنان را حذف می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    23 8
    تف به اینترنشنال ...
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      این مدعیان زن زندگی آزادی در سالهای بعد از انقلاب در کردستان زنان و دختران زیادی را کشته اند. کومله و دموکرات بیش از 5300 هموطن کرد بیگناه را کشته اند و گروههای جنایتکار تروریستی وابسته به اسرائیل هستند. لعنت بر امجد امینی که حامی گروههای تروریستی کومله و دموکرات قاتل مردم بیگناه کرد است. چرا امجد امینی به نصب تندیس نیمه برهنه دخترش در پارلمان فرانسه اعتراض نکرد؟ سفر فرانسه امجد امینی به فرانسه که نتونست بره برای افتتاح تندیس نیمه برهنه فرزندش در پارلمان فرانسه بود؟
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      این زن ها و دخترها در گروههای تروریستی بعنوان برده های جنسی مورد سوء استفاده اعضای این گروهکها قرار می گیرند. چند وقت پیش خبری منتشر شده بود که کومله برای کسب درآمد در کردستان عراق فاحشه خانه هایی برای کسب در آمد از زن های عضو گروهک کومله براه انداخته است. این زن های بدبخت و مفلوک بیشتر از آنکه مبارزه کنند مشغول دادن سرویس جنسی به تعدادی هوسباز هستند و اسمش را گذاشته اند زن زندگی آزادی - اینها فقط برای سرویس جنسی دادن آزادی دارند و حتی حق جدا شدن از گروههای تروریستی را ندارند.
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    27 0
    کومله یک گروهک تروریستی تجزیه طلب ضدایران و مزدور اسرائیل و عربستان و آمریکا بوده هست و خواهد بود. و السلام بعدالتحریر: توبه ی گرگ مرگ و سزای کومله ای اعدام
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      یکی از راه های جذب افراد در این گروههای تروریستی جاذبه جنسی و بی بندو باری جنسی با قربانی کردن رایگان همین دخترها و زن های عضو گروهکها است. بدبخت خانواده های آنها که فکر می کنند آنها دنبال آزادی هستند، چیزی که به آن میرسند هرزگی است.
  • IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    22 6
    بخشی از کردها مجری فرمان ترکیه در کشتار ارامنه سال ۱۹۱۵
    • فرزاد کایا IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      1 2
      چی میگی ؟!
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      3 1
      احسنت بر شما 🙏💐
  • IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    6 1
    کردها مجری فرمان ترکیه در کشتار ارامنه سال ۱۹۱۵ - و ترکیه الان داره حق همکاریشونو میگذاره کف دستشون . الحمدالله الحمدالله .
    • سیروان مهابادی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      0 0
      احسنت
  • IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    2 1
    چقدر جالب که اینترنشنال ، تروریست خائن رو اسلحه ش رو پاک میکنه بعنوان فرد عادی ازش تعریف میکنه ...
  • DE ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    4 1
    تروریست تجزیه طلب مجازاتش اعدامه. یک کلام والسلام
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    2 0
    حیف از جوانان به این رعنایی در راه مخالفت با اسلام و ایران قدم می گذارند
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      در گروههای تروریستی کومله و دموکرات از زن بعنوان برده جنسی استفاده می شود.
  • حمید IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    8 1
    همین کثافتها سال ۶۰ می گفتن هفتا شیعه را سر ببرید میرید بهشت زندان دولتو ننگ تاریخ بشریت است یک امار از شهدای که در کردستان شهید شدن به دست این جنایتکارها نمیدونم چرا اینها را مثل منافقین دادگاهی نمی کنند
  • DE ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    مگر می شود ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس