کد خبر 1578120
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹
پشت‌پرده تندروی‌های اصلاح‌طلبان کیست؟

برخی از مدعیان اصلاحات بیانیه ۱۱۰ فعال اصلاح‌طلب را که با عنوان«روزنه‌گشایی» منتشر کرده بودند، به سخره گرفته و با این ادعا که انتخابات آزاد نیست اقدام این ۱۱۰ نفر را محکوم کرده‌اند! 

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: برخی از مدعیان اصلاحات بیانیه ۱۱۰ فعال اصلاح‌طلب با موضوع ضرورت شرکت در انتخابات را که با عنوان«روزنه‌گشایی» منتشر کرده بودند، به سخره گرفته و با این ادعا که انتخابات آزاد نیست اقدام این ۱۱۰ نفر را محکوم کرده‌اند!

گفتم: یکی از امضاء‌کنندگان بیانیه در پاسخ به این مدعیان اصلاحات به ده‌ها نمونه مستند اشاره کرده که در آن مدعیان اصلاحات به دروغ می‌گفتند انتخابات آزاد نیست! ولی در انتخابات شرکت کرده و رای هم آورده بودند.

گفت: همان امضاء‌کننده بیانیه خطاب به افراطیون مدعی اصلاحات گفته است؛ «‌نمی‌شود که هر بار ما چک سفید امضا بدهیم و بگوییم ما کاندیدا نداریم و بعد شما تشریف بیاورید با رای اقلیت رئیس‌جمهور و نماینده شوید»!

گفتم: ایول! هزاران آفرین صد بارک‌الله.

گفت: پته مدعیان اصلاحات را روی آب انداخته و نشان داده است که می‌گویند شرکت نمی‌کنیم! تا بقیه اصلاح‌طلبان جا بزنند و زمینه برای شرکت افراطیون آماده شود!

گفتم:‌ شام آبگوشت بود، یکی از بچه‌ها قهر کرده و گفت؛ من که آبگوشت دوست ندارم! مادر مقداری گوشت کوبیده برای او کنار گذاشت و طرف که زیر چشمی نگاه می‌کرد گفت؛ من که قهر کرده‌ام و نمی‌خورم! ولی برای هرکس که کنار گذاشته‌ای خیلی کم است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    2 0
    طبیعتاً هیچ کس مخالف یا مانع حضور و شرکت جماعت اصلاح طلبان در انتخابات نیست و حتا از مشارکت ایشان استقبال هم می کنیم اما عدم شرکت، تحریم و یا قهر با انتخابات از سوی اصلاح طلبان تهوع آور اگر اتفاق بیفتد باید آن را به فال نیک گرفت که موهبتی خفیه از جانب الاهی خواهد بود! چرا که هرگاه این قوم یأجوج و مأجوج و لجوج در انتخابات حضور داشته اند عاقبت کشور را به فتنه و بلوا سوق داده اند و اگر هم پیروز شده اند مملکت را به جاسوس خانه اربابانشان تبدیل کرده اند!!!
  • DE ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    1 0
    اصی جون دوره قهر و بچه بازی در قرن 21 گذشته! وقتی دایاناسورها دیگه نخواستن به خودشون تکونی بدن رفتند خودشون رو بازنشسته اعلام کردن و............. انتهای داستان از بین رفتند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس