شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: حضور گسترده امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن شوق انگیز و وصف ناشدنی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ملت ایران برای حضور در آوردگاه یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی و وحدت بخش در آوردگاه یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در سراسر کشور تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت بزرگ ایران

برای حضور حماسی و وحدت بخش در آوردگاه یوم الله ۲۲ بهمن

ملت بزرگ و حماسه ساز ایران اسلامی در چهل و پنجمین سالگرد طلوع فجر انقلاب اسلامی و در جشن بزرگ ملی و مطلع فرا رسیدن ماه شعبان المعظم که محفوف به رحمت و رضوان الهی است جلوه‌های درخشانی از عنایات حق را متجلی و عزم راسخ همراه با بصیرت و وفاداری انقلابی خود را به نمایش گذاشت.

حضور گسترده آحاد مختلف ملت اعم از زن و مرد، پیر و جوان و در صفوفی فشرده همراه با گام‌هایی استوار در سراسر میهن اسلامی و در تمامی شهرها، و اغلب روستاهای کشور، صحنه های شوق انگیز و وصف ناشدنی را رقم زد و نشان داد این ملت، مصمم و با صلابت تا نیل به اهداف متعالی امام خود و رسیدن به آرمان‌های والا و افق‌های روشن انقلاب، در دامنه‌ها متوقف نشده و در صدد فتح قله‌های عزت و شرافت و اقتدار و زمینه ساز ظهور نورحق و طلوع فجر ولایت موعود است.

بی‌تردید بخاطر داشتن چنین مردمی قدرشناس و فداکار که به فرموده امام راحل از امت صدر اسلام نیز والاتر و بزرگوارتر هستند پیشانی شکر بر آستان ربوبی قرارداده و شاکر این نعمت‌ بزرگ هستیم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدردان و شکرگزار بصیرت، هوشمندی و لحظه‌شناسی ملت بزرگ ایران در خلق حماسه باشکوه و ماندگار ۲۲بهمن ۱۴۰۲ بوده که با حضور عظیم و پرشور، پایداری و استواری خویش را در پایبندی به نظام اسلامی و استمرار این مسیر نورانی به رخ جهانیان کشیدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    این بانگ آزادی ست کز خاوران خیزد فریاد انسان‌ هاست، کزنای جان خیزد اعلام توفان‌ها ست، کز هر کران خیزد آتشفشان قهر ملت‌های در بند است حبل‌ المتین توده‌های آرزومند است الله‌ اکبر، خامنه ایی رهبر دشمن بداند ما موج خروشانیم زاییده بحریم، فرزند توفانیم در سنگر اسلام، بگذشته از جانیم بازو به بازو، صف به صف، ما آهنین چنگیم سنگر به سنگر، جان به کف آماده جنگیم تخت شهنشاهان، شد سرنگون از ما بخت تبهکاران، شد واژگون از ما دامان آزادی، شد لاله‌گون از ما ما حافظ آزادی و اسلام و قرآنیم ما در پی آسایش و معراج انسانیم الله‌اکبر، خامنه ایی رهبر ما در ره اسلام، پیمان خون بستیم زنجیر استعمار، مردانه بگسستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس