کد خبر 1574253
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
پیام تبریک امیر قطر به رئیس‌جمهور ایران

امیر قطر در پیامی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رئیس جمهور ایران تبریک گفت.

به گزارش مشرق، شیخ تمیم بن حمد آل‌ثانی، امیر قطر امروز (یکشنبه) در پیامی به سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

همچنین شیخ عبدالله بن حمد آل‌ثانی، معاون امیر قطر در پیامی جداگانه به رئیس جمهور ایران سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

شیخ محمد بن عبدالرحمن، نخست وزیر و وزیر خارجه قطر نیز در پیامی جداگانه به ابراهیم رئیسی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

پیش از این سران و مقامات ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور، کرواسی، چین، اتیوپی، ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان با ارسال پیام‌هایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به سید ابراهیم رئیسی تبریک گفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Puyamotlaq IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    در رفح شاهد دو ۲ برابر شدن آمار کشتار نتانیاهو خواهیم بود که نتیجه شیطنت رژیم شیطان بزرگ آمریکایی تیم آقای بایدن در میان سرانجام کشورها عربی و اسلامی هستیم در رفح شاهد کشتار کودکان و نوزادان فلسطینی توسط اعمال تیم نتانیاهو_بایدن خواهیم بود و در این زمینه نباید از بازوی چانه زنی رهبران اردن و امارات متحده عربی و عربستان سعودی در حمایت پشت پرده در کمک به رژیم اشغالگر اسرائیل غافل باشیم دولتمردان این کشورها بواسطه شیطنت رژیم آمریکا و متحدان نتانیاهو نه تنها قول های خود در اجلاس سران کشورها اسلامی که در عربستان سعودی دادند عمل نکردند بلکه با در اختیار گذاشتن امکانات ملی خود به محور صهیونیستی که توسط آمریکا اداره می شد باعث شدند حالا نتانیاهو و بایدن به فکر حمله و کشتار در رفح افتاده است نزدیک به سه ماه از نشست سران کشورها اسلامی در ریاض می گذرد شاهد بر این ماجرا بودیم که هیچ یک از اقوال مندرج در کنفرانس توسط شورا عملی نشد جایی که ملت های مسلمان و عربی چشم به آن دوخته بودند و قول هایی که هم چون سوپاپ اطمینانی برای انزجار ملت های آزاده جهان بود در آن زمان آمار کشتار مردم هنوز به ده ۱۰ هزار نفر نرسیده بود . حال از افکار آزادگان جهان پرسش کنید آیا رهبران دروغگو کشورها شریک خون های ریخته شده در رفح خواهند بود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس