کد خبر 1577009
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
بدبیاری لیورپول در آستانه فینال جام اتحادیه

تاکنون غیبت سه بازیکن اصلی لیورپول برای دیدار با چلسی در فینال جام اتحادیه قطعی شده است.

به گزارش مشرق، لیورپول چهارشنبه‌شب در لیگ برتر به دیدار لوتون‌تاون می‌رود و در ادامه شش اسفند در فینال جام اتحادیه به مصاف چلسی خواهد رفت.

آنفیلدی‌ها برای فینال جام اتحادیه کورتیس جونز و دیوگو ژوتا را در اختیار نخواهند داشت. آنها به فهرست غایبانی پیوستند که این دیدار را از دست دادند. پیش از این دو بازیکن، ترنت الکساندر آرنولد نیز بازی با چلسی را از دست داده بود.

بی‌ساکر نوشت: لیورپول در دیدار اخیرش در لیگ برتر با نتیجه چهار بر یک مقابل برنتفورد پیروز شد اما در این دیدار کورتیس جونز و دیوگو ژوتا مصدوم شدند. این بدترین اتفاق ممکن برای تیمی بود که باید برای کسب اولین جام فصل روز یکشنبه برابر چلسی قرار گیرد.

این یک بدبیاری بزرگ برای لیورپول است چون تیم یورگن کلوپ می ‌واهد در فینال جام اتحادیه به اولین جامش در این فصل دست یابد.

رسان‌ های پرتغالی حتی خبر داده‌اند که دیگو ژوتا ممکن است تا دو ماه از میادین دور باشد و با توجه به اینکه یورو ۲۰۲۴ نزدیک است، او نمی‌خواهد ریسک کند و سلامتی‌اش را به خاطر بیندازد.

رقابت برای صدرنشینی در لیگ برتر نیز بسیار داغ شده است و توقف سیتی برابر چلسی باعث شد تا ابتکار عمل الان دست لیورپول باشد و قرمزهای آنفیلد می توانند با برتری برابر لوتون تاون موقعیتشان را در صدر جدول استحکام بخشند.

در این بازی تیاگو آلکانتارا نیز غایب خواهد بود و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. دومینیک سوبوسلای و آلیسون بکر، دروازه‌بان برزیلی، ممکن است برای این مسابقه مشکلی نداشته باشند و بتوانند در ترکیب قرار گیرند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس