حجت الاسلام صدیقی

خطیب نماز جمعه تهران، گفت: حمله سپاه به مقر تروریست‌ها هشداری به همه بدخواهان بود تا متوجه شوند، اگر از این جنایات مرتکب شدند، جای امنی در زیرِ این آسمان و در هیچ جای جهان برای آن‌ها وجود ندارد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام «کاظم صدیقی» در خطبه‌های نماز جمعه عبادی- سیاسی این هفته تهران -۲۹دی ماه- که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد در مورد اهمیت ماه رجب، گفت: ماه رجب و اعتکاف فرصت استثنایی برای همه مومنان است. باید از همین الان برای اعتکاف آماده شوید و جان را پاک کنیم تا در محل نورانی و مقدس همراه همه دلشدگان در کانون عاشقان گردهم آییم.

به گزارش ایرنا، وی با اشاره به تحولات غزه، مسأله اول جهان اسلام را فلسطین عنوان کرد و افزود: بیش از صد روز است که رژیم وحشی و بی دین صهیونیستی خود را به دنیا نشان داد و نفرت جهانی را برای خود ذخیره کرد و با بمب‌های سنگرشکن خانه‌ها را ویران و کودکان را به خاک وخون کشید و به کادر درمانی و بیمارستان‌ها حمله و خبرنگاران را شهید کرد و به تمام قوانین بین المللی پشت پا زد.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه این رژیم ابتدا در سه مرحله می‌گفت، حماس باید نابود شود، سکنه غزه باید این منطقه را تخلیه کنند و اسرای ما آزاد شود، تاکید کرد: در مرحله اول سر آن‌ها به سنگ خورد و فرماندهانشان به جهنم واصل شدند و ضررهای سیاسی و اقتصادی دامن گیر آن‌ها شد که به نابودی این رژیم خواهد انجامید.

حجت الاسلام صدیقی اضافه کرد: این رژیم در مرحله دوم عقب نشینی کرد و در مرحله سوم با ریختن بمب‌های خطرناک به مردم بی دفاع حمله کرد و مدعی می‌شد که قصد ما شناسایی و اشراف اطلاعاتی به تونل‌های حماس است و از اول جنایات تا امروز به هیچ یک از اهداف خود نرسید و زوال این رژیم هم به برکت خون‌های ریخته شده نزدیک است.

مردم در انتخابات، بهتر از گذشته مایه آبروی کشور و نظامشان خواهند شد

وی در فراز دیگری از خطبه‌های امروز به موضوع انتخابات پرداخت و بیان کرد: امام (ره) از مردم عزیز ما راضی بود و می‌فرمود ایمان مردم ما نسبت به مردم صدر اسلام بهتر است. امام به ملت خود دلبستگی معنوی داشت و رهبر انقلاب هم در جمع ائمه جمعه سراسر کشور خطاب به امامان جمعه مطالب بسیار راهبردی وسازنده‌ای در مورد توجه به مردم بیان فرمودند. این مطالب هم درسی برای ائمه جمعه بود و هم اهمیت و جایگاه نماز جمعه و وظایف خطبا را بیان فرمودند.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه مردم ما مردمی بسیار خوب و مومن هستند و این مردم برای حضور در میدان‌های گوناگون و دفاع از ایران در عرصه‌های مختلف و مقابله با انواع تهاجم‌های تبلیغاتی، نظامی و سیاسی دشمنان آماده هستند، افزود: مردم ما امتحان خود را همه ساله با آمدن پای صندوق‌های رأی پس دادند و دشمنان و ویروس‌های یاس آور و تضعیف بدانند که این مردم خداجو، ولایت محور برای انتخابات بهتر از گذشته مایه آبرو و عزت کشورشان و شهیدانشان خواهند شد.

حجت الاسلام صدیقی همچنین با اشاره به حملات سپاه به مقر تروریست‌ها گفت: در دوشنبه شب هفته‌ای که گذشت سپاه قهرمان و همیشه بیدار در مقابل ترورهای که در این ایام انجام شد و حرکت‌های کوری که داعش انجام داد و اسرائیل غاصب و وحشی هم افراد ارزشمند ما مانند شهید «سید رضی» را ترور کرد، انتقام خود را با فرستادن موشک‌ها، همزمان در دو کشور مختلف (در ادلب سوریه و اربیل عراق) بر مواضع تروریست‌ها گرفت. این حمله قهرمانانه بسیار دقیق، برگ زرینی بر اوراق طلایی دوران حیات سپاه و نیروهای مسلح اضافه کرد.

وی با بیان اینکه چند نکته در این زمینه شایان توجه است، اظهار کرد: سپاه دو مقر را مورد هدف قرار داد و آغاز انتقامش را از یک زمان مناسبی شروع کرد. می‌توانستند از مسیر کرمانشاه یا مسیر نزدیکتر این حمله را انجام دهند، اما از فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری و از خوزستان عملیات را شروع کردند تا برای اسرائیل وحشی و شکست خورده هشدار لازمی باشد تا متوجه شود موشک‌های ما در حدی است که می‌تواند آن‌ها (اسرائیل) را مورد هدف قرار دهد به همین جهت این اقدام برای بازدارندگی بود تا اسرائیل به خود اجازه ندهد که اقدامات تروریستی‌اش را ادامه دهد و این حیوان خطرناک در لاک خود فرو رود و جرات نگاه به ما را نداشته باشد.

خطیب نماز جمعه تهران، سپاه را بازوی مردم برای حراست از امنیت کشور دانست و تاکید کرد: این حرکت سپاه به نمایندگی از آحاد مردم غیور ایران انجام شد و هشداری به همه بدخواهان بود تا متوجه شوند، اگر از این جنایات مرتکب شدند جای امنی در زیر این آسمان و در هیچ جای جهان برای آن‌ها نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    15 2
    هشدار در مقابل ترور و شهادات سرداران و دانشمندان !!!!!!!!! بهتر نیست کمی شهامت و غیرت پاسخ انتقام رو داشته باشین
  • یزدان BG ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    14 2
    جک نگوچهادتا بچه کشتید چهارتا کودک
  • US ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    1 13
    مرگ بر اسراییل مرگ بر صهوینیست مرگ بر آمریکا
  • CA ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
    18 3
    البته هشدار بیشتر برای ما بود چون فهمیدیم تا چه اندازه پدافند ما ضعیف و فشل هست و تا چه اندازه نگاه تک وجهی به مقاله موشکی خطرناک و تخیلی هست
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
      0 6
      توپ شلیک شده نه موشک , حمه توپخانه ای به چند تروریست غیر ایرانی صورت گرفته
  • کارشناس IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    1 0
    آن 6 میلیونی که برای غزه نام نویسی کردند.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    2 0
    به خودش هشدار
  • بی نام IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    حالمون جا امد به امید روزی که تو وطن نابودی اسراییل غاصب را جشن بگیریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس