کد خبر 1576191
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۱
افزایش بیش از 20 درصدی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

گفت: یکی از شبکه‌های تلویزیونی سلطنت‌طلب بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌گوید: «‌همه آن کسانی که می‌گفتند جمهوری اسلامی رفتنی است مردند و هنوز این حکومت پابرجاست»!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: یکی از شبکه‌های تلویزیونی سلطنت‌طلب بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور میلیونی مردم در دفاع از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گوید: «‌همه آن کسانی که می‌گفتند جمهوری اسلامی رفتنی است مردند و هنوز این حکومت پابرجاست»!

گفتم: تا کور شود هر آنکه نتواند دید!

گفت: این شبکه سلطنت‌طلب و سایر گروه‌های اپوزیسیون و مقامات آمریکایی که از حمایت جانانه مردم از انقلاب و نظام عصبانی بودند از فروپاشی نظام خبر می‌دادند و به مردم ایران توصیه می‌کردند که باید «‌واقع‌بین‌»‌! باشند و ادعا می‌کردند که اهمیت جمهوری اسلامی در گذر سال‌ها کمرنگ شده است!

گفتم: اولاً؛ ما واقع‌بین هستیم که نظام اسلامی را پایدار می‌دانیم یا آنها که ۴۵ سال است دَم گرفته و ادعا می‌کردند نظام شش ماه دیگر یا یک سال دیگر یا... فرو می‌پاشد!؟! و ثانیاً؛ اگر جمهوری اسلامی در گذر ایام کمرنگ‌تر شده است! چرا دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های آمریکا و متحدانش علیه ایران اسلامی روز به روز شتاب بیشتری می‌گیرد؟!

گفت:‌ حیوونکی‌ها (بلانسبت همه حیوانات‌)، مثل شتری می‌مانند که از گرسنگی خواب پنبه‌دانه می‌بیند!

گفتم: ایول! یارو می‌گفت؛ خواب دیدم که دارم درازترین ماکارونی دنیا را می‌خورم! از خواب که پریدم، دیدم نصف بیشتر کش شلوارم را خورده‌ام!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس