کد خبر 1574451
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
سران عربستان سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفتند

شاه و ولی‌عهد سعودی امروز یکشنبه ۱۱ فوریه با ارسال پیام‌های جداگانه چهل و پنحمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت و دولت ایران تبریک گفتند.

به گزارش مشرق، «ملک سلمان بن عبدالعزیز آل‌سعود در پیامی فرارسیدن این روز ملی را به جناب آقای دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران اسلامی تبریک گفته و صمیمانه برای ایشان، دولت و ملت برادر آرزوی سلامتی و شادکامی کرد»، این گزارش خبرگزاری واس از پیام شاه سعودی است.

خبرگزاری رسمی دولت عربستان در گزارش دیگری نوشت که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان و و نخست‌وزیر این کشور هم در پیامی این روز ملی را به جناب آقای دکتر ابراهیم رئیسی تبریک گفته و برای دولت و ملت برادر ایران، آرزوی پیشرفت و بهروزی روزافزون کرد.

روز گذشته جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ترکیه، جمهوری آذربایجان، گرجستان، بورکینافاسو، سوئد، ژاپن و ترکمنستان با حضور مقامات این کشورها، سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی و ایرانیان مقیم برگزار شد.

پیش از عربستان، مقامات قطری هم از جمله امیر این کشور، ولی‌عهد وی و نخست‌وزیر و وزیر خارجه دولت دوحه با ارسال پیام‌های جداگانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به آیت‌الله رئیسی تبریک گفتند.

سفیر عربستان عبدالله بن سعود العنزی نیز روز گذشته در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، پیام‌های تبریک شاه سعودی و ولی‌عهد ریاض محمد بن سلمان برای آیت‌الله رئیسی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به وزیر امور خارجه ابلاغ کرده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    2 0
    عربستان ،برادر ایران نیست . حنایش رنگی ندارد .
    • GB ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      1 0
      تمام همسایه های ایران اسلامی چه عربی وتورکی شده دشمن
    • GB ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      0 1
      عربستان دوست وبرادرماست فکرکنم خبررااشتباه خواندی
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      0 0
      همسایه تورچی؟استان باکوی خودمون رو میگی پان تورچ.
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      0 0
      روابط ایران وایرانی باکشورهای دیگه به خودمان ربط داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس