حمایت ائمه جمعه از دستگاه‌های مسؤول برای «مقابله با تروریست‌ها» و «تأمین منافع ملی» ایران

ائمه جمعه سراسر کشور امروز جمعه 29 دی‌ماه 1402، ضمن ادای فریضه نماز، از اقدام دستگاه‌های مسؤول در «مقابله با تروریست‌ها» حمایت کردند و از مسؤولان مربوطه خواستند که «در تأمین امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران، با احدی تعارف نداشته باشند».

به گزارش مشرق، ائمه جمعه سراسر کشور امروز جمعه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۲، ضمن ادای فریضه نماز، از اقدام دستگاه‌های مسؤول در «مقابله با تروریست‌ها» حمایت کردند و از مسؤولان مربوطه خواستند که «در تأمین امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران، با احدی تعارف نداشته باشند»؛ در ادامه به اهم مطالب ائمه جمعه در خصوص ضربه سپاه به مواضع تروریست‌ها در منطقه اشاره می‌شود.

تهران| هیچ مکان امنی در جهان برای دشمنان ایران وجود ندارد

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، به حملات سپاه به مقر تروریست‌ها اشاره کرد و گفت: در دوشنبه شب هفته‌ای که گذشت سپاه در مقابل ترورهای که در این ایام انجام شد، انتقام خود را با فرستادن موشک‌ها، همزمان در دو کشور مختلف بر مواضع تروریست‌ها گرفت، این حمله قهرمانانه بسیار دقیق، برگ زرینی بر اوراق طلایی دوران حیات سپاه و نیروهای مسلح اضافه کرد.

وی افزود: چند نکته در این زمینه قابل توجه است و آن اینکه سپاه دو مقر را مورد هدف قرار داد و آغاز انتقامش را از یک زمان مناسبی شروع کرد، می‌توانستند از مسیر کرمانشاه یا مسیر نزدیکتر این حمله را انجام دهند، اما از فاصله ۱۲۰۰ کیلومتری و از خوزستان عملیات را شروع کردند تا برای اسرائیل وحشی و شکست خورده هشدار لازمی باشد تا متوجه شود موشک‌های ما در حدی است که می‌تواند آن‌ها را مورد هدف قرار دهد و از این رو به خودش اجازه ندهد که اقدامات تروریستی‌اش را ادامه دهد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با تأکید بر اینکه سپاه بازوی مردم برای حراست از امنیت کشور است، گفت: این حرکت سپاه به نمایندگی از آحاد مردم غیور ایران انجام شد و هشداری به همه بدخواهان بود تا متوجه شوند اگر از این جنایات مرتکب شدند، جای امنی در زیرِ این آسمان و در هیچ جای جهان برای آن‌ها وجود ندارد.

حمایت ائمه جمعه از دستگاه‌های مسؤول برای «مقابله با تروریست‌ها» و «تأمین منافع ملی» ایران

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی


آذربایجان شرقی| جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت خود با احدی تعارف ندارد

آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز در خصوص عملیات موشکی ایران علیه تروریست‌ها در اربیل عراق و گروهک‌های تروریستی در سوریه گفت: هدف‌گیری نقطه‌ای موشک‌های سپاه پاسداران مرحله جدیدی از بازدارندگی ایران را به نمایش گذاشت؛ ایران هر موقع و از هر نقطه اراده کند دشمن را سرکوب می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان متذکر شد: این عملیات یک پیام بزرگ دارد و آن این است که ایران با هیچ تهدیدی علیه کشورش مماشات نخواهد کرد و بدون لکنت تهدیدات را پاسخ خواهد داد؛ حمله با موشک بالستیک دوربرد به اهداف بسیار دوردست برای رژیم صهیونیستی و هواداران این رژیم معنادار و حامل پیام بود؛ مقامات کشورمان بارها تاکید کرده‌اند که ما به دنبال گسترش و جنگ نیستیم ولی در امنیت کشورمان نیز با احدی تعارف نداریم.

حمایت ائمه جمعه از دستگاه‌های مسؤول برای «مقابله با تروریست‌ها» و «تأمین منافع ملی» ایران

آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم


البرز| اقدامات ایران تا نابودی آخرین نفرات تروریست‌ها ادامه دار خواهد بود

آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز با اشاره به اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای هدف قراردادن مواضع داعش و موساد گفت: ایران اسلامی تمایلی به افزایش تنش در منطقه ندارد اما از منافع مشروع خود حمایت می‌کند؛ این تروریست‌ها هیچ نقطه امنی در منطقه دیگر نخواهند داشت و این اقدامات تا نابودی آخرین نفر آنها ادامه دار خواهد بود.

حمایت ائمه جمعه از دستگاه‌های مسؤول برای «مقابله با تروریست‌ها» و «تأمین منافع ملی» ایران

آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی


بوشهر| ایران، رژیم صهیونیستی را هم ردیف داعش در تروریسم معرفی کرد

حجت‌الاسلام محمود کارگر امام جمعه خارگ نیز ضمن اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها در منطقه گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این عملیات ضدتروریستی موفق، حمله به مقرهای تروریستی داعش و موساد به‌طور کاملاً همزمان باشد؛ در واقع ایران، رژیم صهیونیستی را هم ردیف داعش در تروریسم معرفی کرد.

وی ادامه داد: این عملیات ثابت کرد که هیچ جای امنی در منطقه برای تروریست‌ها وجود ندارد؛ ایران برای ایجاد بازدارندگی در مقابل دشمنان از یکی از ابزارهای خود استفاده کرده و این پیام بسیار مهم را به دنیا گوشزد کرد که هر چند مایل به افزایش تنش و درگیری در منطقه نیست، اما در عین حال با قدرت از منافع مشروع و به حق خود دفاع کرده و اجازه هیچ‌گونه سو استفاده‌ای را به دشمن نخواهد داد.

حمایت ائمه جمعه از دستگاه‌های مسؤول برای «مقابله با تروریست‌ها» و «تأمین منافع ملی» ایران

حجت‌الاسلام محمود کارگر


چهارمحال و بختیاری| با ضربه سپاه به تروریست‌ها دشمنان فهمیدند که ایران اسلامی اهل عمل است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد نیز با اشاره به انتقام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جنایتکاران اظهار کرد: با این اقدام سپاه، ایستادگی در برابر دشمنان، پویایی و زنده بودن انقلاب و ضعف دشمنان حس شد، اگر چه انتقام سخت هنوز باقی مانده است اما با همین ضربه دشمنان فهمیدند که ایران اسلامی اهل عمل است و هر جور که دشمنان بخواهند، نمی‌توانند تصمیم بگیرند.

حمایت ائمه جمعه از دستگاه‌های مسؤول برای «مقابله با تروریست‌ها» و «تأمین منافع ملی» ایران

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام


خراسان جنوبی| این سیلی زدن‌ها تا قطع نفس استکبار ادامه خواهد داشت

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی امام جمعه موقت بیرجند نیز به حادثه تروریستی کرمان اشاره کرد و گفت: دشمن بیکار نمی‌نشیند و بزدلانه حرکاتی را انجام می‌دهد اما سیلی محکمی هم از سپاه می‌خورد؛ البته این اول ماجرا است و این سیلی زدن‌ها تا قطع نفس استکبار ادامه خواهد داشت؛ امروز استکبار نفس‌های آخرش را می‌کشد و با ابهت پوشالی خود در جریان فلسطین دست و پا می‌زند.

وی با اشاره به تقابل جنگ کفر و ایمان میان غزه و رژیم منحوس صهیونیستی خاطرنشان کرد: این مسیر نورانی بسیار نویدبخش است و نهایت پیروزی از آن جبهه اسلام است.

حمایت ائمه جمعه از دستگاه‌های مسؤول برای «مقابله با تروریست‌ها» و «تأمین منافع ملی» ایران

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی


خراسان رضوی| دشمنان ایران فقط زبان قدرت را می‌فهمند

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته در حرم مطهر رضوی با تأکید بر اینکه عظمت عملیاتی رزمندگان اسلام در عملیات موشکی اخیر ثابت شد، گفت: جایی که قدرت‌نمایی توان موشکی ما به منصه ظهور رسید، زمانی بود که غیورمردان سپاه پاسداران، مقر تروریست‌ها در ادلب سوریه را هدف قرار دادند تا این کانون جنایتکارانه و شیطانی دشمن در هم کوبیده شود.

وی بیان کرد: این عملیات ثابت کرد که عداوت و دشمنی با این ملت در هر نقطه از کره زمین، قابل تعقیب و قابل سرکوبی است؛ برادران و خواهران! دشمن ما فقط یک زبان می فهمد. نه زبان عاطفه، نه انسانیت، نه استدلال و نه برهان، فقط یک زبان و آن هم زبان قدرت و زور است. باید با این زبان با دشمن حرف بزنیم.

حمایت ائمه جمعه از دستگاه‌های مسؤول برای «مقابله با تروریست‌ها» و «تأمین منافع ملی» ایران

آیت الله سید احمد علم الهدی


قزوین| قدرت جمهوری اسلامی ایران ترس و وحشت بیشتری در دل صهیونیست‌ها انداخت

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین عنوان کرد: مقر تروریستی داعش و موساد در سوریه و اربیل بسیار ماهرانه مورد اصابت موشک‌های منهدم‌کننده قرار گرفت و تروریست‌های اصلی و دلالان صهیونیستی، در این عملیات به هلاکت رسیدند و قدرت جمهوری اسلامی ایران ترس و وحشت بیشتری در دل صهیونیست‌ها انداخت.

وی ادامه داد: صهیونیست ها به خوبی قدرت نظامی ایران را درک کرده اند و این موضوع، بسیار در از هم پاشیدن روحیاتشان و به جنون کشیدن آن ها مؤثر است.

حمایت ائمه جمعه از دستگاه‌های مسؤول برای «مقابله با تروریست‌ها» و «تأمین منافع ملی» ایران

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی


قم| برد 1200 کیلومتری حمله موشکی سپاه به تروریست‌ها در واقع پیامی برای صهیونیست‌ها بود

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر امروز در نماز جمعه قم از پاسخ محکم و کوبنده سپاه پاسداران به دشمن تقدیر کرد و گفت: اینکه سپاه از خوزستان برای زدن مواضع تروریست‌ها در ادلب از موشکی با برد ۱۲۰۰ کیلومتری استفاده کرد پیام داشت، سپاهیان می‌خواستند بگویند که رژیم اشغالگر بداند که برد موشک ما به آن‌ها هم می‌رسد و اگر دست از پا خطا کنند ما پای کار مظلومان هستیم.

وی ادامه داد: ما اهل توسعه جنگ نیستیم اما در پیام خود اعلام می‌کنیم که اگر آمریکا می‌خواهد رژیم صهیونیستی در آرامش باشند، باید بگذارد مردم غزه هم در آرامش باشند تا مردم غزه به سرزمین خود برگردند و پیگیر احقاق حق خود باشند و روزی دولتی مستقل در فلسطین تشکیل شود.

حمایت ائمه جمعه از دستگاه‌های مسؤول برای «مقابله با تروریست‌ها» و «تأمین منافع ملی» ایران

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری


کرمانشاه| ضربه سپاه به تروریست‌ها برای حفظ و حراست از ملت شریف ایران اسلامی انجام شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه در خطبه این هفته نماز جمعه نیز اظهار داشت: مردم عمود خیمه انقلاب و نظام هستند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خیمه‌های فساد دشمنان مردم را در نقاط دور و نزدیک هدف موشک‌های بالستیک قرارداد و این حمله برای حفظ و حراست از ملت شریف ایران اسلامی انجام شد.

حمایت ائمه جمعه از دستگاه‌های مسؤول برای «مقابله با تروریست‌ها» و «تأمین منافع ملی» ایران

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری


کهگیلویه و بویراحمد| پاسخ کوبنده سپاه به تروریست‌ها برای دفاع از تمامیت ارضی ایران بود

آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به حمله موشکی ایران به تروریست‌ها در عراق و سوریه، افزود: این پاسخ کوبنده به تروریست‌ها برای دفاع از تمامیت ارضی کشور صورت گرفت؛ طبق تحلیل رسانه‌های غربی این موشک باران هشداری به رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان انقلاب و نظام بود.

وی ضمن تأکید بر اینکه ما برای تمامیت ارضی و استقلال همسایگان خود مانند عراق و پاکستان، احترام قائل هستیم، گفت: تروریست‌ها از خارج از کشور، از آمریکا و اسرائیل فرمان می‌برند و این حمله موشکی باعث شد تا تروریست‌ها زمین گیر شوند.

حمایت ائمه جمعه از دستگاه‌های مسؤول برای «مقابله با تروریست‌ها» و «تأمین منافع ملی» ایران

آیت الله سید نصیر حسینی


هرمزگان| سپاه دل‌های مردم که در جریان حادثه تروریستی محزون بود را تسلی داد

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تشکر و قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص حمله به مواضع تروریست‌ها خاطرنشان کرد: سپاه با حمله به لانه‌های شیطان در اربیل، سوریه و پاکستان که دست به جنایت و خیانت می‌زنند، دل‌های مردم که در جریان حادثه تروریستی محزون بود را تسلی داد.

وی افزود: کشورهای منطقه و همسایه‌های ایران فهمیدند که ایران بر سر منافع خود با هیچ کسی تعارف ندارد؛ این حمله موشکی حاوی پیام اقتدار ملت ایران به شیطان بزرگ آمریکا و انگلیس نیز بود که بدانند جنبه بازدارندگی ایران همیشه فعال و پویا است.

حمایت ائمه جمعه از دستگاه‌های مسؤول برای «مقابله با تروریست‌ها» و «تأمین منافع ملی» ایران

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده


یزد| ایران در تأمین امنیت مردم خود با هیچ‌کسی تصامح و تصالح نخواهد داشت

آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی یزدی در خطبه این هفته نماز جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به انتقام‌گیری جمهوری اسلامی ایران از منافقان و گروهک‌های معاندان و منافقان در خارج از مرزها، گفت: این انتقام دو پیام با خود به همراه داشت که اولین مورد این است همه جا گروهک‌های منافقین تحت اشراف جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد، گفت: دومین پیام این انتقام این بود که ما در بحث امنیت مردم ایران با هیچ‌کسی تصامح و تصالح نخواهیم داشت و کشورهای همسایه نیز باید امنیت منطقه را امنیت خود بدانند.

حمایت ائمه جمعه از دستگاه‌های مسؤول برای «مقابله با تروریست‌ها» و «تأمین منافع ملی» ایران

آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی یزدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس