کد خبر 1578672
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
جنون ومبلی: قهرمانی لیورپول با ضربه طلایی فن‌هد! (عکس)

ویرژیل فن دایک با گلی فوق‌العاده لیورپول را به مقام قهرمانی جام اتحادیه رساند.

به گزارش مشرق، در فینال مسابقات جام اتحادیه فوتبال انگلیس، دو تیم چلسی و لیورپول در ورزشگاه ومبلی به مصاف همدیگر رفتند. این بازی با جذابیت‌های زیادی همراه بود و هر دو تیم موقعیت‌های بی‌شماری داشتند.

هر دو تیم در این بازی یک گل مردود به ثمر رساندند. برای چلسی رحیم استرلینگ و برای لیورپول ویرژیل فن‌دایک. گل ستاره هلندی قرمزها در نیمه دوم بازی با بدشانسی مردود اعلام شد زیرا اندو، هافبک ژاپنی تیم، در آفساید قرار داشت و به دلیل اینکه مانع حرکت کولویل به سمت دفاع شد، داور گل را رد کرد.

1994872

با این حال این فینال متعلق به فن‌دایک بود. او در دفاع درخشید و در روزی که لیورپول بازیکنان شاخص زیادی در زمین نداشت، توانست برابر حملات پرتعداد ستاره‌های چلسی مقاومت کند و اجازه ندهد آبی‌ها به گل برسند.

عملکرد فوق‌العاده‌ ستاره خستگی‌ناپذیر خط دفاع لیورپول در وقت‌های اضافه هم ادامه داشت و او به خوبی مهاجمان چلسی را مهار کرده بود. او نه‌تنها مهره درخشان قرمزها در عقب زمین بود، بلکه تصمیم گرفت جای مهاجمان مصدوم تیمش را هم پر کند و گل قهرمانی را به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر برساند.

1994874

در دقیقه ۱۱۸ بازی و در حالی‌که همه منتظر ضیافت پنالتی‌ها بودند، روی یک کرنر برای لیورپول، بازیکنان قرمزپوش پیشروی کردند. سانتر کنستانتیوس سیمیکاس دقیقاً همان جایی رفت که باید می‌رفت: روی سر ویرژیل فن‌هد! او به زیبایی سرش را چرخاند و توپ را به گوشه سمت چپ دروازه پتروویچ فرستاد و تیمش را به برتری رساند. شادی جنون‌آمیز لیورپولی‌ها با مدافع هلندی تبدیل به یکی از لحظات درخشان و ماندگار این فصل فوتبال اروپا شد. چند دقیقه بعد داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد و لیورپول با ضربه سر زیبای فن‌دایک اولین جام فصل را در آخرین فصل کلوپ به دست آورد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    1 0
    هر کی آبی بپوشه قرمز سوراخ ش می کنه! درود بر پرسپولیس، بایرن مونیخ، لیورپول ، آث میلان و بنفیکا تمام سرخ های تا ابد قهرمان!
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 1
    موقعیت های بی شمار؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس