حجت الاسلام صدیقی

امام جمعه موقت تهران گفت: انتخابات نشان می‌دهد ملت در حیات سیاسی و اجتماعی مرگ پذیر نیست و این علامت زنده بودن ملت است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طی سخنانی اظهار داشت: خداوند چیزی در وجود انسان نهادینه کرده است که بعد از پایان ماموریت دنیوی از ما گرفته می شود و این یک نعمت موهبتی است.

وی افزود: خداوند متعال بشر را به نعمت عقل ممتاز کرده است و این همان حجت درونی انسانها در این دنیا است.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن چیزی کم نگذاشتند. این راهپیمایی و حضور حماسی مردم بر اساس آماری که کارشناسان از همه استانها ارائه کردند بیشتر از سنوات قبل بوده است. این موجب عصبانیت و ناراحتی دشمن و تودهنی زدن به همه بوق‌های تبلیغاتی استکباری می‌شود. حضور مردم یک حضور عزت ساز و مقابله صریح با جبهه تبلیغاتی دشمن بود.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: در راهپیمایی امسال زنان مانند سایر عرصه ها در سطح وسیعی ایفای نقش کردند و حضور نوجوانان و جوانان چشمگیر بود. هرچند جوانان ما دفاع مقدس و انقلاب را ندیدند اما نشان دادند به برکت خون شهدا پاسداران خون شهدا و حافظان مکتب هستند.

وی عنوان کرد: تبلیغات دشمن بسیار پرحجم است و شب و روز توپ‌های تبلیغاتی آنان ذهن مردم ما را هدف گرفته است؛ آنان می‌خواهند پرچم ولایت را به غربت مبتلا کنند و با همکاری غربگراهای داخلی به میدان آمدند تا مردم را مایوس کنند از سوی دیگر مشکلات اقتصادی مردم قابل انکار نیست و دنیای کفر به قول خودش فشارهای فلج کننده به ما وارد کرده است اما مردم مردم علی رغم همه مشکلات با بصیرت به میدان آمدند تا بگویند با اینکه از مشکلات آگاه هستیم ولی صاحب این انقلاب ما هستیم، عهد بسته‌ایم از این انقلاب حمایت و از ولایت اطاعت کنیم.

صدیقی ادامه داد: این انقلاب، انقلاب الهی است و استمرار بعثت نبی مکرم اسلام است. امروز هم پیام های پیامبر ما از طریق جانشینان ایشان که در مرتبه اول امامان هستند و در مرتبه بعد رهبر ما که نایب امام هستند به جهان می‌رسد و ایران ما جوشش جدیدی از بعثت انبیا بود و هرگز دشمنان نمی‌توانند این صدا را خاموش کنند.

امام جمعه موقت تهران افزود: این بعثت نبوی که در ایران درخشید همه قدرتهای شرقی و غربی حساس شدند و خواستند این نور را در کشور ما خاموش کنند اما این نور مرزها را درنوردید و امروز لبنان سوریه و عراق و یمن و غزه یک زنجیره مستحکمی است که قدرت ادعایی شیطان بزرگ و سران کشورهای اروپایی را به چالش کشید. دیدید که یمن چگونه شریان اقتصادی اسرائیل را به چالش کشید و آمریکا و انگلیس هم حریفش نشدند. لبنان را می بینید که چگونه در حال فلج کردن پایگاههای اسرائیل است و امروز گروه‌های انقلابی عراق در کنار مردم غزه در هجوم به قلب دنیای کفر هم قسم شده‌اند و پایگاه‌های نظامی آمریکای در منطقه را هدف قرار می‌دهند و این مستکبران گردن کلفت مانند برف در حال آب شدن هستند و به زودی اثبات می‌شود حق پیروز است و باطل نابود شدنی است.

وی درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم گفت: انتخابات عزت مردم و تحولخواهی همیشگی آنان است. انتخابات موجب تامین امنیت روانی و فرهنگی و سیاسی کشور است. انتخابات نشان می‌دهد ملت در حیات سیاسی و اجتماعی مرگ پذیر نیست و این علامت زنده بودن ملت است. علاوه بر آن نشان می‌دهد مردنم دریافته اند باید خودشان سرنوشت خودشان را رقم بزنند.

صدیقی ادامه داد: جمهوریت،‌اسلامیت نظام را بیمه می‌کند و اگر جمهوریت نباشد احکام اسلام امکان اجرا پیدا نخواهد کرد و ولایت قوام لازم برای نفوذ داخلی و بین المللی را نخواهد داشت. تجارب تاریخی از ملت ما یک اجتماع پولادین بصیر بوجود آورده است لذا حضور در پای صندوق انتخابات یک انتخاب عقلی، سیاسی، شرعی و لایتمدارانه است.چون مشکلات داریم باید در انتخابات شرکت کنیم زیرا انتخابات موجب ارتقا توانایی کشور است و مردم می فهمند که حضورشان گره گشا است و این حضور شما موجب دلگرمی مسئولان است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مشارکت پایین موجب تحمیل هزینه‌های جدید بر کشور می‌شود گفت: اگر می‌خواهید خدمتگزاران خود را دلگرم کنید راهش شرکت در انتخابات است و حتی کسانیکه مذهبی هم نیستند باید برای امنیت کشور در انتخابات شرکت کنند. لذا من مطمئن هستم مردم بصیر ما پرشور در انتخابات شرکت می‌کنند و شما باید پرچم فتح را در کنار ولایت فقیه به دست صاحب اصلی آن برسانید. همچنین حضور حداکثری در انتخابات موجب می شود کشورتان به عنوان یک کشور مقتدر در مقابل دشمنان قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 19
    احسنت:حرف راست ودرست جواب نداره
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    3 1
    مهم اسلام است که همواره زنده است
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 12
    من فقط رای میدهم
    • سیدمهدی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      1 0
      بله فقط
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    0 7
    من فقط رای میدهم
  • Gghhh IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    18 2
    چرا تمام این سالها پول کشور پول مردم به سمت کسانی سرازیر شده که به هیچ درد کشور و مردم نخورده اند هیچ مشکلی از مشکلات کشور و مردم را حل نکرده اند !!! هیچ گره ای از مشکلات را باز نکرده اند و فقط به طرق مختلف بیت المال و حق مردم را بالا کشیده اند و دنبال خوشگذرانی و زن بارگی و عشق و حال خودشان بوده اند ؟؟!!!
    • IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      0 18
      زن بارگی و مرد بارگی هیچکدام بهتر و بد تر نیست . زن ها بد نیستند مرد ها هم همه خوب یا بد نیستند هیچ
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    تاحالا هرچی رای دادیم اشتباه ازآب درامدچون(نه کارشناس، نه بصیرت ونه علم غیب داریم که اگربه کسی رای بدهیم خوب ازاب دربیادووقت، امکانات,پول،شغل،درامد،خونه،خودرو،رسانه،حزب وابزارلازم برای تشخیص فرداصلح نداریم...)
    • ZA ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      2 0
      خب رای ندادن را بیازمای
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    1 0
    تاحالا هرچی رای دادیم اشتباه ازآب درامدچون(نه کارشناس، نه بصیرت ونه علم غیب داریم که اگربه کسی رای بدهیم خوب ازاب دربیادووقت، امکانات،گارد,پول،شغل،درامد،تغذیه مناسب،دارودرمان بموقع ومناسب،خونه،خودرو،رسانه،حزب وابزارلازم برای تشخیص فرداصلح نداریم...)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس