شکست دوم تروریست‌های کومله صهیونیست پس از فروپاشی «عملیات بزرگ»+تصاویر

عملیات فریب ضدانقلاب با همراهی تروریست‌های تجزیه طلب برای تطهیر عوامل خود که قصد اجرای عملیات بمب‌گذاری در اصفهان با نام «عملیات بزرگ» را داشتند، شکست خورد.

به گزارش مشرق، حکم اعدام ۴ عضو تیم عملیاتی سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که سال گذشته و در جریان اجرای عملیات بمب‌گذاری در اصفهان دستگیر شدند، صبح روز دوشنبه ۹ بهمن‌ماه اجرا شد.

مردادماه سال گذشته، وزارت اطلاعات ضمن صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «یک تیم عملیاتی مرتبط با سرویس موساد که از مسیر اقلیم کردستان عراق به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شده بودند و قصد انجام عملیات بمب‌گذاری در یک کارخانه تولید تجهیزات وابسته به وزارت دفاع در اصفهان را داشتند، قبل از عملیات، توسط سربازهای گمنام امام زمان (عج)، دستگیر شدند.»

شکست دوم تروریست‌های کومله صهیونیست پس از فروپاشی «عملیات بزرگ»+ عکس


این افراد در اعترافاتی که داشتند درباره ارتباط با سرویس جاسوسی موساد و آموزش‌هایی که به آنان داده شده بود توضیحات قابل توجهی داده‌اند اما از چند روز قبل از اجرای حکم این تروریست‌ها، رسانه‌های ضدانقلاب با مظلوم نمایی سعی در سفیدشویی این افراد داشتند و همسران آن‌ها برای این امر با رسانه‌ها مصاحبه کرده و در شبکه اجتماعی فعال شدند.

شکست دوم تروریست‌های کومله صهیونیست پس از فروپاشی «عملیات بزرگ»+ عکس


نکته حائز توجه در این مانور رسانه‌ای ضدانقلاب عدم کتمان عضویت این افراد در گروه تروریستی کومله بوده است. در این رابطه بویژه همسر یکی از این افراد که خود نیز عضو این گروهک کومله است، با افتخار نسبت به عضویت در این گروه تروریستی حرف زده است.

فعالیت وی در این شبکه‌ها با توجه به اینکه خود وی عضو گروه تروریستی کومله بوده باعث نقض تمامی ادعاهای مطروحه و عدم باورپذیری کاربران فضای مجازی درباره بی‌گناه بوده این افراد شد. درواقع این فرد خود با تناقض رفتاری خاصی دو رویه تروریستی و مظلوم نمایی را در فضای مجازی به نمایش گذاشت که بیش از پیش باعث باطل شدن ادعاهای مطروحه توسط ضدانقلاب شده است.

شکست دوم تروریست‌های کومله صهیونیست پس از فروپاشی «عملیات بزرگ»+ عکس


بی بی سی فارسی نیز که در این زمینه با این زن گفت و گو کرده است در اخبار منتشره درباره این تروریست‌ها با اینکه آنان را «فعال سیاسی کٌرد» نامیده اما همواره به عضویت آنان در گروه تروریستی کومله اذعان کرده است. در مصاحبه‌ای که همسر یکی از تروریست‌های مجازات شده با بی بی سی فارسی داشته است به گذراندن دوره آموزشی پیشمرگه‌های کومله توسط این تروریست‌ها اشاره می‌کند.

بی بی سی فارسی نیز در این زمینه نوشت: «بنابه گزارش‌ها این چهار نفر عضو حزب کومله کردستان ایران بوده‌اند و به اتهام «همکاری با اسرائیل» به اعدام محکوم شده‌اند.»

شکست دوم تروریست‌های کومله صهیونیست پس از فروپاشی «عملیات بزرگ»+ عکس


نکته اساسی اینجاست که برخی از اعضای گروه تروریستی کومله نیز در شبکه های اجتماعی اعتراف کرده اند که این افراد در این گروهک تروریستی عضویت دارند و حتی سرکرده این گروهک نیز نسبت به عضویت آنان در این گروه تروریستی اذعان کرد.

شکست دوم تروریست‌های کومله صهیونیست پس از فروپاشی «عملیات بزرگ»+ عکس
همسر یکی از تروریست های اعدام شده

جالب اینجاست که ضدانقلاب با وجود اینکه از ماهیت گروه تروریستی و تجزیه طلب کومله و اقدامات ضدبشری آن آگاه است اما بازهم به این گروه تجزیه طلب میدان داد و سعی داشت این جماعت را تطهیر کند اما با همه این شرایط بازخورد منفی افکارعمومی به خوبی نشان داد رسانه‌های ضدانقلاب وعوامل گروه تروریستی کومله نتوانستند کاری از پیش ببرند و پاسخ درخور و شایسته‌ای در قبال اجرای این عملیات فریب دریافت کرده‌اند.

شکست دوم تروریست‌های کومله صهیونیست پس از فروپاشی «عملیات بزرگ»+ عکس


درواقع این افراد ابتدا مظلوم‌نمایی کردند اما وقتی دیدند که این فریب‌ها اثری در افکارعمومی ندارند خود واقعی‌شان را نشان دادند و به تهدیدات خود علیه کشورمان ادامه دادند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    12 4
    اغلب کردها هی فتنه راه می اندازید و هی می گویید بقیه ملت ایران هم از ما حمایت کنند ! چطور در مسایلِ دیگر ، هر وقت به کوردها بگویی هموطن ، بلافاصله می گویند ما شما را هموطن خودمان نمی دانیم !! ولی وقتی یه غلطی می کنید و پنچر می شوید ، سعی می کنید احساسات کل ملت ایران را جریحه دار کنید و به خاطر شما کردها همه بپا خیزند و جانفشانی کنند ؟؟!
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      5 6
      کردها هیچوقت نگفتن هم میهن ایرانی ها نیستند. از خودت داستان نساز. کومله خائن هیچ ربطی به مردم کرد ایرانی ندارد. امیدوارم سپاه با قاطعیت حساب همه خائنین را برسد . هم کومله ها و هم پان مغول های مزدور پسمانده کثیف عثمانی
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      1 1
      پانترک عوضی تو دیگه این وسط سواستفاده نکن
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    20 2
    کوردها یک بار پارسال به خاطر مهسا امینی ، ایران همراهی شان کرد ، حالا از این قضیه خیلی خوششان آمده و برخی از آنها که سوء استفاده چی هستند می خواهند زرتی واسه هر کوردی که سقط میشه ، کلّ ملت ایران واسشون قیام کنند !!! امیدوارم سپاه بزنه ریشهء هر کسی که منافق هست را بسوزونه
    • ناشناس IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      0 7
      این آرزو را به گور خواهی برد
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      2 0
      من خودم کرد هستم، یقیناً این اعضای کوموله هستند که ارزوهایشان را با خود به گور خواهند برد، تناقض احمقانه اینها را ببینید از یک طرف به اصطلاح خودشان دم از ازادی ایران میزنند و از طرفی در این گروهک تجزیه طلب و تروریستی فعالیت میکنند که اصلاً اعتقادی به ایران یک پارچه ندارند.
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    10 4
    به تمام شما می گویم که زنان کورد از این جریانِ هوچی گری و خلقی را دنبالِ خودشان کشاندن و خون به جگر کردنِ ملت لذت می برند . درست از چهار سال پیش ، تند تند شاهد این هستیم که یک زن کورد عَلَم می شود و یک موج تشنجی را در ایران راه می اندازد . آزاده نامداری اومد بعد مهسا امینی و آرمیتا گراوند و نرگس محمدی که بزرگ شدهء شهر کوردنشین است و امسال رویا حشمتی و حالا هم زنانِ این اعدامی ها دور برداشته اند .... خیلی خوششان آمده که می بینند جامعه به مظلومیت زنان واکنش نشان می دهد و تا می توانند دارند از این موضوع سوء استفاده می کنند . زنان کورد ، گرگی هستند در لباس برّه . ساده نباشید توی دامشان نیفتید
    • احمد IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      3 6
      نرگس محمدی اهل زنجان هست و ترکه. شما مجبوری اظهار نظر کنی؟
    • alir IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      5 0
      کومله خشن ترین شاخه کورد های مخالف می باشد اینها در دوره جنگ به مناطق کورد نشین و حتی مردم عادی هم رحم نکردند !
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    13 1
    تروریست های وحشی
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    5 1
    همین ها پارسال اوج اغتشاشات مهسا کومله استان های غرب کشور را تا مرز جنگ داخلی پیش بردند و در جوانرود کردستان دست به اسلحه بردند و چندتا خانه مردم که با اونها نبودند را آتش زدند
  • ... IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    5 0
    چرا کوردها اینقدر گروه تروریستی دارن پ ک ک . پژاک .ی پ گ . کومله . دمکورات و... شما یدونه پادشاه کرد نام ببرید بعد ادعای کشور برای خودتون بکنید
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    6 2
    خانواده هاشون هم مجازات کنید امکان نداره ضدانقلاب و عضو کوموله نباشند.تمامی مال و اموالشان بگیرید با ی تیپا بفرستیدشون ور دل گروهک آدمخورشون
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    5 0
    باید اعدام می شدند
  • Uu GB ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    2 0
    اکثر این به اصطلاح احزاب کرد چپی هستند از قدیم الایام سر در دامن شوروي داشتند و اعتقاد به‌ اعمال تروریستی.
  • ... IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    1 0
    باید اون موقع که از عراق کوچ کردن به ایران جلوشو گرفته میشد حالای ادعای خاک نمیکردن تو گوگل جستجو کنید میاد دو میلیون کرد عراقی اومدن ایران
  • ح ر IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    1 0
    یک مشت گوسفند .
  • EE ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 5
    اگر کوردها نبودند ایرانی وجود نداشت و اگر امروز ایران به این وضع افتاده علت اصلی آن است کردها در مدیریت کشور توسط بیگانه پرستان به حاشیه رانده شده اند نادرشاه افشار از تبار کردها کرمانج خراسان بودند و کریم خان زند ازلرستان از قوم مادها بودند و از کردها لک بودند کردها در بیشتر نقاط ایران پراکنده هستند و بیشتر مردم ایران ۵۰ درصد شان از نظر ژنتیکی با کوردها هم خانواده هستند
  • IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 0
    بدتر و فاسدتر از همه بی بی سی فارسی بود که وقیحانه ترین رپورتاژ برای این چهار تروریست ارائه داد و علنا انها را زندانی سیاسی کرد معرفی کرد. کاش همین مورد دست من میدادند تا با یک مستند رسانه ای دقیق برای همیشه بی بی سی فارسی را رسوا کنم و مردم ما بفهمند هدف امثال انگلیس و آمریک با بی بی سی فارسی و دیگر رسانه هاشان براندازی جمهوری اسلامی نیست بلکه نابودی و تجزیه ایران است.
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
    0 0
    کی انشاالله قراره شارمهد رو اعدام کنید؟ تا ول خانواده های شهدای شیراز آروم بگیر؟ و شش عضو حرکه النضال انشالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس