کد خبر 1574053
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
هشدار اردن نسبت به عملیات احتمالی رژیم صهیونیستی در رفح

وزارت خارحه اردن نسبت به عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در رفح هشدار داد.

به گزارش مشرق، وزارت خارجه اردن درباره حمله نظامی اشغالگران به رفح که در شمار زیادی از آوارگان فلسطینی قرار دارند به شدت هشدار داد.

در بیانیه وزارت خارجه اردن آمده است: تاکید می‌کنیم که شورای امنیت باید به مسئولیت خود برای ممانعت از وخامت خطرناک اوضاع و توقف فوری آتش بس عمل کند.

پیش از این نیز وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه‌ای نسبت به عواقب عملیات زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه هشدار داد.

این بیانیه تأکید کرد که ریاض مهاجرت اجباری فلسطینیان را به شدت رد کرده و بار دیگر خواستار آتش‌بس فوری در غزه است.

وزارت خارجه عربستان تصریح کرد که اصرار بر نقض قوانین انسانی توسط اسرائیل ضرورت برگزاری فوری نشست شورای امنیت برای جلوگیری از ایجاد فاجعه انسانی قریب الوقوع در غزه را نشان می‌دهد.

«بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین سخنان خود مدعی شده است که عملیات زمینی در رفح ظرف دو هفته آینده آغاز خواهد شد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از اختلاف بین بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و هرتزی هلیوی رئیس ستاد کل ارتش بر سر عملیات احتمالی در رفح خبر داد.

این شبکه افزود نتانیاهو خواستار نابودی گردان‌های نظامی حماس در رفح تا قبل از ماه رمضان شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    هدف اردن و عربستان مفت برنده شدنه الان می فهمن غزه ایهاچه گوهری هستند . بی وجدانها سنگهای ایران اگر پردرمیاوردند و مردمش موشک میشدند ازدق رژیم صهیونیستی برسرشان فرودمیامدند
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    ارزاق صهیونیست ها بعد از بستن راه دریایی توسط یمن از خاک اردن و عربستان و امارات تامین میشه.........اونوقت قیافه هم میگیرند
  • DE ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    2 0
    اردن منافق !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس